Velkopopovicky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Avaudutaan jostain asiasta ja sitten päätetään se lauseeseen "UGH olen puhunut." Vittu mitä paskaa.
Mikä on tosiallinen? Onko se jokin lyhenne tosiasiallisesta?Etenkin kv-vero-oikeuden parissa törmää usein termiin "tosiallinen".
Mulle tuli tästä mieleen Ghanalainen vekkuli uutistenlukija. Mä nimittäin haluan uskoa, että tämä mies ei osaa lukea, vaan hän veikkaa miltä paperilla olevien merkkien jono voisi ääneen lausuttuna kuulostaa.Mikä on tosiallinen? Onko se jokin lyhenne tosiasiallisesta?
Minä opin lukemaan kolmevuotiaana. Olen kuullut, että sanavarasto oli vielä hakusessa silloin. Luin sanoja tyyliin kouriintuva (kouriintuntuva), pahamainen (pahamaineinen) ym. Voi miettiä, että minkälaisesta kirjallisuudesta 3-vuotias tuollaisia sanoja edes löysi. No Vernestä, Viisikoista ja Simo Penttilän Punavyö-kirjoista.
Mitä on populismi musiikki? Musiikkia, jossa on jonkinlainen kansaa kiihottava sanoitus? Jotain populistien mainosbiisejä?Populismi. Kuten populismi musiikki, tai populismi politiikka. Typerä sana.
Pop-ulisti tulkitsee kappaleen ja kuulijat saa arvailla mikähän biisi on käynnissä. Mutta äidin mielestä laulaa tosi hyvin.Mitä on populismi musiikki? Musiikkia, jossa on jonkinlainen kansaa kiihottava sanoitus? Jotain populistien mainosbiisejä?
Voin vilpittömästi myöntää tässä yhteydessä tietämättömyyteni. En ole ikinä missään aiemmin kuullut kenenkään käyttävän poliittisen kontekstin ulkopuolella sanaa populismi / populistinen / joku muu vastaava.
Nämä vituttaa täällä kanssa jonnin verran. Jenkit ovat näissä paskannuksissa tosin aivan omaa luokkaansa, mutta täällä seurataan kunnon apinan tavoin ihan kintereillä.Selailin yhtä jatkoajan palstan ketjua ja siellä yhdessä viestissä oli montakin termiä, jotka pistivät ärsyttämään. Esimerkkejä: HAM, BOT, SEN, PRO, SCH/MSC.
Onhan se tietysti todella vaivalloista kirjoittaa kokonaisia nimiä. Siinähän saattaa jopa saada reuman sormiinsa, kun paljon näpyttelee näppäimistöllä. [/sarkasmi]
Jääkiekkoonkin vois hommata semmoset maalit, joissa tolpat siirtyy. Olisi vaikka randomisti 5 min per erä 20 cm leveämpi maali ja vastaavasti taas toiset 5 min 20 cm kapeampi. Lisää jännitystä peleihin ja vois tulla enemmän maalejakin.Maalitolppien siirtely.