Toivottavasti ei uusi tj ole ainakaan Alpo Suhonen.
Tai Mika Toivola. *hymiö*
Hirsin saappaat jättävät odotukset kovasta talousosaamisesta ja tätä ei välttämättä pelkästään kiekkopiireissä pyörineiltä löydy.
Toivottavasti ei uusi tj ole ainakaan Alpo Suhonen.
Tai Juhani "Don Tami" Tamminen....Tai Mika Toivola. *hymiö*
Eiköhän Rocky hae paikkaa. Mahdotonta kyllä arvioida kuka tehtävään olisi paras.
Eiköhän Rocky hae paikkaa.
Tieto: Hirsimäki on lähdössä. Hallitus ei enää nauti luottamusta. uusi TJ hiljaisessa haussa.
Hienoa, mikäli ollaan ulostamassa. Tosiaan aikansa kutakin ja siinä missä on tehnyt hienoja juttuja, on hutien määrä ollut miltei suurempi.
Tuo Saipaan huhuttu Mitch Wahl ei välttämättä menekään Saipaan. Kuulemma kolme suomalaista seuraa tällä hetkellä vaihtoehtona.
Kelpaisi kyllä. Potentiaalia olisi todella paljon.Olisiko Ässät yksi näistä kolmesta kiinnostuneesta? Täytyy tietysti muistaa, että allsvenskanin maalikunkku kiinnostaa luonnollisesti myös SHL-seuroja.
Sitten Makkonen ei ainakaan tulisi. Ei haittaisi kyllä yhtään, tuollainen YV-spesialisti.Ihan vaan mutuna, Hirso eilen nelosessa, tänään poppareilla. Olisiko siinä Ahon ykkössentteri ensi kaudeksi, sillä tuskin jatkaa sittenkään Kärpissä.
Tieto: Hirsimäki on lähdössä. Hallitus ei enää nauti luottamusta. uusi TJ hiljaisessa haussa.
Ihan vaan mutuna, Hirso eilen nelosessa, tänään poppareilla. Olisiko siinä Ahon ykkössentteri ensi kaudeksi, sillä tuskin jatkaa sittenkään Kärpissä.
Voitko tarkentaa hivenen viestiä, eli Ässien hallitus ei enää nauti Hirsimäen luottamusta vaiko päinvastoin?
Oy:n hallitus ei tosiaan ole tilivelvollinen toimarille vaan juuri päinvastoin, hallitus toimii tietyllä tapaa "esimiehenä" nimetyllä toimarille. Ihan hatusta tuli mieleen, että mikäli tässä on jotain perää, hallituksessa on varmasti ihan aiheellisesti ihmetelty tuota 700.000€ budjettiylitystä joka kieltämättä meni 5.000.000€ kokoisessa urakassa "hivenen" vihkoon.
Hirsi on antanut Ässille paljon, mutta on myös saanut. Voi olla ihan hyväkin veto, mikäli miehet vaihtuu. Rautakallio ei varmasti ole ensimmäisen 100 kärkihakijan joukossa 62-vuotiaana, koskaan vastaavia hommia tehneenä, ex-valmentajana mukana. Tokkopa edes hakee mahdolliseen pestiin.
Itse olen kuullut paristakin paikasta, että tämä talvella suoritetut valmentaja kuviot ei ollut ainakaan hallituksen mieleen ja Hirsimäki ja Toivola olisivat olleet asiasta hallituksen "kuulustelussa".
Sitä en osaa sanoa onko se ainoa syy epäluottamukseen.
Itse olen kuullut paristakin paikasta, että tämä talvella suoritetut valmentaja kuviot ei ollut ainakaan hallituksen mieleen ja Hirsimäki ja Toivola olisivat olleet asiasta hallituksen "kuulustelussa".
Sitä en osaa sanoa onko se ainoa syy epäluottamukseen.
Miksi Toivola olisi ollut hallituksen "kuulusteluissa"? Toivolalla ei ollut osaa eikä arpaa ensi kauden päävalmentajakuvioissa.
Mistään "kuulusteluista" en tiedä, mutta olen myös kuullut että Rocky nauttisi edelleen tiettyjen (ellei kaikkien) hallituksen jäsenten rajatonta luottamusta ja että myös Korpisalon nimen kohdalle olisi merkitty punainen viiva samaisten hallituksen jäsenten papereissa.
Voin vahvistaa, että tämä väite on ns. Bull shittiä. Rocky ei todella ole tempaustensa jälkeen nauttinut rajatonta luottamusta vaan pikemminkin päin vastoin. Korpilla on tällä hetkellä vahva hallituksen luotto, kuten tässä vaiheessa pitääkin olla.
Jotain pohjaanpalaneen käryä Hirsin ja HC:n hallituksen välillä on koska näitä huhuja tuprahtelee ilmaan tämän tästä.
Olisiko Ässät yksi näistä kolmesta kiinnostuneesta? Täytyy tietysti muistaa, että allsvenskanin maalikunkku kiinnostaa luonnollisesti myös SHL-seuroja.
Kelpaisi kyllä. Potentiaalia olisi todella paljon.