Ässähuhut ja mutut

  • 6 234 175
  • 29 735

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pakko kyllä taas kysyä, että millä muotoa nämä viimeiset pari sivua on Ässä huhuja tai mutuja?

Pakko vastata, että on tämä tavallaan surullista, että meidän huhuissa pohditaan muiden joukkueiden tekemiä hankintoja. Ja olen tainnut itsekin tänne laittaa jotain muuta kuin Ässiin liittyviä huhuja, joten nostan käden virheen merkiksi.

Tähän olisi tietysti ihan mahtavaa laittaa joku huhuntynkä Ässiin liittyen, mutta ei ole ainakaan mulla mitään kerrottavaa. Tuo joukkuehan ei ole vielä valmis, enkä usko ennen Pitsiä tapahtuvan juuri mitään. Elokuu on sitten eri asia.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Pakko vastata, että on tämä tavallaan surullista, että meidän huhuissa pohditaan muiden joukkueiden tekemiä hankintoja. Ja olen tainnut itsekin tänne laittaa jotain muuta kuin Ässiin liittyviä huhuja, joten nostan käden virheen merkiksi.

Tähän olisi tietysti ihan mahtavaa laittaa joku huhuntynkä Ässiin liittyen, mutta ei ole ainakaan mulla mitään kerrottavaa. Tuo joukkuehan ei ole vielä valmis, enkä usko ennen Pitsiä tapahtuvan juuri mitään. Elokuu on sitten eri asia.
Ehkäpä nää vaan kuuluisi eri otsakkeen alle eli Poikamme maailmalla. Siihen ketjuun ihan validia pohdintaa kmja keskustelu. Eikös tää keskustelupalsta ole.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ehkäpä nää vaan kuuluisi eri otsakkeen alle eli Poikamme maailmalla. Siihen ketjuun ihan validia pohdintaa kmja keskustelu. Eikös tää keskustelupalsta ole.

On joo keskustelupalsta ja tuo mun heitto surullisuudesta oli nyt hieman liioitteleva kommentti tämän asiaan. Lisäksi kyllä täällä muissakin ketjuissa välillä puhutaan asian vierestä, mutta tärkeintä on kuitenkin se että keskustellaan.

Asiaa auttaisi varmasti jonkin verran, jos Vuorisen suunnalta vuotaisi jotain pientä edes ulos. Tai jos siis on jotain tekeillä, mistä voisi vuotaa. Palstan kovimmat syväkurkut voisivat tietysti heittää tänne jotain tietoa, jos ovat jotain kuulleet.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pakko kyllä taas kysyä, että millä muotoa nämä viimeiset pari sivua on Ässä huhuja tai mutuja?
Peruspalstaa. Jos ei ole asiaa, niin ot. Nykyjonnet eivät muista og-palstaa.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Nämä otsikot täällä eivät ole mitään itse Jumalan määräämiä rajoja ja menevät päällekkäin. Jos keskustelua syntyy, sillä niin väliä, kunhan nyt joku raja sentään.

Kiinnostaisi tietää, onko huhuja edes näistä Ässien sopimuspuruista, joista aina välillä niin varmaksi oletetaan. Itse en ole niihin uskonut, mutta saa nähdä, tuleeko? Ei varmasti montaa.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Mitähän porin vesijohtovedessä on, kun muisti menee ihan plörinäksi. Zabranskyn kohdalla todettiin, että olisi voinut olla vaikka ykkösparin pakki, muttei harmillisesti vain saanut mahdollisuutta. Että kaikki se piilevä potentiaali ryssittiin ihan Ässien toimesta, kun Libor ei päässyt ykköspariin edes koittamaan. Ja oikeastaan olisi ollut kyllä jatkon paikka.
Ja nyt sitten Marcus-helvetin-Davidsson - kaveri, joka tarjoilee ylivoiman alimpana miehenä jättösyöttöjä ja luistelee sen jälkeen selkä suorana vaihtoon - olisi oikeastaan ollut se ainoa oikea vaihtoehto vähintään kakkossentteriksi. Siis se kaveri, joka on varmaan paskin ykköskorin vahvistus mitä on viiteen vuoteen tänne hommattu. Se tyyppi tahdottaisiin maltillisella sopimuksella vielä takaisin. Aloitusprosentilla 45.
Nyt sitten, hei.

Huh hellettä mää vaa sano. Millai tua - odotellaanko me seuraavaksi väärinymmärrettyä Myllymaan Kallea ykkösen keskelle?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitähän porin vesijohtovedessä on, kun muisti menee ihan plörinäksi. Zabranskyn kohdalla todettiin, että olisi voinut olla vaikka ykkösparin pakki, muttei harmillisesti vain saanut mahdollisuutta. Että kaikki se piilevä potentiaali ryssittiin ihan Ässien toimesta, kun Libor ei päässyt ykköspariin edes koittamaan. Ja oikeastaan olisi ollut kyllä jatkon paikka.
Ja nyt sitten Marcus-helvetin-Davidsson - kaveri, joka tarjoilee ylivoiman alimpana miehenä jättösyöttöjä ja luistelee sen jälkeen selkä suorana vaihtoon - olisi oikeastaan ollut se ainoa oikea vaihtoehto vähintään kakkossentteriksi. Siis se kaveri, joka on varmaan paskin ykköskorin vahvistus mitä on viiteen vuoteen tänne hommattu. Se tyyppi tahdottaisiin maltillisella sopimuksella vielä takaisin. Aloitusprosentilla 45.
Nyt sitten, hei.

Huh hellettä mää vaa sano. Millai tua - odotellaanko me seuraavaksi väärinymmärrettyä Myllymaan Kallea ykkösen keskelle?

Kyllä paska muuttuu välittömästi kullaksi kun kyseessä on nyt kuitenkin supermies Jarno Kultasen huippuskouttaus eikä mikään Ässien tekstiteeveestä löytämä jämähurri.

KooKoo on tulevallakin kaudella sarjataulukossa Ässien alapuolella, vaikka onkin pumpattu taasen täyteen pelkkiä laatupelaajia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kesä on näemmä on kuivannut kyyneleet, sillä poru Davidsonin ”siskoksista” oli tällä palstalla viime kaudella varsin runsasta. Mikä siinä on, että aina joutuu pettymään…
Pidän itsekin tätä hyvin mielenkiintoisena. Täysin häpeilemätöntä agendaa, mutta antaa mennä vaan sitten kait.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös