Ässähuhut ja mutut

  • 6 162 481
  • 29 398

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Viitalalla on sopparia Ässien kanssa keväälle -24 niin ei hän ole siirtymässä mihinkään ilman Ässien suostumusta. Toki jos ei Härkälä näe käyttöä ja joku maksaa korvauksia niin siitä vain. Liiganäytöt ovat kuitenkin vielä sellaiset, että U20 tehoista huolimatta tuskin hänen soppariaan kukaan irti Ässistä ostaa.
Itsekin toivon, että poika jatkaisi täällä. Mutta jos Ässät ei näe kummoisempaa käyttöä hänelle, niin miksi roikutettaisiin mukana?

Ei ainakaan tainnut olla ihan tämän mukainen se suunnitelma Viitalan varalle kauden alla.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itsekin toivon, että poika jatkaisi täällä. Mutta jos Ässät ei näe kummoisempaa käyttöä hänelle, niin miksi roikutettaisiin mukana?

Ei ainakaan tainnut olla ihan tämän mukainen se suunnitelma Viitalan varalle kauden alla.
Viitala on kyllä vaikea tapaus. Potentiaalia on maalitykiksi mutta jotenkin on liian yksipuolinen pelaaja, enkä siksi usko että tulee lyömään läpi. Toki toivon sitä mutta jotain siitä puuttuu....
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Viitala on kyllä vaikea tapaus. Potentiaalia on maalitykiksi mutta jotenkin on liian yksipuolinen pelaaja, enkä siksi usko että tulee lyömään läpi. Toki toivon sitä mutta jotain siitä puuttuu....
Ainakin reilu näytön paikka sieltä puuttuu. Knihti on ainakin saanut pelata 0+0 ties monettako peliä ilman sankaritekoja. Ruuttu pelasi eilen kauden ensimmäisen pelin vastuunsa tasolla.

Että kyllä siellä edelleen vaikuttaa taustalla muutkin asiat, kuin onnistumiset kentällä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mun mielestäni Ässien valmentaja ainakin JYP -pelin pressissä oli vielä Kivi.
Ja Härkälä vieressä aitiossa. Tuskin tulee isoja muutoksia tekemään ja tälläkin kaudella kuitenkin vastuuta on hänellä.

Toki jos kränä on akselilla Viitala-Kivi, niin sen ymmärtäis.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Valitettavasti olen antanut itseni ymmärtää, että Joni Jurmo on tosiaan Ilveksen mies ensi kaudella.

Harmi, mielestäni omaa suurimman potentiaalin noista huhutuista pakeista. Huippuhyvä luistelu pakiksi ja tykkää tuoda kiekkoa jalalla hyökkäysalueelle.
 

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huhutuista Mestiksen-pisterohmusta Matinmikosta muistuikin mieleen viime kauden erikoiset tapahtumat. Matinmikko ei Ässissä 32 otteluun tehnyt edes vahingossa pistettäkään vaikka on selkeästi hyökkäävä pakki. Oli Tepsissä 5 peliä lainalla ja teki heti kolme pistettä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Siksi taisi kiinnostaa myös isompia joukkueita

Olikos nyt kuivilla markkinoilla, ja taitaa olla aika universaalisesti aina, pakit aika haluttua tavaraa. Varsinkin kiekolliset ja liikkuvat. Siinä mielessä ei mikään ihme, että Jurmoa seurattu tarkasti vähän leveämmissäkin pöydissä. Toki, ihan jo U20 kisojen ja NHL-varauksen johdosta ei oo mikään tutkan alla liitäjä.

Kova kaappaus olis kyllä ollut. Nyt täytynee etsiä jostain muualta.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huhutuista Mestiksen-pisterohmusta Matinmikosta muistuikin mieleen viime kauden erikoiset tapahtumat. Matinmikko ei Ässissä 32 otteluun tehnyt edes vahingossa pistettäkään vaikka on selkeästi hyökkäävä pakki. Oli Tepsissä 5 peliä lainalla ja teki heti kolme pistettä.
Matinmikolla on Ässissä 58 liigaottelun 0+0 putki menossa, ainoa syöttöpinna tuli aikanaan ensimmäisessä liigapelissään. Tepsissä saalistettuihin syöttöpisteisiin Matinmikolla ei kovin suurta ansiota ole, siinä taisi olla joku rännikiekko ja dumbbaus mistä nuo pinnat tuli.
En osaa sanoa kummassa oli enemmän tuuria mukana, 58 pelin nollaputkessa huonoa tuuria vai 3 syöttöpinnaa viidessä pelissä hyvää tuuria.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ensi kaudella tuo nähdään. Jos löisin palstalla vetoja, niin voisin lyödä vetoa että Matinmikko tekee paremmat tehopisteet kuin Phillips samoilla pelimäärillä mitattuna. Eli tuossa parissa tulee ensi kaudeksi varmasti parannusta pakistoon.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Eikö sitä Jurmoa nyt pidetty varmana täällä Ässien palstalla? Olisi kelvannut Poriin.

Mahtaako Ässien ensi kauden sentteristö olla tyyliä:

X-Graber-JMJ-Ojantakanen. X paikalle vaikka pelaaja kaliberia huhuttu Matti Järvinen.

Huhut Graberin jatkoista voivat silti olla saman tyylinen ankka, kun Jurmon soppari. Itse en tämän kauden näyttöjen perusteella tekisi jatkoa Graberille. On saanut todella paljon yv aikaa ja aika köykäistä on ollut.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse olen kuullut ainakin suht luotettavalta taholta, että Antonen on hommannut kämpän jo Porista.
Itse taas kuullut, että Ojantakanen on hommannut kämpän Porissa. Antosen perässä on oltu, mutta on ollut muitakin vaihtoehtoja, ja sopimusta Ässien kanssa ei ollut vielä viime kuussa.

Toki sormet ja varpaat ristiin että saadaan mies Poriin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse olen kuullut ainakin suht luotettavalta taholta, että Antonen on hommannut kämpän jo Porista.

Olen myös kuullut, että Antonen olisi meidän mies. Ja lisäksi tämän lainatun viestin kirjoittanut nimimerkki tietää yleensä kyllä, että mitä Ässissä tapahtuu.

Joose Antonen
Joona Riekkinen
Aleksi Matinmikko
Karolus Kaarlehto.

Nämä neljä miestä taidetaan saada piirtää ensikauden kokoonpanoon.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Jurmo kyllä jää aidosti harmittamaan jos ja kun ei tulekaan. Veikkaan että ensi kaudella lyö läpi isosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös