Ässähuhut ja mutut

  • 6 142 761
  • 29 325

Redhot

Jäsen
MusanMake kirjoitti:
Itse kyllä olen toivonut, että Pasi saisi pelata uransa loppuun asti Patapaidassa. Siinä on kaveri, joka pelaa sisulla ja sydämellä, niinkuin pitää. Jos on syksy mennyt vähän huonommin, niin pitääkö heti sälli pistää ulostukseen? Mikäli sama periaate pätee tasa-arvoisesti kaikkiin, niin mitä tekevät esim Atte Pentikäinen ja Juha Kiilholma Ässissä? AP olisi saanut jäädä ottamatta muutenkin. Pelkkä pitkä varsi ei tee kenestäkään pelimiestä. Juha nyt tietty on "oma poika"...

Mikä on mennyt väärin? Eikö Pasi viihdy Porissa? Vai Jennikö se on? Pasilla on varmasti näitä selkääntaputtelijoita täällä ja joka paikassa, missä ikinä pelaakin...

En tiedä, mutta minä syytän ihan vaan mutu pohjalta Toivolaa. Se perkele näyttää nörtiltä minkä voisin alistaa vasemmalla kädellä ja poistaa turhat ulokkeet sen suusta, mutta on se kuulemma aika tulisieluinen koutsi. Väittäisin että Pasin on paha kuunnella jonkun vitun insinöörin näköisen räkänokan komennuksia ja vaatimuksia. Pelaa siinä sitten, kun tietää että joku vitun hamsteri kyttää joka juttua mitä teet...

Noissä äijissä ero on yksinkertaisesti siinä, että Juha ja Atte pelaa joukkueelle, Pasi taas omaan pussiin. Menetyksenä tässä kaverissa on ainoastaan pelin ulkopuoliset seikat. Joukkueelle kaverin arvo on lähellä nollaa.

Ja tuskinpa kukaan muu liigavalmentaja olisi Pasille antanut, tai tulee koskaan antamaan yhtä isoa roolia mitä Toivola Nisselle antoi. Munattomaksi valmentajaksi Toivolaa ei todellakaan voi syyttää, vaikka ei ulkonäöltään MusanMakelle kelpaakaan. Hankitaanko seuraava koutsi Mr Finland kisoista?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Radek kirjoitti:
Kun nyt viimeinenkin vapaamatkustaja on heivattu yli laidan, niin eiköhän pojat ruveta PELAAMAAN.

Tuosta voisi päätellä että muitakin vapaamatkustajia on pihalle pistetty/lähtenyt vaan kyllä heitä joukkueessa edelleenkin on!

Jos ja kun Pasi menee IFK:hon niin toivottavaa olisi jonkinlainen rahallinen korvaus, tuskin ketään pelaajaa tulee. Eihän stadin kundit missään Porissa viihdy...

Tämän jälkeen on kumma jossei ketään uutta pelaajaa, esim. ulkomaanapua, joukkueeseen hommata. Alkaa mennä muuten aika junnuporukaksi koko jengi!
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
MusanMake kirjoitti:
Jos on syksy mennyt vähän huonommin, niin pitääkö heti sälli pistää ulostukseen?

En tiedä, mutta minä syytän ihan vaan mutu pohjalta Toivolaa.

Toivollallehan Pasi on selkeästi ollut koko ajan luottopelaaja. Sentään vain yksi viltitys, vaikka herra on kaarrellut koko syksyn ihan muissa maailmoissa. Minun silmiini tilanne näyttää pikemminkin siltä, että Toivola halusi loppuun saakka pitää Pasin miehistössään ja yritti siksi runsaallakin vastuulla saada miehen sitoutumaan joukkueeseen.

Ulostuksen Pasi on nyt kyllä hoitanut ihan itse. Muuta vaihtoehtoa ei enää ole.
 

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
vero kirjoitti:
...Veikkaanpa, että kun HIFK hävisi kilpahuudon Vopatista, tuli Nielikäisen eteen vähän sellainen parempi tarjous ja nyt täytyy päästä Ässistä eroon tavalla tai toisella...
Suunnilleen näin minäkin asian uskon olevan. Lisäksi tätä ajatusta puoltaa Lostedtin peliaika... Kaveri on niin huono, ettei Shedden enää kehtaa pitää tätä mukana "roolisuoritusta" odottelemassa. Nielikäinen voisi hyvin olla menossa "korvaamaan" tämän turhakkeen.
Jos taustalta ei löydy valmista sopimustarjousta tästä ja ensi kaudesta, on Nielikäisen julkinen vuodatus käsittämätön. Todennäköisesti jostain "tulee tarjous" kuin tilauksesta ja Pasi pääsee vaihtamaan maisemaa. Toinen vaihtoehto on, että Toivola ja kump. saavat miehen vielä muuttamaan mielensä ja pelaamaan kauden loppuun täällä. Miten siinä tapauksessa sitten on sen motivaation laita jää nähtäväksi.
Kuuliko joku muuten paremmin Aholan puhetta eilen KiekkoKansan-klubin Jenni-haastattelussa. Mitä hän sanoi Peltosesta, Riksmanista ja muista?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En oo koskaan Nielikäisestä sen suuremmin tykänny,mutta saattaispa se meidänkin peliin tuoda sitä potkua...kelpaa turkuun,ainakin mun puolesta...
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Redhot kirjoitti:
Noissä äijissä ero on yksinkertaisesti siinä, että Juha ja Atte pelaa joukkueelle, Pasi taas omaan pussiin. Menetyksenä tässä kaverissa on ainoastaan pelin ulkopuoliset seikat. Joukkueelle kaverin arvo on lähellä nollaa.

Ja tuskinpa kukaan muu liigavalmentaja olisi Pasille antanut, tai tulee koskaan antamaan yhtä isoa roolia mitä Toivola Nisselle antoi. Munattomaksi valmentajaksi Toivolaa ei todellakaan voi syyttää, vaikka ei ulkonäöltään MusanMakelle kelpaakaan. Hankitaanko seuraava koutsi Mr Finland kisoista?
Eikö Pasi siis pelaa sun mielestä joukkueelle? Eikö Pasin kaltainen kaveri ole mielestäsi tärkeä Ässille, kun ne pari taitopelaajaa tietää, että jos niiden päälle käydään, niin tulee kyllä takaisin seuraavassa vaihdossa?

Totta on, että Toivola on antanut Pasille paikan näyttää. Kyse on kai lähinnä siitä, että Toivolalla ei ole antaa paikkaa kelleen muullekkaan? Tuliko sulle yllätyksenä, että ehkä Pasi ei olekaan se kauan kaivattu maalintekijä?

Ja munattomaksi ei voi Toivolaa syyttää. Aivan näin. Mulle on yks vitun hailee mille se koutsi näyttää (kunhan ei harkimolle). Mutta toi mun heitto nyt vaan oli heitto. Ja tietty jos sanot että Toivola on komea, hän ei näytä insinööriltä ja että minunlaiseni tyypit (tai Pasin kaltaiset) pitäisivät häntä ulkoisen olemuksen perusteella jonkinlaisena auktoriteettinä, elät pilvilinnoissa. Mulle nyt vaan on kaksi eri asiaa, jos esim. Tony Halme sanoo että tehdään homma näin ja näin, tai jos vaikka Antti Tuisku sanoo samat hommat. Halmetta voisin totella, Tuiskulle varmaan nauraisin. Koita jaksaa...

MMake
 

Radek

Jäsen
Zeta03 kirjoitti:
Tuosta voisi päätellä että muitakin vapaamatkustajia on pihalle pistetty/lähtenyt vaan kyllä heitä joukkueessa edelleenkin on!
Pasi on ollut niissä peleissä, jotka olen nähnyt vapaamatkustaja nro. 1.
Kun Rontti, Kaipainen sekä Rautee ovat parantaneet peliään ja ennenkaikkea taistelleet. Nielikäiseltä on vaan puuttunut asenne. Selkä on suoristunut aivan liian helposti.
 

Redhot

Jäsen
MusanMake kirjoitti:
Eikö Pasi siis pelaa sun mielestä joukkueelle? Eikö Pasin kaltainen kaveri ole mielestäsi tärkeä Ässille, kun ne pari taitopelaajaa tietää, että jos niiden päälle käydään, niin tulee kyllä takaisin seuraavassa vaihdossa?

Totta on, että Toivola on antanut Pasille paikan näyttää. Kyse on kai lähinnä siitä, että Toivolalla ei ole antaa paikkaa kelleen muullekkaan? Tuliko sulle yllätyksenä, että ehkä Pasi ei olekaan se kauan kaivattu maalintekijä?

Tuskinpa yksikään ässä-fani on Pasista maalintekijää odottanut! Rikkovassa roolissa Nisse on ollut uransa aikana parhaimmillaan, mutta sitä roolia on viimeaikoina hoidelleet aivan muut miehet. Se Pasi joka nähtiin viimekauden alkupuoliskolla pata-paidassa, on tervetullut koska tahansa takaisin. Tosiasia on kuitenkin se että, tällä kaudella on kaukalossa kurvaillut todella haluton numero 25. Forsbacka on todella hyvä esimerkki pelaajasta joka laittaa koko sielunsa peliin. Taidot ja peliäly on vaatimattomalla tasolla, mutta nämä puutteet korvataan kovalla työnteolla ja taistelulla. Ja kyllähän Ässistä löytyy muitakin kavereita jotka laittavat taitopelaajiamme väärin kohdelleet kaverit aisoihin, vai mitä make?
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Redhot kirjoitti:
Tuskinpa yksikään ässä-fani on Pasista maalintekijää odottanut! Rikkovassa roolissa Nisse on ollut uransa aikana parhaimmillaan, mutta sitä roolia on viimeaikoina hoidelleet aivan muut miehet. Se Pasi joka nähtiin viimekauden alkupuoliskolla pata-paidassa, on tervetullut koska tahansa takaisin. Tosiasia on kuitenkin se että, tällä kaudella on kaukalossa kurvaillut todella haluton numero 25. Forsbacka on todella hyvä esimerkki pelaajasta joka laittaa koko sielunsa peliin. Taidot ja peliäly on vaatimattomalla tasolla, mutta nämä puutteet korvataan kovalla työnteolla ja taistelulla. Ja kyllähän Ässistä löytyy muitakin kavereita jotka laittavat taitopelaajiamme väärin kohdelleet kaverit aisoihin, vai mitä make?
Noniin, ollaan jollain lailla samoilla linjoilla.

Pasi on ollut kieltämättä alkukauden hieman varjoissa. Haluaisinkin vaan, että hänen kanssaan käytäisiin vaikkapa rakentavaa keskustelua siitä, miksi viime kauden Pasi oli niin paljon parempi kuin tämän kauden Pasi. Mistä se voi johtua?

Totta on myös se, että löytyy meiltä muitankin tumpun heiluttajia kuin Pasi, mutta pitää myös muistaa se fakta, että Pasi on astetta parempi siinä hommassa kuin yksikään heistä. Esim Nickerson on varmaan ihan ok kundi siihen hommaan, mutta pitää muistaa se, että Masa on kuitenkin vielä junnuikäinen. Olkoot kuinka iso tahansa, niin ymmärtänet kuitenkin hieman elämää nähneenä asian, että poika on poika, mutta mies on mies. Lienet samaa mieltä?

Forsbacka on erittäin hyvä pelaaja ja myöskin yksi suosikeistani. Hanskatkin putoaa tarvittaessa, ja olen pitkään toivonut että hänet Patapaidassa nähtäisiin. Nyt nähdään ja se on hyvä se. Siitäkään huolimatta en haluaisi Pasista luopua, vaikka meillä on samaan rooliin kykeknevä pelaaja. Vai olisiko kenties ollut fiksua heittää vaikkapa Kivenmäki pois viime kaudella, kun meillä kuitenkin oli Williams? Tökerö esimerkki kyllä, mutta kai ymmärrät että on parempi pitää Pasi meillä kuin vihollisleirin listoilla? Pelkällä nimellään hän pelottaa jotkut Jypin pikkuhiirien tapaiset tyypit vaihtoaitioon suojaan. Kamalaa ajatella että Pasi pelkällä nimellään pelottelee Ässäpelaajia ehkä jopa tällä kaudella... Vai mitä meinaat Redhot?

Ps. Eräs herra Mr Bletch lupasi kaljapäissään mulle mulle joululahjaksi Forsbackan pelipaidan:) Mites on? Onko jo pehmeä paketti kääröissä?:)

MMake
 

Hasselnut-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jussi Aho
MusanMake kirjoitti:
Tökerö esimerkki kyllä, mutta kai ymmärrät että on parempi pitää Pasi meillä kuin vihollisleirin listoilla? Pelkällä nimellään hän pelottaa jotkut Jypin pikkuhiirien tapaiset tyypit vaihtoaitioon suojaan. Kamalaa ajatella että Pasi pelkällä nimellään pelottelee Ässäpelaajia ehkä jopa tällä kaudella...

jokos jo osais käyttää...

Täytyy kyllä sanoa että jos Pasi jatkaa tolla tyylillä pelejään niin siinä ei kyllä pelkää edes Pelicansin Jesse Saarinen, jolla on mittaa ehkä puoltoista metriä sulkahattu päässä. Pasi ei tällä hetkellä ole minkään valtakunnan pelote, koska ei pelaa sitä peliä (rouhi, taklaa ja TAISTELE) minkä joskus on osannut pirun hyvin, vaan puhaltelee muniinsa ja löpisee rakkaudesta. Mutta tämä saa riittää tästä.
 

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Pasi Nielikäinen - Entinen rymistelijä

Kyllähän se nyt on totaalinen fakta että, Pasi on tosiaankin ollut aivan pihalla koko kauden, pelannut ainoastaan itselleen ja yrittänyt silloin kun siltä on tuntunut. Pasi peliura on noussut Ässissä aivan uudelle asteelle ja peliaikaa hän on saanut TODELLA paljon! Pasin on todellakin kiittäminen Toivolaa! Ne jotka jaksavat dissata Toivolaa voivat tarkastella peilistä tilannetta. Kyllä Mika on saanut täysin, siis TÄYSIN nimettömän joukkueen pelaamaan mielettömällä hurmoksella. Pasissa suurin menetys on hänen, ikävää sanoa, media-arvonsa (lue kasvot). Pasi on nimellään tuonut uusia ihmisiä varmasti aikoinaan hallille. Kuitenkin nyt on tilanne että, Pasin nimestä on jäljellä ainoastaan muutamat tappelut heleniuksen kanssa ja entiset meriitit. Siinä missä esim. Patrik Forsbacka taklaa 10 - 15 taklausta per. peli taklaa Pasi kaksi kertaa, jos sitäkään. Yhtälö on erikoinen koska Pasi valitti taannoin lehdessä ettei ole ollut paikkoja ajella!(?) Jos verrataan Patrikin ja Pasin luistelunopeutta niin paikkoja pitäisi Pasille löytyvän. Ei vaan taida tarpeeksi kiinnostaa. Syitä lähtöön voisi esim. olla nykyiset ketjukaverit. Pasi taisi myös luulla, että nyt kutsuu ykkösnyrkki kun viimekausi meni niin hyvin. Eipä sillä etteikö itseäkin harmita Pasin lähtö. Pasi on oikeasti fyysinen pelaaja, silloin kun Pasi itse niin tahtoo. Onnea Pasille jatkoon!
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
MusanMake kirjoitti:
Noniin, ollaan jollain lailla samoilla linjoilla.

Pasi on ollut kieltämättä alkukauden hieman varjoissa. Haluaisinkin vaan, että hänen kanssaan käytäisiin vaikkapa rakentavaa keskustelua siitä, miksi viime kauden Pasi oli niin paljon parempi kuin tämän kauden Pasi. Mistä se voi johtua?

Totta on myös se, että löytyy meiltä muitankin tumpun heiluttajia kuin Pasi, mutta pitää myös muistaa se fakta, että Pasi on astetta parempi siinä hommassa kuin yksikään heistä. Esim Nickerson on varmaan ihan ok kundi siihen hommaan, mutta pitää muistaa se, että Masa on kuitenkin vielä junnuikäinen. Olkoot kuinka iso tahansa, niin ymmärtänet kuitenkin hieman elämää nähneenä asian, että poika on poika, mutta mies on mies. Lienet samaa mieltä?

Forsbacka on erittäin hyvä pelaaja ja myöskin yksi suosikeistani. Hanskatkin putoaa tarvittaessa, ja olen pitkään toivonut että hänet Patapaidassa nähtäisiin. Nyt nähdään ja se on hyvä se. Siitäkään huolimatta en haluaisi Pasista luopua, vaikka meillä on samaan rooliin kykeknevä pelaaja. Vai olisiko kenties ollut fiksua heittää vaikkapa Kivenmäki pois viime kaudella, kun meillä kuitenkin oli Williams? Tökerö esimerkki kyllä, mutta kai ymmärrät että on parempi pitää Pasi meillä kuin vihollisleirin listoilla? Pelkällä nimellään hän pelottaa jotkut Jypin pikkuhiirien tapaiset tyypit vaihtoaitioon suojaan. Kamalaa ajatella että Pasi pelkällä nimellään pelottelee Ässäpelaajia ehkä jopa tällä kaudella... Vai mitä meinaat Redhot?

Ps. Eräs herra Mr Bletch lupasi kaljapäissään mulle mulle joululahjaksi Forsbackan pelipaidan:) Mites on? Onko jo pehmeä paketti kääröissä?:)



MMake

Kirje lienee perillä jo Korvatunturilla...
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinänsä harmi, että Ässien nyrkki- ja peloteosasto kapenee nyt Pasin lähdön myötä aika pahasti, mutta toisaalta ei liigassa millekään kilpavarustelulle tarvetta edes ole, joten eiköhän meille ihan riittävä määrä kovuutta siltikin jää rosteriin. Pelillisesti Ässät ei tässä menetä yhtään mitään, päinvastoin. Nielikäisellä koko joukkueen toiseksi huonoin +/- -tilasto, pelaa kyvyilleen täysin vääränlaista peliä täysin väärässä roolissa, ja on ilmeisesti alkanut kärsimään tästä "olen taitopelaaja" -syndroomasta. Omat parhaat avut ovat unohtuneet ja tilalle on tullut haluton taidoistaan liikaa kuvitteleva sooloilija. Hyvänä esimerkkinä HIFK-pelin HIFK:n 2-2 ja 3-2 -maalit, jotka menivät kumpikin täysin Nielikäisen typerän pelaamisen piikkiin.

Muutenkin nuo Pasin kommentit vain vahvistavat miehestä ja sitoutumisensa tasosta saatuja mielikuvia. Itsekäs, itseään täynnä oleva ja itsestään liikoja luuleva kiukuttelija. Hyvästi.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
jupster kirjoitti:
Onko tämä Vero varma tieto?

Pelissä on liian monta liikkuvaa palaa, joiden pitäisi asettua kohdalleen ennen kuin Nielikäisen Lukko-siirto voisi toteutua. Ensinnä Lukko ei tee Nielikäisellä juuri mitään, joukkueessa on jumalattomia aukkoja muissa kohdisssa, joten mahdolliset paikot menevät sinne. Toisekseen Ässät ei anna Nielikäistä ilman vaihturia, koska Ässillä on jo nyt ketjullinen junioreja kokoonpanossa. Lukon kotimaisista laitureista Ässiin mahtuisivat Normio, Saarela tai Hannus, muilla Ässät ei juuri nyt tee mitään. Ja tämä taas ei ole Lukon kannalta missään nimessä järkevä kauppa. Ehkä realistisin diili olisi Wright/Toporowski Ässiin, mutta näillä herroilla on taas sen verran kalliit sopimukset, että tuskin tämäkään toteutuu. Tähtisen Ässä-siirron aikaistaminen jo nyt tapahtuvaksi ei myöskään toisi Ässiin kovin paljon mitään uutta ja tämäkin olisi Lukon kannalta hölmö diili.

Ja päästäisikö Ässät Nielikäistä ylipäätään Lukkon? Enpä oikein usko, veikkaan, että Nielikäinen HIFK - Pasi Salonen Ässät.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
vero kirjoitti:
Ja päästäisikö Ässät Nielikäistä ylipäätään Lukkon? Enpä oikein usko, veikkaan, että Nielikäinen HIFK - Pasi Salonen Ässät.

Missään nimessä ei Pasia saa Lukkoon päästää, muuten jatkuu pahaputki Tähtinen-Levokari-Pasi...?! Ihan mikä muu joukkue tahansa muttei Lukko!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Vero jo hyvin perustelikin, ettei oikein ole sellaista kauppatavaraa mistä voitaisiin järkevästi edes kauppaa käydä Nielikäisen suhteen. Tietysti jos liikutellaan raahaa ja pelaajia, niin sitten voisi löytyä joku molempia osapuolia hyödyttävä sopimus. Snebu olisi varmaan ainut laituri joka tuohon vaihtoon kävisi, mutta sitä Ässät tuskin riveihinsä haluaa(tässäkin on se mutta, että saattaa jäädä vähän yllättävästikin ulkomaille). Eli kaukaa haetulta tämä siirto vaikuttaa ja ilmeisesti meneekin Cairnsin kännin piikkiin(jotain tuollaista sepusti jo lukkopuolella).

Mutta onkos jollain ihan oikeaa tietoa miksi nivalan mies pois Ässistä haluaisi, sillä ainakin julkisuudessa olleiden tietojen perusteella kyse on juuri siitä että Pasi haluaisi lähteä eikä siitä että Ässsät olisi miestä kauppaamassa?
 

Levonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
25

Jos pelaaja ilmoittaa, että "taisi olla viimeinen peli Ässissä" niin kyllä se silloin näin on. Tuskin kukaan valmentaja laittaa pelaaja kentälle tuollaisen kommentin jälkeen. Eli tuli siirtoa tai ei tuskin Pasi enää Ässissä pelaa.

Sääli. Vitun sääli. Väriä ei koskaan ole kaukalossa liikaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
En nyt viitsi sen enempää kommentoida kuka sanoi kun satuin vain ohimennen kuulemaan keskustelun, mutta Pasi oli itse sanonut lähtevänsä pääkaupunkiseudulle pelaamaan eli toivottavasti tuolla kolmikolla on tarjota vastineeksi sopivia vaihtureita. Harmi vain kun se Vihko lähti jo Saipaan se olisi ollut hyvä kaveri, Salosta en ilman välirahaa huolisi.

Katsotaan nyt miten asiassa käy...
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Komppaan veroa vahvasti. Pasin "olen taitokiekkoilija"-käsitys on mennyt yli ja pahasti. Rymistelijä-Pasia ei ole näkynyt ja mies ei todellakaan ole tehnyt töitä joukkueen eteen siinä roolissa mihin hänet on alunperin hankittu ja roolitettu. Uutinen ei yllätä minua sinänsä yhtään, mutta vituttaa tuollainen asian ilmoittaminen jostain pukukopin perältä. Yksi varsin suuri seikka Pasin pääkopan kestämättömyyteen lienee se ettei hän enää ole joukkueen "kovin jätkä", tämä vain minun arviona.

Toivottavasti mies nyt päästetään pian pois, tuollainen pelaaja on pukukopissa syöpä.
 

hoki79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HifK
Miksi ylipäätään spekuloidaan jollain vaihtokaupalla, Suomessa niitä ei juurikaan ole esiintynyt ja uskon, ettei esiinny nytkään vaan joku seura vain ostaa Nielikäisen sopimuksen pois.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
korkki kirjoitti:
En nyt viitsi sen enempää kommentoida kuka sanoi kun satuin vain ohimennen kuulemaan keskustelun, mutta Pasi oli itse sanonut lähtevänsä pääkaupunkiseudulle pelaamaan eli toivottavasti tuolla kolmikolla on tarjota vastineeksi sopivia vaihtureita. Harmi vain kun se Vihko lähti jo Saipaan se olisi ollut hyvä kaveri, Salosta en ilman välirahaa huolisi.

Katsotaan nyt miten asiassa käy...


Ettei mies vaan löytäisi itseään Kirkkonummen Salamoista? Nykyisillä otteilla ei ole liiga kelpoinen pelaaja missään muussa joukkueessa kuin Lukossa, jossa olisi jopa ykkösketjun kamaa. Sääli sinänsä että häipyy Ässistä. Ikinä en ole miehen pelityylistä pitänyt, mutta on tuonut väriä paikalliskamppailuihin ihan kohtuullisesti. Kaikkea hyvää uran jatkolle mihin meneekin. Ainakin seiskassa juttua riittää jos ei muualla.
 

Juhavaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
PASIPERKULE..

Vähän kyllä harmittaa....

Itse kun olen täällä Pasia kehunut....Mutta jokin mättää nyt ja pahasti! Pelaajasta näkee päälle milloin pelaajalla on asiat kunnossa ja peli-ilo on kohdallaan. Jos olette katselleet Pasia viimeaikoina, on mies katsellut lähinnä luistimiensa kärkiin apea ilme kasvoillaan. Entisaikojen "hullunkiiltosilmissä" Pasista ei ole näkynyt jälkeäkään. Toivolan kanssa sukset ristissä. tai sitten Kaipaismatin ja Rauteen kanssa "töissäkäynti" ei ole oikeen maistunut. Pitää kuitenkin muistaa, että kaikki uudet tulleet pelaajat mainitsevat aina ensimmäisenä kehen ovat tutustuneet, niin Nielikäisen. Värikäs persoona siis pitää olla miehen joukkueelle.

Oli hyvä kommentti se, että voi päässä ahdistaa kun ei enään ole se isomäen lempipoika. Jostain kummman syystä peli-ilo ja itseluottamus ovat täysin poissa!

Tälläisessä tilanteessa nimenomaan ,niinkun edellä hienosti mainittiin, Pitää pelaajan kanssa keskustella ja kaivaa ongelmat pöydälle. Monesti tälläisten tapausten jälkeen peli-ilo vasta löytyykin. Jos antaa heti periksi ja vaihtaa aina maisemaa, siitä ei välttämättä seuraa mitään kummallista.

Toivon että Pasi vielä kuitenkin nähtäisiin punanutussa numerolla 25.
Nyt toivola, oleppa hyvä ja käy kehityskeskustelu pelaajan kanssa! Ja käske tämän hakea omaa itseluottamustaan omien vahvuuksiensa kautta jäällä.

herra Nielikäiselle ON käyttöä...aamen!
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
.jarska kirjoitti:
....Yksi varsin suuri seikka Pasin pääkopan kestämättömyyteen lienee se ettei hän enää ole joukkueen "kovin jätkä", tämä vain minun arviona....
.
Minä väitän, että Pasi on edelleen Patalauman kovin jätkä. Vai kenen meinaat olevan kovempi nyrkkisankari kuin hän?

Jos mielessäsi pyörii nimi Matt, niin totean saman minkä jo aiemmin olen tehnyt selväksi. Eli että pitää muistaa, että kysessä on junnuikäinen pelaaja, ja että jokainen hieman elämää nähnyt ihminen tietää, että mies on mies ja poika on poika. Olkoot kuinka iso tahansa. Varmasti hänestä kasvaa vielä ihan hyvä hanskan heiluttaja, mutta tässä vaiheessa hänestä ei olisi esim. Heleniukselle mitään vastusta.

Patrik on myös ihan ok-hemmo siihen hommaan, mutta ei mikään sateentekijä. Toivonen ei edes tappele, vaikka iso koko antaisi siihen hyvät saumat. Pentikäisestä puhumattakaan. Peltonen on joskus matsannutkin, mutta tuskinpa hänkään siihen hommaan enää ryhtyy. Junioriosasto on myös näemmä ihan hanskusaltista jengiä, mutta kuitenkin junioreita.

Kun nyt Pasi ilmeisesti menee johonkin pääkaupunkiseudun jengiin, niin suoraansanottuna pelottaa katsoa peliä, jossa hän pelaakin patapaitoja vastaan. Jos hän esim. on HIFKin nipussa ja jengin valmentaja käskee hänen piestä jonkun meidän poijista, niin kuka hänelle pärjäisi? Eipä taida olla kahta sanaa sanottavana kenelläkään Padan hemmoista. Vaikka tietty vaikeaahan se olisi alkaa vanhoja duunikavereita kouluttamaan...

Pasi on kuitenkin Heleniuksen jälkeen liigan tappelija-eliittiä ja pelote vastustajalle. Pelkkä nimi selässä sen tekee. Ja kyllä vaan: vanhat meriitit painaa.

Myöskin potentiaali ollaan nähty. Toivoisin, että hänen kanssaan voitaisiin jutella asiat selväksi. Näyttää nyt vain olevan niin, että jokin asia on Pasilla niin huonosti, ettei hän enää halua Patapaitaa kantaa. Sääli. Todellakin.

MMake
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös