Vaikka tässä itse kukin on ollut pessimistinen Ässien suhteen, niin täytyy sanoa, että San Jose Shark #50 on edelleen omassa kastissaan :D Toinen ääripää on sitten ensio. Mutta sehän tekeekin tästä Ässä-palstasta kiinnostavan, kun aika laidasta laitaan löytyy kirjoittajaa.
Saas nähdä sorvaileeko Hirsimäki jotain pahveja kesämökiltä käsin. Viime vuonna näin taisi tapahtua?
Joo, SJS:llä on toisaalta oma tinkimätön agendansa, jota on pakko jollain tavalla arvostaa. Siinä on, valitettavasti ja onneksi, jotain hyvin satakuntalaista...
En tiedä sitten, mikä minusta tekee palstan positiivisimman. No, eipä siihen paljon vaadita kun katselee muiden kirjoittamaa hyvästi, maailma -kuvastoa. Itse väittäisin jopa, että palstalla positiivisinta antia on tähän asti tarjonnut Vero, joka veikkailee nykyjoukkueelle ihan reilua kamppailua säälipleijaripaikoista. Itse en veikkaa, koska meikäläisellä on yleensä niinsanottu paha karma kaikenlaisten veikkausten suhteen, heh.
Mutta joo, voin kyllä itse jatkossakin toimia eräänlaisena palstakuomien "kuonamagneettina", joka ottaa vastaan p*skat jotta esimerkiksi Vero ja TosiFani voivat enemmän rauhassa keskittyä olennaiseen... *ironia*
Varsinaiseen asiaan: liike-elämässä kaikenlaiset lomat ovat aika joustavia käsitteitä. Jos bisnestä on välttämätön tehdä lomalla, niin hommathan hoidetaan. Saman tekee Hirsimäki siinä missä kuka tahansa muukin yritysjohtaja. On jotenkin ihmeellistä, että tästäkin on saatu väittelyä aikaiseksi, mutta taas jotenkin kovin... heh, satakuntalaista.