Ässähuhut ja mutut

  • 6 128 707
  • 29 299

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
En mä usko että Hirsi olisi ainakaan omasta tahdostaan lähdössä. Ihan sen vuoksi että herralla alkaa olemaan ikää sen verran että kuten nykymaailmasta tiedetään, työllistyminen voi olla vaikeaa. Enkä kyllä käsitä miksi yhden liigan parhaimmiten hoidetun seuran toimitusjohtajaa lähdettäisiin vaihtamaan tuosta vaan. Urheilullinen tulos tietysti oli mitä oli, mutta ei joukkuekaan ollut niin kova että sillä automaattisesti olisi pitänyt olla kuuden sakissa ja toisaalta kymppisakista pudottiin ainoastaan sen takia että valmentajaa vaihdettiin liian myöhään. Siksi varsinkin olisi outoa jos entisen valmentajan saunaseura haluaisi vaihtaa toimaria.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tulee olemaan todella hankalaa löytää työlle jatkajaa, sillä ihan kuka tahansa ei kelpaa ja veikkaan että tässä tilanteessa tulija olisi joka tapauksessa joku täysin ulkopuolinen..

Tjaa -a, minusta tässä asiayhteydessä käytetty termi "hiljainen haku" viittaa enemmänkin siihen että Hirsin mahdollinen seuraaja olisi tulossa jostakin läheltä, kenties jopa hallituksen lähipiiristä.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Ihmettelen ylipäätään puheita mistään kuulusteluista, Rocky kertoi itse julkisuudessa että seuran hallitus oli läsnä kun hänet erotettiin. Tuskin näin olisi ollut jos hallitus ei olisi halunnut hänen erottamistaan. Siksi toisekseen, voitaisiinko valmentajaa edes erottaa ilman hallituksen siunausta?

Se on selvä että toimari ja urheilujohtaja raportoivat tekemisistään hallitukselle, olisiko tässä nyt sekoitettu kaksi eri asiaa.

Tuohon viimeiseen kappaleeseen liittyykin vahvasti se mistä hallitus ei tainnut tykätä. Hallituksessa oli syksyllä olettamus, että rockyn kanssa hierotaan jatkosopimusta, ja hallitus ei ollut tietoinen Ahon palkkaamisesta. En tiedä onko selän takana toimiminen yleistäkin ollut. Ehkä siinä ajan saatossa on mennyt luottamus.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Itse olen kuullut paristakin paikasta, että tämä talvella suoritetut valmentaja kuviot ei ollut ainakaan hallituksen mieleen ja Hirsimäki ja Toivola olisivat olleet asiasta hallituksen "kuulustelussa".
Sitä en osaa sanoa onko se ainoa syy epäluottamukseen.
Miksi Toivola olisi ollut hallituksen "kuulusteluissa"? Toivolalla ei ollut osaa eikä arpaa ensi kauden päävalmentajakuvioissa.

Itse asiassa mä olen kuullut samansuuntaisesti kuin karhu tuossa yllä.

En ota kantaa, että onko tällä mitään tekemistä Hirsin mahdollisen lähdön kanssa, mutta ilmeisesti Case Rautakallio ei ollut vahvaa suorittamista Hirsiltä ja Toivolalta.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hirsimäen asiasta: pelkäsin, että Hirsi on jättämässä seuran, on päivänselvää että kulisseissa on ollut häikkää jo kauan. Mielelläni olisin hänen suonut jatkaa vielä pari kautta, koska hänen työhistoriansa Ässissä jää kuitenkin kokonaisuutena plussan puolelle, ihan selkeästi. Ilman hänen myötävaikutustaan ei välttämättä enää oltaisi edes liigassa, tosi asioita on turha kieltää. Tulee olemaan todella hankalaa löytää työlle jatkajaa, sillä ihan kuka tahansa ei kelpaa ja veikkaan että tässä tilanteessa tulija olisi joka tapauksessa joku täysin ulkopuolinen..

Jotain systeemejä on väkisinkin meneillään, muuten seura ei olisi Ässät Porista. On turha luulla, että samantasoisia kavereita löytyy joka puun oksalta odottamassa, milloin henkilökemioiltaan moniongelmainen liigaseura haluaa uuden miehen johtoon.

Toki sikäli ymmärrän, jos on haluja kokeilla muuta. Tällöin luulisi myös, että jotain konkreettista on näkyvissä. Paljonhan on saavutettu; mestaruus ja hallihanke varmaan päällimmäisinä.

Toivottavasti missään vaiheessa ei ala joku tammismainen henkilökohtainen sota, joka päättyy seuran raunioille. Kuulostaisi liikaa 1990-luvun lopun ja 2000-luvun alun Ässiltä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jotain systeemejä on väkisinkin meneillään, muuten seura ei olisi Ässät Porista. On turha luulla, että samantasoisia kavereita löytyy joka puun oksalta odottamassa, milloin henkilökemioiltaan moniongelmainen liigaseura haluaa uuden miehen johtoon.

Toki sikäli ymmärrän, jos on haluja kokeilla muuta. Tällöin luulisi myös, että jotain konkreettista on näkyvissä. Paljonhan on saavutettu; mestaruus ja hallihanke varmaan päällimmäisinä.

Toivottavasti missään vaiheessa ei ala joku tammismainen henkilökohtainen sota, joka päättyy seuran raunioille. Kuulostaisi liikaa 1990-luvun lopun ja 2000-luvun alun Ässiltä.

Tässä koko asiassa ollaan edelleen todella epämääräisten tietojen varassa, tarkkaa tietoa ei ole esimerkiksi siitä, onko Hirsi saamassa potkut vai siirtymässä syrjään omasta aloitteestaan. Mutta jos korvaajaa mietitään, niin uskoisin Ässien haluavan jonkun bisnesmiehen entisen kiekkomiehen asemasta so. henkilön joka ei ainoastaan pidä kovaa kulukuuria vaan keksii myös uusia keinoja saada lisää rahaa sisään. Urheilujohtajahan Ässillä jo on, sekin puoltaisi entistä selkeämpää työnjakoa.

Yleisemmin itseäni mietityttää myös kyllä asioiden aikataulu ja se mitä kulisseissa on tai ei ole tapahtunut. Hirsimäen lähdöstä huhuiltiin ensi kerran jo talvella mutta vielä viime viikolla hän poseerasi lehdessä ja puhui Ässien uudesta urheilullisesta linjasta. Toimitusjohtajan vaihto on asia jota ei varmasti tehdä ihan pikavauhtia ja ilman että Hirsimäki itse olisi asiasta tietoinen.

No, kaiketi me piakkoin näemme mitä tässä oikein tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuohon viimeiseen kappaleeseen liittyykin vahvasti se mistä hallitus ei tainnut tykätä. Hallituksessa oli syksyllä olettamus, että rockyn kanssa hierotaan jatkosopimusta, ja hallitus ei ollut tietoinen Ahon palkkaamisesta. En tiedä onko selän takana toimiminen yleistäkin ollut. Ehkä siinä ajan saatossa on mennyt luottamus.

En tiedä mistä hallituksesta nyt puhut, muttä HC Ässät Oy:n hallitus on ollut hyvin tietoinen neuvotteluista päävalmentajan kanssa. Se on antanut kirjallisen tarjouksen Rautakalliolle, tarjous oli voimassa kuukauden ja hallituksen edustaja kävi osallistui neuvotteluihin. Kun Rautakallio hylkäsi Ässien tarjouksen ja Aho osoitti mielenkiintoa, Ässät teki sopimuksen hänen kanssaan. En ymmärrä mikä tässä kuviossa on epäselvää tai -reilua, Ässät tarjosi ensin sopimusta Rautakalliolle, hän hylkäsi sen.

Rautakallio ei halua enää nostaa asiaa julkiseen keskusteluun, koska hän tietää että tapaus näyttää hänen kannaltaan ikävältä, jos Ässät kertoo faktat julkisuuteen. Asioista selvät dokumentit, ei tarvitse vihjailla. Nyt tätä huhumyllyä pyörittävät organisaation ympärillä pyörivät "kuiskailijat", jotka ajavat yleensä omia etujaan. Nämä edut voivat liittyä valtaan tai rahaan. Huhuja lasketaan liikkeelle käyttäen hyödyllisiä idiootteja tai tietoisia kavereita, jotka saavat osansa hyödystä.

Mitä me tiedämme esim. Hirsimäen ja hallituksen välirikosta? Muutaman tänne kirjoittavan nimimerkin vihjailut ovat kasvaneet palstatotuudeksi. Huhuissa voi olla perää tai sitten ei. Hirsimäki on luonteeltaan virkamies, joka pitää asiat järjestyksessä. Onko hallitus tyytymätön hänen rooliinsa rahan sisään tuomisessa vai oliko Hirsimäki Rautakallion leirissä, en tiedä. Tuntuu vaan erikoiselta, että Hirsimäen ikäinen kaveri hyppäisi tyhjän päälle. Ellei sitten häntä ole pyydetty laittamaan Liigan toiminnat järjestykseen.

Ässien organisaatiossa UJ:n asema on varsin itsenäinen, hän rakentaa joukkueen tiettyjen raamien puitteissa. Toimitusjohtajalla on aika vähän sanavaltaa tällä sektorilla. Hän pystyy kiristämään budjettia, mutta siinä kaikki.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse asiassa mä olen kuullut samansuuntaisesti kuin karhu tuossa yllä.

En ota kantaa, että onko tällä mitään tekemistä Hirsin mahdollisen lähdön kanssa, mutta ilmeisesti Case Rautakallio ei ollut vahvaa suorittamista Hirsiltä ja Toivolalta.

Nämä kuulemiset ovat turhan vahvasti linjassa Rockyn taannoisten parkumisten kanssa ollaakseen minun korvaani uskottavia. Samoin en ihan heti usko edellä esitettyä väitettä jonka mukaan Hirsimäki ja Toivola olisivat palkanneet Ahon uudeksi päävalmentajaksi hallituksen selän takana. Vuodesta 04 lähtien Porissa vaikuttanut Hirsimäki tuskin sortuisi noin alokasmaiseen virheeseen, varsinkin kun muistetaan että hän on aina ollut hallitukselle kuuliainen omista mielipiteistään riippumatta.

Kaikkea sitä ihminen tietysti kuulee, itse kuulin vähän aikaa sitten että Rockylla olisi ollut Porissa talokaupat vireillään ja että yhdellä hallituksen jäsenellä olisi ollut ainakin välillisesti tekemistä asian kanssa. Rockyhan on julkisesti sanonut haluavansa Poriin eläkepäiviä viettämään ja viime viikolla julkaistussa lehtijutussa hän valitteli että homma on nyt jäissä kun hän ei ole enää töissä Ässissä. Muutenhan talon osto ja eläkepäivät Porissa eivät tietenkään ole mahdollisia.

En väitä että edellä kirjoitettu olisi totta, mutta kaikenlaista puhutaan.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
En tiedä mistä hallituksesta nyt puhut, muttä HC Ässät Oy:n hallitus on ollut hyvin tietoinen neuvotteluista päävalmentajan kanssa. Se on antanut kirjallisen tarjouksen Rautakalliolle, tarjous oli voimassa kuukauden ja hallituksen edustaja kävi osallistui neuvotteluihin. Kun Rautakallio hylkäsi Ässien tarjouksen ja Aho osoitti mielenkiintoa, Ässät teki sopimuksen hänen kanssaan. En ymmärrä mikä tässä kuviossa on epäselvää tai -reilua, Ässät tarjosi ensin sopimusta Rautakalliolle, hän hylkäsi sen.

Rautakallio ei halua enää nostaa asiaa julkiseen keskusteluun, koska hän tietää että tapaus näyttää hänen kannaltaan ikävältä, jos Ässät kertoo faktat julkisuuteen. Asioista selvät dokumentit, ei tarvitse vihjailla. Nyt tätä huhumyllyä pyörittävät organisaation ympärillä pyörivät "kuiskailijat", jotka ajavat yleensä omia etujaan. Nämä edut voivat liittyä valtaan tai rahaan. Huhuja lasketaan liikkeelle käyttäen hyödyllisiä idiootteja tai tietoisia kavereita, jotka saavat osansa hyödystä.

Mitä me tiedämme esim. Hirsimäen ja hallituksen välirikosta? Muutaman tänne kirjoittavan nimimerkin vihjailut ovat kasvaneet palstatotuudeksi. Huhuissa voi olla perää tai sitten ei. Hirsimäki on luonteeltaan virkamies, joka pitää asiat järjestyksessä. Onko hallitus tyytymätön hänen rooliinsa rahan sisään tuomisessa vai oliko Hirsimäki Rautakallion leirissä, en tiedä. Tuntuu vaan erikoiselta, että Hirsimäen ikäinen kaveri hyppäisi tyhjän päälle. Ellei sitten häntä ole pyydetty laittamaan Liigan toiminnat järjestykseen.

Ässien organisaatiossa UJ:n asema on varsin itsenäinen, hän rakentaa joukkueen tiettyjen raamien puitteissa. Toimitusjohtajalla on aika vähän sanavaltaa tällä sektorilla. Hän pystyy kiristämään budjettia, mutta siinä kaikki.


Itse kerron vain mitä olen aikaisemmin kuullut ja faktaksi väitetty.
Ymmärrän kyllä hyvin, että usein, kun kerrotaan asioita eteenpäin, niillä yritetään viedä omia intressejä eteenpäin.
Itsellä ei tästä ole faktaa onko Hirsimäki lähdössä, mutta olen kuullut , että tyytymättömyyttäkin on ilmennyt.
Seurataan asiaa mielenkiinnolla. Ehkä saamme jonkun nuoren geelitukkia viemään seuraa eteenpäin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En tiedä mistä hallituksesta nyt puhut, muttä HC Ässät Oy:n hallitus on ollut hyvin tietoinen neuvotteluista päävalmentajan kanssa. Se on antanut kirjallisen tarjouksen Rautakalliolle, tarjous oli voimassa kuukauden ja hallituksen edustaja kävi osallistui neuvotteluihin. Kun Rautakallio hylkäsi Ässien tarjouksen ja Aho osoitti mielenkiintoa, Ässät teki sopimuksen hänen kanssaan. En ymmärrä mikä tässä kuviossa on epäselvää tai -reilua, Ässät tarjosi ensin sopimusta Rautakalliolle, hän hylkäsi sen...

Olen kuullut tismalleen saman, mutta myös sillä lisäyksellä, että kun tuolloin vielä sopimukseen ei päästy, olivat erot tarjotussa sopimuksessa ja Rockyn haluamassa sopimuksessa hyvin pieniä ja ajatuksena oli, että neuvottelut jatkuisivat. Tässä välissä Aho oli tullut kuvioihin.

Mutta aivan samantekevää itselleni, jengi leipoo täällä mustavalkoisesti tämän asian suhteen, pyritään löytämään hyvis ja pahis. Itse en usko tällaiseen, vaan pidän mahdollisena että kyseessä on ollut kommunikaatiokatkosta vähän puolin ja toisin.

Rocky ei tosin saa mitään vastuuvapautusta, sillä toimensa Aho-diilin selvittyä eivät olleet viimeisen päälle ammattimaisia.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen kuullut tismalleen saman, mutta myös sillä lisäyksellä, että kun tuolloin vielä sopimukseen ei päästy, olivat erot tarjotussa sopimuksessa ja Rockyn haluamassa sopimuksessa hyvin pieniä ja ajatuksena oli, että neuvottelut jatkuisivat. Tässä välissä Aho oli tullut kuvioihin.

Tämä asia on käyty läpi monta kertaa ennenkin, vaikuttaa aivan normaalilta neuvottelulta jonka kulun joku kautta jotkut ovat tulkinneet jostakin syystä väärin. Tuntuu absurdilta ajatella että hallitus olisi muka tällaisen takia Hirsimäelle käärmeissään.

Kommunikaatiokatkoja sattuu aina ja kaikkialla, mutta Ässien lähihistoriassa niitä on merkillisen usein sattunut tilanteissa jotka ovat liittyneet Pekka Rautakallioon. Se ei tee hänestä pahista, mutta saa hänet vaikuttamaan epäilyttältä tyypiltä jonka patasydämessä mustan ja punaisen sekoitus ei ole kaikib ajoin kohdillaan. Olen taas kerran aika lailla helpottunut siitä että hän ei jatka Ässissä.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Vähän pelaajahuhua välillä. Bertrand myönsi ranskankielisessä haastattelussa, että on ainakin neuvotellut Ässien kanssa, mutta ei voi kertoa enempää. Ei siis ainakaan mikään totaalinen ankka ole, mutta ei sitä kyllä ole kukaan epäillytkään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuo Suomeen huhuttu Wahl olisi näköjään aika ässämäinen pelaaja: pisteitä sekä maaleja tulee mutta on aika tempperamenttinen kaveri ja hanskatkin tippuvat tarvittaessa. Ei siis mikään näkymätön seinäruusu vaan potentiaalinen saamaan hyväksynnän vaativalta porilaiselta seisomakatsomolta. Mielenkiintoinen sentterinelikko jos olisi syksyllä muodossa Wahl-Makkonen-Kerälä-Kuparinen, laidoilla Kiilholmaa, Ruotsalaista ja mahdollisesti myös Sahaa jotka pystyvät pelaamaan keskellä.

Korpisalon jos kenen luulisi arvostavan juuri sellaista kaveria joka pystyy sekä pisteiden tekoon että kamppailupeliin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Olen kuullut tismalleen saman, mutta myös sillä lisäyksellä, että kun tuolloin vielä sopimukseen ei päästy, olivat erot tarjotussa sopimuksessa ja Rockyn haluamassa sopimuksessa hyvin pieniä ja ajatuksena oli, että neuvottelut jatkuisivat. Tässä välissä Aho oli tullut kuvioihin.

Siis juuri näin, en minäkään käsitä mitä vääntämistä tässä on. Rocky ja Ässät neuvottelivat jo syksyllä, mutta sopuun ei päästy. Rocky ilmoitti sitten, että haluaa jatkaa neuvotteluja vasta kauden jälkeen, koska keskittyy valmentamiseen (ja koska tuolloin tiesi olevansa ykkösvaihtoehto). Sitten tässä välissä, marras-joulukuussa, Aho soitti itse toimistolle ja kysyi töitä koska tiesi jäävänsä työttömäksi ja tiesi että Ässät oli enää ainoa liigajoukkue jonka päävalmentaja tilanne oli auki. Toimisto tarttui pätevään ja näyttöjä omaavaan mieheen, koska ei tietenkään halunnut jäädä odottelemaan huhti-toukokuulle, että Rocky palaa omalta osaltaan neuvottelupöytään..

Näin se meni, ei mitään kummallista. Asiasta on turha vääntää ylimääräistä, kukaan ei juoninut Rockyn selän takana mitään.. tai ainakin siinä käsityksessä itse totean olevani
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tämä asia on käyty läpi monta kertaa ennenkin, vaikuttaa aivan normaalilta neuvottelulta jonka kulun joku kautta jotkut ovat tulkinneet jostakin syystä väärin. Tuntuu absurdilta ajatella että hallitus olisi muka tällaisen takia Hirsimäelle käärmeissään.

Kommunikaatiokatkoja sattuu aina ja kaikkialla, mutta Ässien lähihistoriassa niitä on merkillisen usein sattunut tilanteissa jotka ovat liittyneet Pekka Rautakallioon. Se ei tee hänestä pahista, mutta saa hänet vaikuttamaan epäilyttältä tyypiltä jonka patasydämessä mustan ja punaisen sekoitus ei ole kaikib ajoin kohdillaan. Olen taas kerran aika lailla helpottunut siitä että hän ei jatka Ässissä.

Niin, en minä ajattelekaan, että hallitus mitenkään käärmeissään olisi, puhumattakaan siitä, että jotain potkuja olisi väsäämässä. Oma pointti oli se, että asiat eivät ole mustavalkoisia ja varmasti seuran operatiivinen johtokin olisi voinut toimia hivenen toisin. Ainoa varma asia on joka tapauksessa se, että koko kuvioon jälkeen Rockyn toiminta ei ollut täysin ammattimaista.

Mutta nyt riittää osaltani tästä aiheesta, eteenpäin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Niin, en minä ajattelekaan, että hallitus mitenkään käärmeissään olisi, puhumattakaan siitä, että jotain potkuja olisi väsäämässä. Oma pointti oli se, että asiat eivät ole mustavalkoisia ja varmasti seuran operatiivinen johtokin olisi voinut toimia hivenen toisin.

Tästä on varmasti tosiaan turha jauhaa, joskin itseäni on näissä keskusteluissa aina hiukan ihmetyttänyt se, millä tavalla toisin operatiivinen johto olisi voinut toimia. Rocky ei halunnut tehdä sopimusta, olisiko hänet pitänyt pakottaa siihen tai kysyä lupa Ahon kanssa neuvotteluun vai kenties jotain muuta? Jääkiekko on bisnestä ja jo 70 - luvulla ammatikseen pelanneen Rautakallion luulisi tietävän sen.

No, tämä tästä tosiaan toistaiseksi.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Sopisi hyvin Rockyn pyrkyrimäiseen tyyliin, mutta tuskinpa äskettäin potkut saanut valmentaja on kovinkaan järkevä vaihtoehto oman seuraajansa esimieheksi. Lisäksi Rockyn pätevyys tehtävään on vähintäänkin kyseenalainen.

Seuraaja riippunee siitä, mitkä ovat Hirsin lähdön syyt, onko kyseessä potkut vai oma halu väistyä ja jos ensimmäinen, niin mikä on peruste. Paljon vaikuttaa sekin, ketkä hallituksessa istuvat tai tulevat istumaan, voi olla nyt haetaan eri tyyppistä toimitusjohtajaa kuin mitä Hirsimäki on ollut. Talouden suhteen askelmerkit ovat todella selkeät, nyt pitäisi vain pystyä taikomaan rahaa sisään.

Vaikea kyllä veikata ketään jos henkilö tulee kiekkopiirien ulkopuolelta.
Pyrkyrimäiseen tyyliin? Eikö se ole sinun mielestä loogista, että jääkiekkomies hakee töitä jääkiekon parista? Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että Rocky olisi hyvä toimitusjohtaja, mutta pitää ymmärtää että piirit ovat pienet.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kovasti tämä ketju hiljeni. Tuleeko oikein kunnon iso ilmoitus ja ns. "joukkueen julkistaminen" sitten kerralla, vai eikö ollakaan vielä saatu keneltäkään nimeä paperiin? Vai oliko niin, ettei noita soppareita saa julkistaa ennen 30.4 jolloin nähtävästi kaikkien sopimus virallisesti tämän kauden osalta päättyy?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kovasti tämä ketju hiljeni. Tuleeko oikein kunnon iso ilmoitus ja ns. "joukkueen julkistaminen" sitten kerralla, vai eikö ollakaan vielä saatu keneltäkään nimeä paperiin? Vai oliko niin, ettei noita soppareita saa julkistaa ennen 30.4 jolloin nähtävästi kaikkien sopimus virallisesti tämän kauden osalta päättyy?

On sopimuksia ennenkin ennen vappua julkistettu, kauden päättyminen on se raja. Yleensä Ässät on vaan kasannut monta nimeä yhteen pakettiin ja julkistanut lähempänä kesäharjoituskauden alkua.

Tällainen tiedotus muuten löytyi Ässien sivuilta: http://assat.com/fi-fi/article/slider/lahde-assien-kanssa-tallinnaan/1099/
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä silti muutkaan ole ensi kauden joukkuettaan vielä julkaisseet ja Ässät tutusti on niitä viimeisiä, jotka julkistavat joukkueensa, näin ainakin muistaisin.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos oikein positiivisin mielin ajattelee, niin eihän ketju Korhonen - Hirso - Bertrand ole lainkaan mahdoton ajatus toteutua. Siinä meillä olisi toinen valmis, ja erittäin hyvä tulosketju Kärjen ja kumppaneiden kaveriksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös