Suukkuluukkuun on kans kiva.Ääntä kohti.
Entäs jos meitsimutteri vetää kamaa ääntä kohden suukkuuluukkuun?Suukkuluukkuun on kans kiva.
Viitekehys. Yhtäkkiä kaiken maailman uutisissa ja asiaohjelmien keskusteluissa viljellään jossain kohtaa "tässä viitekehyksessä".
Että voikin kismittää. Työntäkööt kehyksensä johonkin...
Just kyseisen mainoksen nähneenä "nyt on Nakke Suomen aika"Nakke suomi (on siis ilmeisesti lempinimi naked attraction suomi ohjelmalle).
Nakke Nakuttaja ei enää ole lintua esittävä piirroshahmo, vaan joku semikarvainen, aavistuksen vatsakas, hiestä kiiltävä ukkeli joka tuikkaa joka koloon.Just kyseisen mainoksen nähneenä "nyt on Nakke Suomen aika"
Eiiii helvetti please kill me
Olenko temuttaja jos olen kerran tilannut Temusta?Temuttaja.
Olet yksinkertainen temuttaja.Olenko temuttaja jos olen kerran tilannut Temusta?
Jättiyllätys. Iltapäivälehtien toimittelijoiden suosikkisana ja yleensä ne jättiyllätykset on jotain hyvinkin helposti arvattavaa.
Kuulemma kohta tulossa joku, en edes klikannut otsikkoa, mutta pilaan jättiyllätyksen jo etukäteen. Ultra Bra palaa. Tekee siis paluun, ei ole tulessa.
Tuo saattaisi olla jopa hulvaton vastaus.Tuo on kyllä ärsyttävä. Toinen iltapäiväpaskojen viljelemä HYYTÄVÄ on myös sellainen mikä menee pahasti hermoon. Joku on sanonut kanssaihmiselle "moi", niin se on "hyytävä tervehdys".
Onpas kyllä hyytävä mielipide sulla.Tuo on kyllä ärsyttävä. Toinen iltapäiväpaskojen viljelemä HYYTÄVÄ on myös sellainen mikä menee pahasti hermoon. Joku on sanonut kanssaihmiselle "moi", niin se on "hyytävä tervehdys".
Mua rupes kiinnostamaan tuo resepti.Maggaraa tsipalilla ja aaralla!!
Näitä on vittu FB:n kotikokkiryhmät täynnä.
Mitäköhän tämä tarkoittaa. Koitin googlata mutta ei se varmaan tämä ole?Kiisuilu.
Kiisuilisitte kotonanne.
Liittyy tuohon therian-touhuun ja eläimen leikkimiseen.Mitäköhän tämä tarkoittaa. Koitin googlata mutta ei se varmaan tämä ole?
"Kiisu on pierun äänensävy. Kiisu pääsee usein tulemaan, kun tilaa ilmalle on vain juuri sen verran suolistossa, ennen kuin jööti pääsee valloilleen!"
Kiisu | Urbaani Sanakirja
Mitä tarkoittaa Kiisu. Kiisu - Kiisu on pierun äänensävy. Kiisu pääsee usein tulemaan, kun tilaa ilmalle on vain juuri sen verran suolistossa, ennen kuin jööti pääsee valloilleen!urbaanisanakirja.com
Liigakauden alkuun on muutama päivä ja jotta ei unohtuisi - ärsyttävimpien sanojen listalle loukki ja popparit. Ei saatana, voiko joku aikuinen ihminen ihan oikeasti käyttää tuollaista terminologiaa. Ja tiedän, kiroilu on junttia ja alatyylistä.
Olen eri mieltä lähes kaikesta tässä viestissä. Loukki ja popparit ovat ihan ok termejä. Kiroilu on junttia ja alatyylistä vain väärin käytettynä. Oikein käytettynä kirosanat toimivat oikein älykkäänä lisänä argumentoinnissa.Liigakauden alkuun on muutama päivä ja jotta ei unohtuisi - ärsyttävimpien sanojen listalle loukki ja popparit. Ei saatana, voiko joku aikuinen ihminen ihan oikeasti käyttää tuollaista terminologiaa. Ja tiedän, kiroilu on junttia ja alatyylistä.