Kantri-Jyrin jatko olisi kyllä loistava juttu! C:n ilmestyminen rintaan olisi mielestäni lähinnä itsestäänselvyys. Ja sitten tähän ne "mutku pitää olla oma kasvatti" mutinat...
Mutkun Marttinen ei ole ihmisenä välttämättä kapteeni tyyppiä.
Mutkun Marttinen ei ole ihmisenä välttämättä kapteeni tyyppiä.
Jos jatko pitää paikkansa niin onhan se toivottu positiivinen yllätys! Olisi mielenkiintoista tietää kumpi on tullut vastaan palkkakuilukysymyksessä? Vielä helmikuussa ainakin näkemyserot olivat niin suuria etten osannut kyllä enää jatkoa odottaa.
Olen ollut käsityksessä että kynnyskysymys on ollut lähinnä sopimuksen pituus. Jyri halusi pitkää sopparia ja Ässät valmis vain vuoden sopimukseen uuteen seiftinpään linjaan nojaten.Jos jatko pitää paikkansa niin onhan se toivottu positiivinen yllätys! Olisi mielenkiintoista tietää kumpi on tullut vastaan palkkakuilukysymyksessä? Vielä helmikuussa ainakin näkemyserot olivat niin suuria etten osannut kyllä enää jatkoa odottaa.
Olen ollut käsityksessä että kynnyskysymys on ollut lähinnä sopimuksen pituus. Jyri halusi pitkää sopparia ja Ässät valmis vain vuoden sopimukseen uuteen seiftinpään linjaan nojaten.
Jyrissä on vähintään yhtä paljon kapteenia kuin Kuparisessa ja Kiilholmassa. C rintaan vain. Jyrin myötä jäisi vielä mestaruushaamukin Poriin. Viime kauden puolustus hajosi Jyrin loukkaantumiseen. One more year!
Jep. Olet oikeassa.Et taida tietää joukkueen "sisältä" asioita? Näet asiat ulospäin.
Jep. Olet oikeassa.
Nykyisessä puolustuksessa olisi ykkösparissa.
En ottanut vittuiluna. En tiedä sisäisistä asioista ja harva meistä edes oikeasti tietää. Ja samanlainen kuva on minulle muodostunut. Joukkuepelaaja. Jatkoa kiitos.Tarkoitukseni ei ollut siis vittuilla vaan kysyin asiallisesti. Enkä tiedä otitko edes vittuiluna.
Halusin vain siksi korjata, koska se Jyssy jonka minä televisiossa, hallilla, perhetapahtumassa yms. näen on erittäin miellyttävä.
Viitanen löytyy vielä listalta. Hänen uransa huhuttiin olevan loppu loukkaantumisen takia.
Näin minäkin Marttisen olen mieltänyt ja en nyt tiedä että miksei olisi kapteeniainesta? Kuparinen nyt toisaalta saattaa olla siihen parempi vaihtoehto ihan vaikka sitten porilaisuutensa vuoksi.Halusin vain siksi korjata, koska se Jyssy jonka minä televisiossa, hallilla, perhetapahtumassa yms. näen on erittäin miellyttävä. Enkä sano, että hän mulkku kopissakaan olisi. Mutta ei kyllä kapteeniainestakaan.
Viitanen löytyy vielä listalta. Hänen uransa huhuttiin olevan loppu loukkaantumisen takia.
Näin minäkin Marttisen olen mieltänyt ja en nyt tiedä että miksei olisi kapteeniainesta? Kuparinen nyt toisaalta saattaa olla siihen parempi vaihtoehto ihan vaikka sitten porilaisuutensa vuoksi.
Oikeastaan ainoat negat Marttisen persoonaan liittyen tulivat silloin joskus ensimmäisen ässäsopimuksen aikoihin huhuina ja sitten ne ovat muuttuneet palstatotuuksiksi. Ja ymmärtäähän kanssakirjoittajat varmasti senkin että joku joka on saattanut olla kusipää joskus parikymppisenä, ei ole sitä välttämättä enää nykyisin?
Marttisen mahdollinen jatko kuulostaa alkuun oikein loistavalta, tosin skeptikkona tulee heti mieleen jotta tätäkö Ässien uusi "seiftimpi" hankintapolitiikka on..?
Kylläkyllä, mutta vajaan vuoden pelaamattomuus ja n. 200k€:n? lappu...Onhan tuo jatko nyt aika seifti veto, tiedetään melko hyvin mitä saadaan. Marttinen on lievästi yliarvostettu, mutta mahdollisesti jatkaessaan ilman muuta tärkeä keskuspala muuten nuorehkoon puolustukseen.
Kylläkyllä, mutta vajaan vuoden pelaamattomuus ja n. 200k€:n? lappu...