Tähän en pysty, minulla ei riitä osaaminen tähän. Minä en pysty nimeämään tässä vaiheessa kautta noin tasaisesta puolustajaryhmästä viittä varmaa aloituskokoonpanon pelaajaa.
Siis minä nimenomaan kirjoitin, että ne
lienevät nämä viisi, eli minun
näkemykseni oli että nämä viisi varmasti pelaavat. Lisäksi kirjoitin: "Aho sitten linjaa miten mennään, mutta tällainen peluutus on minun veikkaukseni", huomasithan tämän?
Mihin tämä perustuu? Käsittääkseni neuvotteluyhteys on olemassa ja Ässät on kiinnostunut Marttisesta (eli raha on ilmeisesti varattu hänen palkkaamiseen), mutta tämä haluaa edelleen katsoa muut kortit loppuun.
Mihin perustuu? Ihan jo Phaneufin viestiin #8387 (koska kirjoitushistoriansa huomioon ottaen pidän häntä yhtenä palstan luetettavimmista kavereista). Ja ehkä vielä enemmässä määrin siihen, että kyllähän kaikki täällä tietävät että neuvotteluyhteys on olemassa, mutta niin se on ollut olemassa jo varmaan viisi kuukautta. Sinä aikana täällä on kait kolmesti ilmoitettu varmuudella että Marttinen jatkaa, ja toiset kolme ilmoitettu varmuudella, että Marttinen ei jatka. Koska julkaisua ei ole kuulunut, on yhtä kaikki selvää, että Marttinen katsoo kaikki muut vaihtoehdot läpi, kuten itsekin sanoit. Eli voidaan tässä valossa kysyä, mikä on miehen motivaatio edes jatkaa Porissa, jos mikä tahansa muu kelpaa, kun kerran kaikki muut vaihtoehdot katsotaan ensin. Näin ollen en siis asettaisi turhan kovia odotuksia Marttisen jatkolle..
Sitä paitsi taas kerran minä kirjoitin "Marttista
lienee turha odotella", en siis julistanut mitään totuutta, vaan näkemykseni mukaan Marttista ei nykytilanteessa kannata liian innokkaasti odotella
TF on kyllä siitä mielenkiintoinen kirjoittaja, että monesti olen kanssasi ihan samaa mieltä, mutta välillä vain ihmetyttää että luetko ollenkaan muiden viestejä kovinkaan ajatuksella..