velli-naama
Jäsen
Sitä meni silmään.
Naisen suusta kuultuna.
Mutta jos mies sanoo noin niin se ei ärsytä??
Sitä meni silmään.
Naisen suusta kuultuna.
Mutta jos mies sanoo noin niin se ei ärsytä??
Täällä myös revittiin hiuksia päästä, kun kuulin tämän mainoksessa. Mites muut suhtaudutte toiseen mainosinhokkiini, Hesburgerin (?) karppurilaiseen?Nutraus ja nutraaminen. Liittyen siis johonkin tyhjänpäiväiseen dieettiin jota mainostavat nyt telkkarissa. Helvetin ärsyttäviä termejä ja täysin tyhjänpäiväisen laihdutuskeinon myymistä idiooteille.
. Mikä vitun mun?
Arvostele mun illallinen.
Jeepeli kirjoitti:Omaan korvaan särähtää tupakasta puhuttaessa lähes kaikki muut sanat, kuin tupakka ja rööki. Tosin olen minäkin moisiin joskus sortunut, usein humalassa. Erityisesti tupukki saa niskavillat pystyyn. Viimeksi eilen lääkäri kysyi minun tupukin poltosta. Tupukin, hyi vittu, teki heti mieli lopettaa koko polttaminen.
Claudia Cardinale.Kumpi on sensuellimpi, Marit Björgen vai Jutta Gustafsberg?
Tietenkin vituttaa se kun ihmiset ovat aina matkustamassa Thaimaahan, mutta nykyään alkaa vituttamaan myös Thaikkula-sanan käyttö. Aivan saatanan ärsyttävä sana. Thaikkula.
Sosiaalinen media on saanut oman lyhenteen, somen. En tiedä kuinka yleinen tuo on, mutta kuulostaa ärsyttävältä. Ainakin näin aluksi.
Kampanjat pöhisevät somessa (YLE)
Mikä siinä Thaimaahan matkustamisessa vituttaa? Minua ainakin vituttaa se, kun jotkut matkustavat Thaimaaseen.
Bussi parkkiin.
Futiksessa toinen jengi lyö käytännössä koko pitkän rivin miehiään eli "bussin" pallon alle jonnekin sinne puolenkentän ja boksin mastoon, eli puolustetaan toisin sanoen ihan vitusti eikä pelata käytännössä ollenkaan ylöspäin.Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? En siis ihan oikeasti tiedä kuin termin ilmeisimmän tarkoituksen, ja selvästikään tässä ei ole nyt siitä kysymys.