Ässähuhut ja mutut

  • 6 234 175
  • 29 735

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kultaselta taas loistava scouttaus.
Hitto, kun mä olin myöhässä tämän kanssa.

No, eiköhän se pelaa tykkikauden kuitenkin ja Ässien floppikausi jää sandwichiksi Tappara- ja KooKoo -kausien väliin.
Vaikka olenkin veljeksiä aika kovalla kädellä tuominnut, mutta jos halvalla olisi saanut mielestäni veljekset olisi voitu pitää Porissa. Kenties Pike olisi saanut veljeksistä enemmän irti.

Noh, anyway tiedetään ainakin kuka ensi kaudella upottaa Ässät KKta vastaan ja kirous jatkuu.
Mulle tuottaa hyvin paljon vaikeuksia uskoa, että olisit ollut tyytyväinen kummankaan Davidssonin jatkosopimukseen. Ehkä olen väärässä, mutta tällainen tunne vaan on.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Mulle tuottaa hyvin paljon vaikeuksia uskoa, että olisit ollut tyytyväinen kummankaan Davidssonin jatkosopimukseen. Ehkä olen väärässä, mutta tällainen tunne vaan on.
Voi olla että näinkin, silti olisin paljon mielummin lähtenyt kauteen sentteri osastolla JMJ-MD-Tiivola-Juhola/Knihti/Ojantakanen.

MD oli toki valtaisa pettymys, mutta kyllä hänellä oli ne hetkensä kun näki että on laadukas pelaaja. Ehkäpä osaava valmentaja olisi saanut enemmän irti, never know.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Hmm... Ite olisin jopa hyväksynyt jatkot veljeksille. Kyllä sen näki, että siellä se taito on vaikka viime kausi menikin todellakin penkin alle.

Hyvinkin mahdollista, että olen väärässä asiassa ja muut oikeassa, mutta yhtä vahvaa fiilistä pelaajan osaamisesta ei ole ollut sitten erään toisen ruotsalaisen veljen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No, eiköhän se pelaa tykkikauden kuitenkin ja Ässien floppikausi jää sandwichiksi Tappara- ja KooKoo -kausien väliin.

Jotainhan Porissa meni pahasti pieleen, MD:n pelaaminen ei oikein yksittäisiä väläytyksiä lukuunottamatta ollut yhtään sellaista mihin hän varmasti parhaimmillaan pystyy. JD:lle tuli parit pahat loukit, hänen otteissaan kaukalossa ei varsinaisesti ollut valittamista, tehoja olisi tottakai saanut tehdä enemmän.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos MD:n jatkon olisi saanut Tiivolan tai Ojantkaisen hinnalla, olisin kelpuuttanut jatkon. Muuten ehdoton ei.
Itse annoin kaverille viime kaudella paljon siimaa - ei vaan lähtenyt. Ehkä lähtee Kouvolassa, ehkä ei.

Mutta kummankaan edellämainitun hinnalla miestä ei olisi Porissa saatu pidettyä.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
MD 0.4p/ottelu, mielestäni siinä on vähimmäistavoite Tiivolalle.
Paljon riippuu myös JMJn onnistumisesta ja sitä kautta roolituksista, onko JMJ suvereeni ykkönen vai tasaisempi peluutus.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ihan satavarmasti MD parantaa viime kaudesta ja uskoisin melkoisesti vielä. Onhan se pelimies, ja Ässistä lähti vielä niin siinä pari syytä.

30-45p runkosarjaan, avót.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Voi hyvinkin vetää nappikauden Kookoossa. Ässissä en silti olisi toivonut enää pelaavan peliäkään.
Joo ja ei. Lähtökohtaisesti olis toivonut et systrar olis korvattu oikeesti tekijämiehillä mut kun todellisuudessa korvaajat onkin luokkaa Tiivola ja Lipiäinen niin hyöty on kokolailla olematon.
 

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo ja ei. Lähtökohtaisesti olis toivonut et systrar olis korvattu oikeesti tekijämiehillä mut kun todellisuudessa korvaajat onkin luokkaa Tiivola ja Lipiäinen niin hyöty on kokolailla olematon.
Lipiäinen tulee olemaan tuplat tehokkaampi tapaus ässille kuin JD.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
29o 3 + 6

Täydellä kaudella tuplatulla tehokkuudella Lipiläpin pitäisi tehdä 12 + 24. Epäillä ainakin sopii.
Viime kaudella Lipiäinen oli kauden puoliväliin asti tuossa 36 pinnan vauhdissa. Kevätkausi sitten vähän lässähti, kun SaiPa heitti pensselit santaan ja Lipiäiselläkin oli jo sopimus taskussa Poriin.
 

Fubar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kesä on näemmä on kuivannut kyyneleet, sillä poru Davidsonin ”siskoksista” oli tällä palstalla viime kaudella varsin runsasta. Mikä siinä on, että aina joutuu pettymään…
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kesä on näemmä on kuivannut kyyneleet, sillä poru Davidsonin ”siskoksista” oli tällä palstalla viime kaudella varsin runsasta. Mikä siinä on, että aina joutuu pettymään…
Onnen kyyneleitä tässä pyyhitään. Poru pitkästä ilosta tulee sitten kauden startattua.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Kesä on näemmä on kuivannut kyyneleet, sillä poru Davidsonin ”siskoksista” oli tällä palstalla viime kaudella varsin runsasta. Mikä siinä on, että aina joutuu pettymään…
Itseäni eniten kyrpii se että siskoksista ei saatu mitään irti, ja irvikuva siitä että jatkavat KooKoon kirousta ensi kaudella.

JDstä ei oikeastaan jäänyt kunnon mielikuvaa, MDstä laiskuri jota ei työt maittanut jolla kuitenkin oli hetkiä jolloin näytti liigan eliitiltä ja pelasi erinomaisen loppukauden. En yhtään ihmettelisi vaikka osaava valmennus rutistsisi 70+ pinnaa veljeksistä ulos
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnen kyyneleitä tässä pyyhitään. Poru pitkästä ilosta tulee sitten kauden startattua.
Ei saa menettää toivoaan vielä kun koko ensi kauden ihanuus on vasta edessä.

Tero Vaaran sanoin:

”Siksi olen tässä jos etsit ymmärrystä
Olen tässä jos etsit olkapäätä
Tässä olen
Pyyhi kyyneleet”
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ei saa menettää toivoaan vielä kun koko ensi kauden ihanuus on vasta edessä.

Tero Vaaran sanoin:

”Siksi olen tässä jos etsit ymmärrystä
Olen tässä jos etsit olkapäätä
Tässä olen
Pyyhi kyyneleet”
Lupaan tulla ilmoittamaan, missä vaiheessa menee sen verran huonosti, että alkaa Tero Vaara soimaan päässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös