Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 557 503
  • 9 530

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Menee kohta herne nenään noiden eufemismien kanssa. Sanoisitte suoraan "herne nenään", ettei tarvitse keksiä enää uusia ilmaisuja herneelle ja nenälle. Palkokasvi sieraimeen on lievimmästä päästä. Ja sekin ärsyttää jo tarpeeksi.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Nutraus ja nutraaminen. Liittyen siis johonkin tyhjänpäiväiseen dieettiin jota mainostavat nyt telkkarissa. Helvetin ärsyttäviä termejä ja täysin tyhjänpäiväisen laihdutuskeinon myymistä idiooteille.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ettei vaan ollut täällä meillä Jatkoajassa, kun joku puhui nepalilaisesta safkasta käyttäen termiä nepsu.
 

Siri

Jäsen
Nutraus ja nutraaminen. Liittyen siis johonkin tyhjänpäiväiseen dieettiin jota mainostavat nyt telkkarissa. Helvetin ärsyttäviä termejä ja täysin tyhjänpäiväisen laihdutuskeinon myymistä idiooteille.
Täällä myös revittiin hiuksia päästä, kun kuulin tämän mainoksessa. Mites muut suhtaudutte toiseen mainosinhokkiini, Hesburgerin (?) karppurilaiseen?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mun IFK:hon mahtuu aina/:ssa ei pelaa...

Eipä silti, tuossa voisi olla ihan mikä tahansa muukin seura, mutta tätä versiota on tuon Hirso-ketjun aktivoitumisen takia ollut paljon liikkeellä. Mikä vitun mun?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
. Mikä vitun mun?

Suu?
Omaan korvaan särähtää tupakasta puhuttaessa lähes kaikki muut sanat, kuin tupakka ja rööki. Tosin olen minäkin moisiin joskus sortunut, usein humalassa. Erityisesti tupukki saa niskavillat pystyyn. Viimeksi eilen lääkäri kysyi minun tupukin poltosta. Tupukin, hyi vittu, teki heti mieli lopettaa koko polttaminen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Arvostele mun illallinen.

Eli Tuu dinettään mun kaa. (Come dine with me)

Jeepeli kirjoitti:
Omaan korvaan särähtää tupakasta puhuttaessa lähes kaikki muut sanat, kuin tupakka ja rööki. Tosin olen minäkin moisiin joskus sortunut, usein humalassa. Erityisesti tupukki saa niskavillat pystyyn. Viimeksi eilen lääkäri kysyi minun tupukin poltosta. Tupukin, hyi vittu, teki heti mieli lopettaa koko polttaminen.

Olen onnistunut ärsyyntymään sanasta tupakka, kun sillä tarkoitetaan savuketta. Tupukki taas on minusta sanana nasta, hyvin viaton ja varmasti sellainen sana, jolla ei merkitä syöpää aiheuttavaa olevaista. Samoin kepatti, röksä, tupski, körssi, tipsku ja rössi ovat peräti hauskoja sanoja tarkoittamaan savuketta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sensuelli.

Olisi kivaa, jos edes joskus tätä sanaa käytettäisiin oikeassa yhteydessä, mutta kun ei niin ei.

Kumpi on sensuellimpi, Marit Björgen vai Jutta Gustafsberg?
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Nahila ja uutena erään ketjun innoittamana chantti. Vittu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se ärsyttää, kun takin tai kenkien vuori taivutetaan genetiivissä vuoren. Siis perkele, kun näen vuoren, näen Mount Everestin tai vastaavan. Takissa tai kengissä oleva vuori taipuu vuorin.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Turun Sanomien Extra-liitteessä käytettiin tänään mopoautosta nimitystä mauto. Hyi vittu mikä sana.
 

passenger

Jäsen
Tietenkin vituttaa se kun ihmiset ovat aina matkustamassa Thaimaaseen, mutta nykyään alkaa vituttamaan myös Thaikkula-sanan käyttö. Aivan saatanan ärsyttävä sana. Thaikkula.
 
Viimeksi muokattu:

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Tietenkin vituttaa se kun ihmiset ovat aina matkustamassa Thaimaahan, mutta nykyään alkaa vituttamaan myös Thaikkula-sanan käyttö. Aivan saatanan ärsyttävä sana. Thaikkula.

Mikä siinä Thaimaahan matkustamisessa vituttaa? Minua ainakin vituttaa se, kun jotkut matkustavat Thaimaaseen.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bussi parkkiin.

Ei tätä ennen mielestäni pahemmin käytetty tai sitten en ole tarpeeksi "pelannut" futista nettipalstoilla, kuitenkin nyt on ainakin viime ja tällä kaudella lähes jokaisessa futismatsissa bussi aina parkissa tai jos ei vielä ole, ainakin spekuloidaan että kohta siellä laitetaan bussi parkkiin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? En siis ihan oikeasti tiedä kuin termin ilmeisimmän tarkoituksen, ja selvästikään tässä ei ole nyt siitä kysymys.
Futiksessa toinen jengi lyö käytännössä koko pitkän rivin miehiään eli "bussin" pallon alle jonnekin sinne puolenkentän ja boksin mastoon, eli puolustetaan toisin sanoen ihan vitusti eikä pelata käytännössä ollenkaan ylöspäin.

Ennen tätä kutsuttiin perinteisesti kilpikonnapuolustukseksi, mutta vissiin brittitermin "Park the bus" suosion myötä sitä bussia veivataan nykyään joka matsissa pasinurmismaisella innolla parkkiin pitkin maailman nurmikenttiä.

Eli sitä haetaan, että kuvitteellinen linja-auto on laitettu maalin eteen ja yritä sinne sitten laittaa palloa reppuun. Eipä tuo nyt sinänsä ärsyttävin termi ole mitä maailmasta keksin, on vain tuo käyttöasteen räjähdysmäinen nousu sen verran huomattava että alkanut häiritä kun tämän näkee niin usein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös