ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 633
  • 2 492

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Pentin osa-aikaisena tönijänä haluaisin tiedustella klubinne suhtautumista löytämääni kuvatekstiin?
Vaikka ohessa ollut kuva ei ollutkaan aivan näköinen, ei noista tuntomerkeistä pitäisi erehtyä.
Onko kysymyksessä yhdistetty kesäinen imagon kohotus/scouttaus-tempaus?

Viimeksi muokattu:

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Se on vasta alkamassa !

Meinaan Penan töniminen ! Minut on kutsuttu kunniapresidentiksi Pentin tönimiseen erikoistuneeseen RpJK- Kerhoon ((Ripustakaa pena Jäähallin Kattoon).

Töniminen tulee olemaan rankkaa ja tulemme tekemään täsmäiskuja kaikkia niitä kohtaan, jotka ovat olleet muuttamassa HIFK:n perinteistä imagoa Penan brändiksi tai jotka ovat edes tukeneet tällaista toimintaa.

VÄKIVALTA ON RATKAISU !

Carlos

Jäsen
Re: Se on vasta alkamassa !

Viestin lähetti Shammy Agitator
VÄKIVALTA ON RATKAISU !

Antaa tulla vaan Shammy, antaa tulla vaan... ;) Belgiassa on kaikki ainakin mallillaan, tosin takatukkia en ole nahnyt, mutta olutta kulutetaan paljon ja erityisesti kesavaatteissa olevia koulutettavia tuntuu riittavan pilvin pimein :D. Brandi on siis ja voi hyvin.

Arvon aateveljille haluan sanoa etta ei lannistuta viela. Eihan kukaan ole profeetta omalla maallaan ja toisaalta vasta jalkipolvet tunnustavat suurien ihmisten suuruuden. Kylla Penalla joku suunnitelma on, on sen tarkoitus sitten mika tahansa. Me olemme lupautuneet Pentin puolustajiksi, ja siina pysytaan. Penttia ei jateta vaikka v***ttaa!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Edelleenkin haluan muistuttaa mistä tässä kerhossa on kyse. Emme arvostele tai kunnioita henkilöitä, vaan vaalimme "Penttiyttä" elämäntapana ja tuemme Matikaista tyylin keulakuvana. Yksi Niklas Hedberg sinne tai tänne. :D

"Jos Pentti mokailee jatkossa, me puolustamme Penttiä, koska hän on Pentti ja tekee senkin
särmikkäällä tavallaan 110% lasissa. Voimme toki myöntää, että hankinnat olivat paskoja,
mutta ÄTPPOMK:n jäseninä tuemme Penttiä avioliiton tapaan niin myötä kuin vastoinkäymisissä.
Eli ÄTPPOMK:hon liittymistä ei kannata jättää väliin sillä perusteella, että "mitä jos Pentti
sössii jatkossa ja en saa arvostella häntä". Ideana on se, että hänen valintojaan voidaan
kritisoida, mutta MISSÄÄN OLOSUHTEISSA emme syytä itse Penttiä kuitenkaan, sillä hän on hahmo,
joka elää omaa elämäänsä HIFKin mennessä ylä- ja alamäkeä. Penttiys on pysyvä elementti ja
tärkeintä Penttiydessä on nimenomaan kyseisen ideologian arvostus. Ideologiaan kuuluvat särmikäs
käytös, viikset/takatukka/kultakejut -ideologian kritiikitön ihailu, sikari/viski/Koff-linja sekä
kaikkinainen lyhytpinnaisuus ja asioiden suoraan sanominen. Silloinkin kun pitäisi miettiä ensin.
Niin kauan kuin Penttiys on voimissaan, emme saa johtajiksi ja valmentajiksi pelkkiä sliipattuja
puheautomaatteja tyyliin...no kyllä te tiedätte. Tyylikoulut sucks! Pentti rules!"
-JHag

"Penttiys on pysyvää, muistakaa. Hannes Hyvösen sössiminen kerhoon on osa Penttiyttä. Kun moka tulee,
sekin on megaluokkaa. Me ei kaveria kuitenkaan tönitä."
-Johannes

Hauskaa kesänjatkoa, t. Johannes, ÄTPPOMK, johtokunnan jäsen

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa tuokiossa ilmaannun varmistamaan asian paikan päälle henkilökohtaisesti. Varaas Oloneuvos neuvottelulehtiö valmiiksi, niin neuvotellaan farmisopimuksesta ja vertaillaan, kumpi on penaillut enemmän!;)

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Se että Lepaus ja Savolainen lopettavat samaan aikaan ei nyt maailmaa kaada mutta Noora ja Merete saman kauden jälkeen! Ei helvetti. Pistääkääpä nyt isompaa rahatukkoa nenän eteeen. Tai liivejä kattoon...tai jotain...SM-liigakiekkoilu ei ole enää entisensä.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Nikke
Se että Lepaus ja Savolainen lopettavat samaan aikaan ei nyt maailmaa kaada mutta Noora ja Merete saman kauden jälkeen! Ei helvetti. Pistääkääpä nyt isompaa rahatukkoa nenän eteeen. Tai liivejä kattoon...tai jotain...SM-liigakiekkoilu ei ole enää entisensä.

Loistava The Idea! Mikäli joku legendaarinen tanssityttö jossakin lopetaa uransa, on rintsikat nostettava kattoon jäädytettyjen pelipaitojen ja mestaruusiirien seuraksi. Hitot pelaajavirrasta muualle, mutta tämä on jo VAKAVAA.

PS. Mahtavatkohan ne jäädytetyt pelipaidat sulaa sellaisessa seurassa?

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos

Loistava The Idea! Mikäli joku legendaarinen tanssityttö jossakin lopetaa uransa, on rintsikat nostettava kattoon jäädytettyjen pelipaitojen ja mestaruusiirien seuraksi. Hitot pelaajavirrasta muualle, mutta tämä on jo VAKAVAA.

PS. Mahtavatkohan ne jäädytetyt pelipaidat sulaa sellaisessa seurassa?

Kerrassaan kannatettavaa!

Luulenpa, että jos Noora rindet nostetaan kattoon, niin meikäläisten paitojen rintamasuunta kääntyisi itsestään niiden suuntaan ja jonkinasteista jöpötystä voisi paitoihin ilmaantua. Mikäli rindet kattoon ripustetaan, meitsi vetää kättä lippaan aina tullessani katsomoon sisään.:cool:

Kattoon vetämisestä vielä sen verran, että jos meidän peli sutii alkukaudesta, luulenpa, että sinne vedetään moni IFK:n ukkokin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pentteily on voimissaan ja nyt alkavat todellakin jyvät erottua akanoista. Kun vielä NHL raapaisee omansa HIFKistä ensi viikolla, on pelkän sanan "Pentti" kirjoittaminen The Ketjuun teko, josta seuraa 400 vastausta. Joista 399 vastaan ja 1 puolesta (TheAnimal). Pentin syytähän on NHL:n olemassaolo, samoin Elitserienin.

TheAnimal ansaitsisi jonkun prenikan myös, vaikkei jäsen olekaan. Hänellä riittää aina ymmärrystä Pentille. Asia, johon en itse yleensä pysty, kun pelaajahankinnoista on kysymys. Onneksi pystyn rajoittamaan sen tuonne mitäänsanomattomalle SM-liiga -puolelle, sillä kaikki elämähän on tässä ketjussa.

Kuten Johannes sanoi, mokailu on osa Penailua. Niklas Hedberg liittyy samaan umpiääliöhankintojen joukkoon kuin Aigars. Kuka muu koko liigassa olisi itse asiassa hankkinut nämäkin kukkakepit? Kättä lippaan.

PS: Tinde, en se minäkään ollut! Ja jos olinkin, niin kiistän kaiken Pena-tyyliin. "Mä en lähtenyt tässä vaiheessa kautta kommentoimaan kerhon jäsenten ulkoista olemusta. Katsellaan tilanne rauhassa loppuun ja kommentoidaan vasta sitten, kun lopullinen jäsenluettelo on valmis."

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ÄTPPOMK-anomus

Viestin lähetti Johannes
Edelleenkin haluan muistuttaa mistä tässä kerhossa on kyse. Emme arvostele tai kunnioita henkilöitä, vaan vaalimme "Penttiyttä" elämäntapana ja tuemme Matikaista tyylin keulakuvana. Yksi Niklas Hedberg sinne tai tänne. :D

"Jos Pentti mokailee jatkossa, me puolustamme Penttiä, koska hän on Pentti ja tekee senkin
särmikkäällä tavallaan 110% lasissa. Voimme toki myöntää, että hankinnat olivat paskoja,
mutta ÄTPPOMK:n jäseninä tuemme Penttiä avioliiton tapaan niin myötä kuin vastoinkäymisissä.
Eli ÄTPPOMK:hon liittymistä ei kannata jättää väliin sillä perusteella, että "mitä jos Pentti
sössii jatkossa ja en saa arvostella häntä". Ideana on se, että hänen valintojaan voidaan
kritisoida, mutta MISSÄÄN OLOSUHTEISSA emme syytä itse Penttiä kuitenkaan, sillä hän on hahmo,
joka elää omaa elämäänsä HIFKin mennessä ylä- ja alamäkeä. Penttiys on pysyvä elementti ja
tärkeintä Penttiydessä on nimenomaan kyseisen ideologian arvostus. Ideologiaan kuuluvat särmikäs
käytös, viikset/takatukka/kultakejut -ideologian kritiikitön ihailu, sikari/viski/Koff-linja sekä
kaikkinainen lyhytpinnaisuus ja asioiden suoraan sanominen. Silloinkin kun pitäisi miettiä ensin.
Niin kauan kuin Penttiys on voimissaan, emme saa johtajiksi ja valmentajiksi pelkkiä sliipattuja
puheautomaatteja tyyliin...no kyllä te tiedätte. Tyylikoulut sucks! Pentti rules!"
-JHag

"Penttiys on pysyvää, muistakaa. Hannes Hyvösen sössiminen kerhoon on osa Penttiyttä. Kun moka tulee,
sekin on megaluokkaa. Me ei kaveria kuitenkaan tönitä."
-Johannes

Hauskaa kesänjatkoa, t. Johannes, ÄTPPOMK, johtokunnan jäsen

Pitkään olen jäsenyysanomusta harkinnut, tämän viestin luettuani olen täysin vakuuttunut. Olen suorastaan haltioissani. Haluan kuulua tähän mahtavaan klubiin ja edustaa penttiyttä niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. Haluan kritisoida Pentin ryssimisiä, mutta silti vaalia Pentin mahtavaa särmää, tyyliä ja brändiä. 20 vuotta maan päällä ja IFK-fanina, nyt on aika liittyä tähän elämää suurempaan klubiin, jos vain arvoisa johtokunta katsoo minut, vähäpätöisen redbeastin, jäsenyyden arvoiseksi. Olen puhunut.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde

Kuka p**kele on mennyt paljastamaan! Yli puoli vuotta oon pystynyt pitämään tämän huikaisevan sensaatiouutisen pimennossa suurelta yleisöltä... Nyt kyllä tippuu päitä, eikä suinkaan virtuaali sellaisia :mad:

Suhteeni 'syväkurkkuuni' on vankkumaton ja luottamuksellinen, joten tieto menee vain itseni kanssa hautaan asti. Ja kuka sanoi, että tietolähde ylipäätään on täältä? Sitäpaitsi olisit ylpeä! Jos minä olisin pimu ja yksi puolesta tusinasta daameista Jatkoajassa, liehittelisin ukkoväen umpisekaisin vihjauksillani ja virtuaaliehdotuksineni. Nickikin olisi varmaan 'Janina' tai 'Viivi' tai 'Amazon' tjsp.
Kyllähän tämä pervojengi, minä mukaan lukien, helposti sekaisin menee. Ellei ole jo. Minä olen, sen tunnustan:rolleyes: ! Olen kokeillut useammanlaista lääkitystä ja mikään ei tunnu auttavan. Toisaalta hulluna on helppo remeltää!

Enivei, hyvää kesää Sinulle kuitenkin ja piis!;)

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: ÄTPPOMK-anomus

Viestin lähetti redbeast

Pitkään olen jäsenyysanomusta harkinnut, tämän viestin luettuani olen täysin vakuuttunut. Olen suorastaan haltioissani. Haluan kuulua tähän mahtavaan klubiin ja edustaa penttiyttä niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.

Taidat olla pikapäätösten mies!:D Oletko nyt varmasti harkinnut asiaa tarpeeksi?;)

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti JHag
PS: Tinde, en se minäkään ollut! Ja jos olinkin, niin kiistän kaiken Pena-tyyliin. "Mä en lähtenyt tässä vaiheessa kautta kommentoimaan kerhon jäsenten ulkoista olemusta. Katsellaan tilanne rauhassa loppuun ja kommentoidaan vasta sitten, kun lopullinen jäsenluettelo on valmis."

Mikäs ihme päänpuollustuskampanja täällä on meneillään?!
No okei, oon hyvällä tuulella; saat pitää pääsi, tän kerran. Eikä se nyt tarkemmin ajatellen mikään hullumman näköinen ollutkaan ;)

Seniorilta tuskin kannattaa yrittäkään puristaa lähteitä.. tai jos puristais oikeesta paikasta, niin irtoiskohoan :confused: Tottahan toi tekstisi on, että tyytyväinen kai se pitää olla, mutta kun en sattumoisin oo sellainen tyttö (!?), joka haluaa, että jengi lukee mun juttuja ja ajattelee, että voi, voi, onpas sööttiä, pat pat (=pähän taputuksia), näissä piireissä kun usein ei naispuolisia oteta ihan vakavasti...

Ja modet, tää EI oo tsättäilyä, tää on Penailua :D

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: ÄTPPOMK-anomus

Viestin lähetti redbeast

Pitkään olen jäsenyysanomusta harkinnut, tämän viestin luettuani olen täysin vakuuttunut. Olen suorastaan haltioissani. Haluan kuulua tähän mahtavaan klubiin ja edustaa penttiyttä niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. Haluan kritisoida Pentin ryssimisiä, mutta silti vaalia Pentin mahtavaa särmää, tyyliä ja brändiä. 20 vuotta maan päällä ja IFK-fanina, nyt on aika liittyä tähän elämää suurempaan klubiin, jos vain arvoisa johtokunta katsoo minut, vähäpätöisen redbeastin, jäsenyyden arvoiseksi. Olen puhunut.

Vaikka jäsenanomusten hyväksymisessä on kesätauko, niin hyväksytään anomus näin alustavasti. Tervetuloa klubiimme redbeast. Lopullisen vahvistuksen saat syksyllä. Muistuta, jos hyväksyminen unohtuu.

t. Johannes, ÄTPPOMK, johtokunnan jäsen

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: ÄTPPOMK-anomus

Viestin lähetti Johannes

Muistuta, jos hyväksyminen unohtuu.

t. Johannes, ÄTPPOMK, johtokunnan jäsen

Tarkentaisin tähän Klubimme toimintatapaan viitaten, että KUN se unohtuu...Kiitti Tinde, taptap....:D SE OLI VITSI..Mulla on vielä käyttöä päälleni, siis yläpäällekin. Vaikka joidenkin mielestä aivoni sijaitsevatkin alapäässä. Mutta yläpää on kyllä myös kätevä juttu, sillä voi täyttää pelipaidassa sen pienemmän reiän. Lisäksi siinä voi pitää kypärää jääkiekkoillessa.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Klubilaisille vinkiksi / suositukseksi

Nyt uusien perunoiden aikaan suosittelen kaikkia klubilaisia syömään perunansa Abban juhlasillin kera. Tämä siitä yksinkertaisesta syystä, että kyseinen tuote sisältää tuoteselosteen mukaan Brandya!

Kyseisen tuotteen nimi tulisikin muuttaa "Pentti "the great" Matikaisen suussa sulavaksi juhlasilliksi". Kyseinen nimi ei toki mahdu nykyisen pienen lasipurkkin kanteen, mutta tulevaisuudessa tuotetta myydäänkin penttimäiseen tapaan viiden litran ämpäreissä...

Carlos

Jäsen
BeNeLux -haarakonttorin avajaiset

Arvoisat aateveljet. Taten ilmoitan (edelleen ilman a:n ja o:n pisteita) ylpeana etta BeNeLux-maiden ATPPOMK-haarakonttori avaa virallisesti ovensa tulevana torstaina illalla noin klo 21 paikallista aikaa. Tuolloin polkaistaan kayntiin perustamiskokous, puheenjohtajana toimin mina itse. Pentteily on ollut hyvin kiinnostusta herattava aihe taalla Belgiassa, ja olen saanut varvattya mukaan toimintaan jo kokonaista 6 Belgian ja Hollannin kansalaista tyopaikaltani. Viela kun lahetyssaarnaajan muodossa tulen eksoottisesta Suomesta (kylla, meilla on ikitalvi + jaakarhuja seka paikallinen ervatsalo kysyi "now, all we need to know is, what is Finland?"), oli suosio taattu. Jopa muuan Christoph lupautui varvaamaan mukaan paremman puoliskonsakin, joten ehka tulevaisuudessa jarjestomme paasee irti tasta unisex-leimasta.

Nain ollen ilmoitan kattojarjestolle kutsuneeni perustajajaseniksi BeNeLux-osastoomme seuraavat henkilot:
Christoph
Melanie
Pascal
Paul
Mark
Peter

Valitettavasti uudet jasenet eivat ole kovin hyvia suomenkielessa, joten he joutunevat tyytymaan vain konventionaaliseen Pentteilyyn virtuaalisen sijaan, elleivat sitten etsi paikallista kiekkosivustoa asian edistamiseksi...

Eraaksi teemaksi perustamiskokouksessa on tarkoitus ottaa myoskin osastomme nimi, silla ATPPOMK-BeNeLux ei oikein ota toimiakseen. Onko hallituksellamme olemassa jotain asiaan liittyvia standardeja? Toki nimi ATPPOMK tulee sailya, mutta mika tahan lisakkeeksi? DPPIBPIMF voisi olla tietysti yksi, jos kielilla aletaan puhua (Don't Push Pentti In Benelux, Pentti Is My Friend) :D

Enta tuleeko kokouksen perustamispoytakirja (tuopinalunen) lahettaa jonnekin?

Vastauksianne odottamaan jaaden,

Carlos

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Carlos, olet oikealla tehtävällä. Mutta ihan varmuuden vuoksi, pistä Melanien kuva tänne, joten silloin voimme ainakin miettiä tätä Prospect-jäsenyyttä.;)

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Kun vielä NHL raapaisee omansa HIFKistä ensi viikolla, on pelkän sanan "Pentti" kirjoittaminen The Ketjuun teko, josta seuraa 400 vastausta. Joista 399 vastaan ja 1 puolesta (TheAnimal). Pentin syytähän on NHL:n olemassaolo, samoin Elitserienin.

Tuohon en ole vielä varautunut, mutta puolet Suomen meteorologeista on kaapissani kidnapattuna siltä varalta, että joku keksii syyttää Penaa viimeaikojen huonoista ilmoista. Juha Föhr ei ole kaapissani, koska hän jo kerran tuli kaapista ulos ja uudelleen ei halunnut enää mennä.

TheAnimal ansaitsisi jonkun prenikan myös, vaikkei jäsen olekaan. Hänellä riittää aina ymmärrystä Pentille.

Grouchoa (enemmän minun makuuni kuin Karl) mukaillen:

I don't want to belong to any club that will accept me as a member. Send two dozen roses to Forssa and put 'Mr. Dog food, I love you' on the back of the bill.

Tsekatkaapa tuota Alpon webbisaittia.
"Ask Alpo, just type in your question and click "Ask".
Alpo goes fishing!
Now get ALPO delivered right to your door! Here’s how.
Alpo - For A Long and Healthy Life.
Jne.. Anything goes!

Tuolta löytyy loistavia treenivinkkejä ja muuta, todellinen alpoilun aarre-aitta. Esimerkiksi basics of punishing your dog on ihan must kaikille alpoilullisen goonikiekon ystäville.

Joinaan Penan klubiin sitten kun Pena pääsee ilman häiriötekijää taas hankkimaan isoja, ilkeitä, rumia ja harvinaisen vittumaisia kovia jääkiekkoilijoita. Siihen saakka keskityn vain tarkkailemaan sisäisten kätyrien avulla ja raportoimaan eteenpäin. :)

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Sysmän tilanne palautettu ruotuun. Tilanteen vakauttamiseen vaadittiin tuoppi Koffia, kourallinen hiuksia, rusentunut omena (aatamin sellainen) sekä kolme kappaletta katukoristeista irroitettua puolen metrin mittaista betonireunusta. Kaveria ei tarvitse hevosenpäätä, ymmärtää jo pointin. The Pentin vastustamiseen liittyvää hyttysen ininää kuului Sysmässä erityisen paljon mutta Pentin vastaista kirjallisuutta ei ko. päivillä siellä havaittu.

Puumalassa oli rauhallista, ilmeisesti tiedotuksellisista syistä oli faksinkin tarvitsema sähkö suljettu eikä nokialainenkaan toiminut. Jatkan partiointia loman loppuun.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag

Kuten Johannes sanoi, mokailu on osa Penailua. Niklas Hedberg liittyy samaan umpiääliöhankintojen joukkoon kuin Aigars. Kuka muu koko liigassa olisi itse asiassa hankkinut nämäkin kukkakepit? Kättä lippaan.

Melkein meinasi lipua tämä pätkä tekstiä silmieni ohi... Minä alan jopa epäillä, että tuolla itärajan suunnalla on jonkinmoinen vara-Pentti (aivan kuten theref taisi taannoin tuoda asian julki) SaiPa'n peräsimessä joten eiköhän viimeistään keväällä Hedberg luistele kohden Lappeenrantaa, (tosin epäilen niin käyvän jo tuossa tammikuun alussa).

Ja, jos vain TheAnimal suostuu ottamaan vastaan niin ojennan hänelle mielelläni ansiokkaasta työstä Pentin tukemisessa Silver Star'in - huom. kyseessä ei ole se samainen prenikka jonka vastaanottamisesta Senior mitä kohteliaimmin kieltäytyi. Häveliäisyys syistä en viitsi kertoa sitä mihin sen prenikan työnsin.

vlad#16.

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Ja, jos vain TheAnimal suostuu ottamaan vastaan niin ojennan hänelle mielelläni ansiokkaasta työstä Pentin tukemisessa Silver Star'in - huom. kyseessä ei ole se samainen prenikka jonka vastaanottamisesta Senior mitä kohteliaimmin kieltäytyi.

Ei me IFK-laiset näistä prenikoista tai mitaleista niin... Ja hopea on hävitty mitali. Kulta ja pronssi on voitettuja mitaleita. Otan mieluummin vartin ryminäkortin ja käytän sen vaikka ensi lauantaina lähimmällä nakkikioskilla aamuyöstä.

Eikös sekin ole penamaista touhua, että mitalia ei oteta edes silloin, kun sitä tarjottimella tarjotaan? Senkin ajan voi nimittäin käyttää föönaamiseen ja pikkutakin silittämiseen.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: BeNeLux -haarakonttorin avajaiset

Viestin lähetti Carlos
(edelleen ilman a:n ja o:n pisteita)

Caaarlos, my virtual Club brother, eihän a:ssa ja o:ssa tarvii mitään pisteitä!:D . Ottaaks muuten pataan, kun ei oo ä:tä ja ö:tä? Kirjoitas TÖTTÖRÖÖ, PÄIVÄÄ KÄRVISTELIJÄ!:p

Saaristomeri cheched! Ei tönimistä, ainostaan saaristolaisten kurttusia ja ryppyisiä ilmeitä. Oloneuvos jäi kipinään!;)

Carlos

Jäsen
Re: Re: BeNeLux -haarakonttorin avajaiset

Viestin lähetti Senior

Caaarlos, my virtual Club brother, eihän a:ssa ja o:ssa tarvii mitään pisteitä!. Ottaaks muuten pataan, kun ei oo ä:tä ja ö:tä? Kirjoitas TÖTTÖRÖÖ, PÄIVÄÄ KÄRVISTELIJÄ!
Saaristomeri cheched! Ei tönimistä, ainostaan saaristolaisten kurttusia ja ryppyisiä ilmeitä. Oloneuvos jäi kipinään!

Heh, taitaa siellakin valilla tyonteko vahan ottaa voimille. :D Hyva veli Senior, tuon "TÖTTÖRÖÖ, PÄIVÄÄ KÄRVISTELIJÄ" voi toki kirjoittaa kuten paikalliset sen tekee, eli: "TOETTOEROEOE, PAEIVAEAE KAERVISTLIJAE"! :D Hienoa, eiko vaan?

Otimme muuten eilen jo paikallisen ATPPOMKin perustamiskokouksen esikatselussa (kokous on siis tanaan) esille muutamia tarkeita suomalaisia sanontoja kuten "kippis", "holkynkolkyn", "pohjanmaan kautta" seka erilaisia naisen kanssa yhteyteen paasemiseen tarvittavia sanoja. Pikkuhiljaa siis Penailua viedaan eteenpain...

Veli Korak, pahoittelen etten voi lahettaa Melanien kuvaa, silla hanen miehensa kielsi. Kuva olisi kylla tuossa naapuripoydalla ja skannerikin olisi... ;) Noo.. en sentaan viitti. Voin kuitenkin vakuuttaa etta han on kuitenkin riittavan kaunis 'nostamaan tunnelmaa'. :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy