Vai Pesonen Viirusta ja Pesosesta?Varmaan Janne Pesosta haettiin tässä. Ainakin itse tulkitsin niin.
Vai Pesonen Viirusta ja Pesosesta?Varmaan Janne Pesosta haettiin tässä. Ainakin itse tulkitsin niin.
Viirusta ja Pesosesta.Ohi aiheen mennään ja lujaa, mutta mitä tarkoittaa "Pesosen näköinen mies"? Kuullostaa joltain Samuli Edelmannin roolihahmolta.
Nämä pahviukkelit katsomossa VOIVAT olla lain tarkoittamia vastikkeita, tai ainakin Liiga niin katsoo, mutta telkussa esiintynyt jetsoni ei ollut asiasta niinkään vakuuttunut. Luultavasti asia katsotaan pohjia myöden jossain lakituvassa.
Onko tuosta Ässien tukihakemuksesta kuulunut mitään?
No vastahan Ässät lähetti sen viikko sitten, ihan niin nopeasti ei varmasti käsitellä..
Tuskanhiki alkoi valumaan. Ässien konkurssi olisi aivan järkyttävä asia. Pahempi kuin yksikään parisuhde-ero.Linkki MTV3:n uutiseen: Lähes puolta SM-liigan seuroista uhkaa konkurssi, MTV Urheilun selvitys paljastaa - MTVuutiset.fi
Onko Ässät tässä uhassa olevien seurojen joukossa?
-Kapa76
Luultavasti on, jos nykyiset omistajat ymmärtävät, että heidän nykyisten omistusten arvo on käyttännössä nolla ja jos ja kun joku lataa uutta rahaa tilille, rahan laittaja myös omistaa koko putiikin tai ainakin omaa täyden määräysvallan tulevaisuuden päätöksiin.Onko Porissa mesenaatteja jotka lähtevät talkoisiin mukaan?
Veikkaanpa vaan, että menneisyyteen jämähtänyt ajattelumalli seuran omistusrakenteesta tulee olemaan järkevän päätöksenteon tiellä.Luultavasti on, jos nykyiset omistajat ymmärtävät, että heidän nykyisten omistusten arvo on käyttännössä nolla ja jos ja kun joku lataa uutta rahaa tilille, rahan laittaja myös omistaa koko putiikin tai ainakin omaa täyden määräysvallan tulevaisuuden päätöksiin.
Luultavasti on, jos nykyiset omistajat ymmärtävät, että heidän nykyisten omistusten arvo on käyttännössä nolla ja jos ja kun joku lataa uutta rahaa tilille, rahan laittaja myös omistaa koko putiikin tai ainakin omaa täyden määräysvallan tulevaisuuden päätöksiin.
JYP, SaiPa, Pelicans, HPK, Jukurit, Sport omat veikkaukset, Ässät tähän ryhmään ei taida kuulua (vielä).
Miksi Ässien tilanne olisi näitä parempi? Mitä itse käsittänyt Ässät ja SaiPa ne joukkueet jotka suurimmissa vaikeuksissa.JYP, SaiPa, Pelicans, HPK, Jukurit, Sport omat veikkaukset, Ässät tähän ryhmään ei taida kuulua (vielä).
Yksinkertaisesti sen takia, että Ässillä oli kassa kunnossa ennen kauden alkua, joukkue rakennettiin myöhään alekorin pelaajilla ja hallinhankkeen tyyppisille pitkän ajan kuluille on hankittu maksusuunnitelma, joka antaa paljon väljyyttä korona-ajan maksuihin.Miksi Ässien tilanne olisi näitä parempi? Mitä itse käsittänyt Ässät ja SaiPa ne joukkueet jotka suurimmissa vaikeuksissa.