Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 560 321
  • 9 534

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"Itälohko" ja "länsilohko". Kyllähän suomenkielisessäkin mediassa on iät ja ajat puhuttu konferensseista.
Edelleenkin suomalaisten enemmistön äidinkieli on Suomi. Ei pallopelin seuraaminen häiriinny, vaikka ei käytetä ”konferensseja”. Ikävä, jos tästä häiriydyt!
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Edelleenkin suomalaisten enemmistön äidinkieli on Suomi. Ei pallopelin seuraaminen häiriinny, vaikka ei käytetä ”konferensseja”. Ikävä, jos tästä häiriydyt!
Ei todellakaan, mutta kun konferensseista muista puhutun ainakin sen +25 vuotta, osuuhan tuo silmiin. Vähän sama juttu, kun Ylellä oli yhdessä vaiheessa tapana puhua "NHL-liigasta", eikä pelkästä NHL:stä aamun uutisissa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei todellakaan, mutta kun konferensseista muista puhutun ainakin sen +25 vuotta
Tässä ketjussa varsinkin tuo plus-merkin väärä sijanti vituttaa oikein huolella. Etumerkkinä se tarkoittaa positiivista tai negatiivista, vrt. lämpötila. Jos haluat ilmaista sillä suurempaa tai pienempää, sijoita se sen numeron perään. Tai sitten käytä < tai >, jos haluat laittaa merkin numeron eteen. Vuosien mittaamisessa halusit varmaan sanoa 25 vuotta plus jotain epämääräistä päälle, 25+!!!!! Jos olisit halunnut sanoa alle 25 vuotta, -25 olisi ollut täysin absurdi ilmaisu, miinus 25 vuotta???
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä ketjussa varsinkin tuo plus-merkin väärä sijanti vituttaa oikein huolella. Etumerkkinä se tarkoittaa positiivista tai negatiivista, vrt. lämpötila. Jos haluat ilmaista sillä suurempaa tai pienempää, sijoita se sen numeron perään. Tai sitten käytä < tai >, jos haluat laittaa merkin numeron eteen. Vuosien mittaamisessa halusit varmaan sanoa 25 vuotta plus jotain epämääräistä päälle, 25+!!!!! Jos olisit halunnut sanoa alle 25 vuotta, -25 olisi ollut täysin absurdi ilmaisu, miinus 25 vuotta???
Tuhannesti tämä. Vituttaa ihan suunnattomasti, kun ihan liian monella on tapana laittaa se plussa numeron alkuun, vaikka tarkoitetaan suurempaa kuin kyseinen numero.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tää vois hyvin mennä myös tonne Ärsyttävin mainos -ketjuun mut laitetaan nyt vaihteeksi tänne:

Toi Foodoran slogan "Koska minä haluan" on aivan vitun rasittava ja oikeastaan vain korostaa nykyajan minäminäminä minulle kaikki heti-kulttuuria.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää vois hyvin mennä myös tonne Ärsyttävin mainos -ketjuun mut laitetaan nyt vaihteeksi tänne:

Toi Foodoran slogan "Koska minä haluan" on aivan vitun rasittava ja oikeastaan vain korostaa nykyajan minäminäminä minulle kaikki heti-kulttuuria.
Mulle tulee tuosta aina mieleen, että älä sitten ulise, kun rahat on loppu ja jääkaappi on tyhjä.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Viitekehys. Yhtäkkiä kaiken maailman uutisissa ja asiaohjelmien keskusteluissa viljellään jossain kohtaa "tässä viitekehyksessä".

Että voikin kismittää. Työntäkööt kehyksensä johonkin...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Trooppinen tiristäjä
Kiitos Iltalehti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös