Ei enää ilmeisesti, se aika oli ja meni.Eihän tänne nyt enää ketään olla hommaamassa ennen kauden alkua vaan näillä kokeillaan aloittaa pelit?
Pakkeja ja hyökkääjiä on jo määrällisesti vaikka kuinka ja paljon, laadusta voidaan sitten keskustella.
Veikkaisin ennen kauden alkua, että todennäköisimmin tarvitaan lopulta kiekollista pakkia ja seuraavaksi todennäköisimmin Tiivolan ja/tai Juholan pettäessä odotukset sentteriä.
Pitää myös seurailla miten tuloksen tekemiseen hankitut laiturit Palola ja Tammela pysyvät kasassa.
Ei mua ainakaan hierrä Lukon tai Ässien pelaajien palkat sen enempää. Ei ne mulle juuri kuulu eikä oo mun pussista pois vaikka jokainen tienais pari miljoonaa kaudessa. Ne maksaa, jolla on siihen varaa.Kovasti tuntuu siellä lukkolaisilla hiertävän, kun puhutaan palkoista. Mutta onhan se nyt ihan selvää, että Lukko ja Ässät ovat liikkeellä erilaisella strategialla joukkueen kokoamisessa, ja Lukolla on selvästi isompi massi. Se luo tulevaan kauteen, ainakin minusta, hyvinkin mielenkiintoisen asetelman.
Viimeisestä kappaleesta täysin samaa mieltä. Sentteristöllä on omasta mielestäni MAHDOLLISUUS onnistua, vaikka riskit ovat olemassa. Pakistossa näen pelin avaamisen ongelmana ja kiekollisen puolustajan hankinta on välttämätöntä jo ennen kautta. Ainoastaan Viljanen ja Puutio osaavat pelata laadukkaasti kiekolla.Pitäisin valtavana yllätyksenä jos ennen kauden alkua tulisi vielä joku.
Marginaalipelaaja tai kaksi voi ennen kauden alkua vaihtaa maisemaa.
Olettaisin myös, että kauden ensimmäisen neljänneksen ajan urheilujohto katsoo rauhassa mille osa-alueelle vahvistusta tarvitaan ja loka-joulukuussa joukkueeseen liittyy 1-2 pelimiestä sinne, missä on isoimmat puutteet.
Veikkaisin ennen kauden alkua, että todennäköisimmin tarvitaan lopulta kiekollista pakkia ja seuraavaksi todennäköisimmin Tiivolan ja/tai Juholan pettäessä odotukset sentteriä.
Siis kyllä fakta on se, että jos Ojantakanen lähtee niin sitten hankitaan sentteri ennen runkosarjaa pomminvarmasti. Toki mikään juttu ei tällä hetkellä indikoi Ojantakasen lähtevän, mitä nyt täällä on vain väitetty lähtijöitä olevan hyvinkin kenties myös vielä muita kuin vain Vanhatalo ja Hellman (ja Ojantakanen olisi kaiketi sitten kyllä seuraavana jonossa). Tosiaan jos vain nuo kaksi lähtevät, niin silloin ei tarvitse hankkia ketään..Pitäisin valtavana yllätyksenä jos ennen kauden alkua tulisi vielä joku.
Olettaisin myös, että kauden ensimmäisen neljänneksen ajan urheilujohto katsoo rauhassa mille osa-alueelle vahvistusta tarvitaan ja loka-joulukuussa joukkueeseen liittyy 1-2 pelimiestä sinne, missä on isoimmat puutteet.
Siis kyllä fakta on se, että jos Ojantakanen lähtee niin sitten hankitaan sentteri ennen runkosarjaa pomminvarmasti. Toki mikään juttu ei tällä hetkellä indikoi Ojantakasen lähtevän, mitä nyt täällä on vain väitetty lähtijöitä olevan hyvinkin kenties myös vielä muita kuin vain Vanhatalo ja Hellman (ja Ojantakanen olisi kaiketi sitten kyllä seuraavana jonossa). Tosiaan jos vain nuo kaksi lähtevät, niin silloin ei tarvitse hankkia ketään..
Ei ole kauaa kun ainakin @ValkMan tämän suuntaista kirjoitteli, että siis lähtijöitä voi olla muitakin (Ojantakasta ei kait nimeltä mainittu).. täydentäkööt hän tähän miten homma onItseltä on tämä mennyt ohi, missä näin?
En usko Ojantakasen mihinkään lähtevän, fanien toive vain.
Vaivaudut kuitenkin kirjoittelemaan asiasta montakin kertaa, jotenkin närkästyneen oloisena?Ei mua ainakaan hierrä Lukon tai Ässien pelaajien palkat sen enempää. Ei ne mulle juuri kuulu eikä oo mun pussista pois vaikka jokainen tienais pari miljoonaa kaudessa. Ne maksaa, jolla on siihen varaa.
Jos meidän kuudesta sentteristä yksi ei mahdu kokoonpanoon, ja hänet päästettäisiin pois, niin tuskin toimistolla ihan sinun kaltaisessa paniikissa oltaisiin.Siis kyllä fakta on se, että jos Ojantakanen lähtee niin sitten hankitaan sentteri ennen runkosarjaa pomminvarmasti.
Ei ole kauaa kun ainakin @ValkMan tämän suuntaista kirjoitteli, että siis lähtijöitä voi olla muitakin (Ojantakasta ei kait nimeltä mainittu).. täydentäkööt hän tähän miten homma on
Toivotaan, että jompi kumpi onnistuisi! Itse olen skeptinen, että pystyvät ensi kaudella vielä suorittamaan riittävän hyvällä tasolla. 25-26 kaudella tilanne on jo toinen ja silloin uskon Boeliuksen ottavan liigapaikan. Oli todella vakuuttava nuorten peleissä.@J.H #21 Katsotaan nyt miten esim. Boelius ja Vuori suoriutuu harjoituspeleissä. Ensimmäistä saatetaan ajaa jo ensi kaudella sisään ja sillon on jokaiseen pariin kiekollinen puolustaja.
Toivon, että Boelius tai Vuori ottaa sen paikan kokoonpanosta ja Puutio ottaa stepin kiekkolliseksi pakiksi. Tilanne on varmasti Vuorisellä tiedossa ja ollaan valmiita reagoimaan. Vielä ei missään kusessa olla.
Ja jos tämä linja on pettänyt, niin tuossa vaiheessa kautta on aivan sama mitä yritetään tehdä, koska silloin markkinat ovat OIKEASTI tyhjät. Ja Ässien kausi menee alamäkeen taas.Pitäisin valtavana yllätyksenä jos ennen kauden alkua tulisi vielä joku.
Uskon, että Vuori ottaa tämän paikan ja Boelius sitten ei vielä tällä kaudella, kuitenkin aloitti viime kauden vielä B junnuissa, vaikka olikin hyvä A:ssa varmaankaan ei riitä vielä avaamaan kokoonpanoon missään kohtaan vaan vähä väliin korvaamaan ja koittamaan. Tietenkin haluaisin Boeliuksen onnistuvan.@J.H #21 Katsotaan nyt miten esim. Boelius ja Vuori suoriutuu harjoituspeleissä. Ensimmäistä saatetaan ajaa jo ensi kaudella sisään ja sillon on jokaiseen pariin kiekollinen puolustaja.
Toivon, että Boelius tai Vuori ottaa sen paikan kokoonpanosta ja Puutio ottaa stepin kiekkolliseksi pakiksi. Tilanne on varmasti Vuorisellä tiedossa ja ollaan valmiita reagoimaan. Vielä ei missään kusessa olla.
Marcus Davidsson menossa KooKooseen. KooKoon IG teaserin perusteella.
Marcus Davidsson menossa KooKooseen. KooKoon IG teaserin perusteella.
Voi hyvinkin vetää nappikauden Kookoossa. Ässissä en silti olisi toivonut enää pelaavan peliäkään.Marcus Davidsson menossa KooKooseen. KooKoon IG teaserin perusteella.
Hitto, kun mä olin myöhässä tämän kanssa.Kultaselta taas loistava scouttaus.
Mulle tuottaa hyvin paljon vaikeuksia uskoa, että olisit ollut tyytyväinen kummankaan Davidssonin jatkosopimukseen. Ehkä olen väärässä, mutta tällainen tunne vaan on.Vaikka olenkin veljeksiä aika kovalla kädellä tuominnut, mutta jos halvalla olisi saanut mielestäni veljekset olisi voitu pitää Porissa. Kenties Pike olisi saanut veljeksistä enemmän irti.
Noh, anyway tiedetään ainakin kuka ensi kaudella upottaa Ässät KKta vastaan ja kirous jatkuu.
Voi olla että näinkin, silti olisin paljon mielummin lähtenyt kauteen sentteri osastolla JMJ-MD-Tiivola-Juhola/Knihti/Ojantakanen.Mulle tuottaa hyvin paljon vaikeuksia uskoa, että olisit ollut tyytyväinen kummankaan Davidssonin jatkosopimukseen. Ehkä olen väärässä, mutta tällainen tunne vaan on.