Osaako joku sanoa, että mitä tarkoittaa "ysäripeli" tai "ysäriteema"?
HIFK v Ässät oli ilmeisesti joku fanimatka? Kertoisiko joku mihin katsomoon on porukka menossa? Saatan etä-Ässänä ilmaantua myös paikalle, ettei tarvi yksin huudella.
Yksi bussi on lähdössä Nordikselle ja tämän lisäksi liuta omilla kuljetuksilla tulevia. E1-katsomoon on liput, tervetuloa kaikille ottamaan jälleen yksi halli haltuun.
Jos nyt lyhyesti miettii niin kannattajakulttuuri Porissa on kehittynyt valtavasti tällä kaudella, iso kiitos tästä kuuluu Pataljoonan jengille ja kaikille ketkä seisomakatsomossa kannattavat omiaan pelistä toiseen. Ikimuistoisia vierasmatkoja, yhdessä toteutettuja tifoja ja jonkin sortin jalokivenä viime viikon Tappara-ottelu, jossa laulumme jättivät alleen monisatapäisen Tapparan kannattajaryhmän. Kaikin puolin saa olla tyytyväinen niin joukkueen sijoitukseen sarjataulukossa kuin kannattajien tukeen. Tästä on hyvä jatkaa, sillä joukkue tarvitsee jo tänään kaiken mahdollisen tuen 3 pisteen nappaamiseksi.
Jos nyt lyhyesti miettii niin kannattajakulttuuri Porissa on kehittynyt valtavasti tällä kaudella, iso kiitos tästä kuuluu Pataljoonan jengille...
Tuskin kauheasti olen väärässä, jos sanon, että...
On meitä vanhoja takalinjalaisia vaikea kosiskella mukaan.
Ja kun yllä tein ikäviittauksen, niin sillä taas tarkoitan sitä että niin kauan kuin siellä pyörii ydinporukkana mopokortti-ikäisiä - on meitä vanhoja takalinjalaisia vaikea kosiskella mukaan.
Tuntuu erikoiselta että olen 80-luvulta asti käynyt Isomäen seisomakatsomossa, enkä ole kertaakaan kuullut kenenkään huutelevan vastustajalle homoa?Ovatko nämä "vanhat takalinjalaiset" sitten niitä, jotka kannattavat huutelemalla vastustajalle homoa ja heittelemällä kolikoita jäälle?
Että silleen...
Tämä juttu kuuluu varmaankin tähän ketjuun. Tiedän kyllä että "oikeinkannattajat" ja "kannattajamessiaiksi" itsensä nostaneet ovat ei mieltä...
Johan sen viestissäni mainitsin. Etkö lukenut sitä?Kuka on eri mieltä ja mistä??
Johan sen viestissäni mainitsin. Etkö lukenut sitä?
Katsoin tietysti, enhän sitä olisi muuten tänne linkannutkaan. Etkö huomannut että se olin minä joka sen linkkasi? :)Viestisi ei kulje yksi yhteen dokumentin sisällön kanssa. Etkö katsonut sitä?
Katsoin tietysti, enhän sitä olisi muuten tänne linkannutkaan. Etkö huomannut että se olin minä joka sen linkkasi? :)
He varmasti tietävät itse keitä ovat. Saatat kuulua heihin itsekin, koska tunnut olevan niin hiilenä pienestä tölväisystäni? :) Kannattajista ja kannattamisen tavasta ovat (olette?) olleet kovasitkin eri mieltä ja johan tuossa muutama viesti aikaisemmin tultiin heti huomauttamaan että Ässäkannattajat eivät ole alkuunkaan sieltä "parhaasta päästä", mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.Selvennätkö sitten, että ketä nämä ''oikeinkannattajat'' ovat ja mistä he ovat eri mieltä?
Ja johan tuossa muutama viesti aikaisemmin tultiin heti huomauttamaan että Ässäkannattajat eivät ole alkuunkaan sieltä "parhaasta päästä", mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.