Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 545 006
  • 9 521

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niinku, haasteellinen, voimauttava, kurittaa (”korona kurittaa Vampulan esikoulun puolukkaryhmää”).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu tuo kurittaminen on alkanut ahistaa jo enemmän kuin itse ja niinku. Saatana koko ajan kaikki kurittaa kaikkia. Korona kurittaa. Joukkue kurittaa toista. Teemu Pukki kurittaa Huddersfieldiä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Avaudutaan jostain asiasta ja sitten päätetään se lauseeseen "UGH olen puhunut." Vittu mitä paskaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Etenkin kv-vero-oikeuden parissa törmää usein termiin "tosiallinen".
Mikä on tosiallinen? Onko se jokin lyhenne tosiasiallisesta?

Minä opin lukemaan kolmevuotiaana. Olen kuullut, että sanavarasto oli vielä hakusessa silloin. Luin sanoja tyyliin kouriintuva (kouriintuntuva), pahamainen (pahamaineinen) ym. Voi miettiä, että minkälaisesta kirjallisuudesta 3-vuotias tuollaisia sanoja edes löysi. No Vernestä, Viisikoista ja Simo Penttilän Punavyö-kirjoista.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mikä on tosiallinen? Onko se jokin lyhenne tosiasiallisesta?

Minä opin lukemaan kolmevuotiaana. Olen kuullut, että sanavarasto oli vielä hakusessa silloin. Luin sanoja tyyliin kouriintuva (kouriintuntuva), pahamainen (pahamaineinen) ym. Voi miettiä, että minkälaisesta kirjallisuudesta 3-vuotias tuollaisia sanoja edes löysi. No Vernestä, Viisikoista ja Simo Penttilän Punavyö-kirjoista.
Mulle tuli tästä mieleen Ghanalainen vekkuli uutistenlukija. Mä nimittäin haluan uskoa, että tämä mies ei osaa lukea, vaan hän veikkaa miltä paperilla olevien merkkien jono voisi ääneen lausuttuna kuulostaa.



 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Populismi. Kuten populismi musiikki, tai populismi politiikka. Typerä sana.
Mitä on populismi musiikki? Musiikkia, jossa on jonkinlainen kansaa kiihottava sanoitus? Jotain populistien mainosbiisejä?

Voin vilpittömästi myöntää tässä yhteydessä tietämättömyyteni. En ole ikinä missään aiemmin kuullut kenenkään käyttävän poliittisen kontekstin ulkopuolella sanaa populismi / populistinen / joku muu vastaava.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mitä on populismi musiikki? Musiikkia, jossa on jonkinlainen kansaa kiihottava sanoitus? Jotain populistien mainosbiisejä?

Voin vilpittömästi myöntää tässä yhteydessä tietämättömyyteni. En ole ikinä missään aiemmin kuullut kenenkään käyttävän poliittisen kontekstin ulkopuolella sanaa populismi / populistinen / joku muu vastaava.
Pop-ulisti tulkitsee kappaleen ja kuulijat saa arvailla mikähän biisi on käynnissä. Mutta äidin mielestä laulaa tosi hyvin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Selailin yhtä jatkoajan palstan ketjua ja siellä yhdessä viestissä oli montakin termiä, jotka pistivät ärsyttämään. Esimerkkejä: HAM, BOT, SEN, PRO, SCH/MSC.

Onhan se tietysti todella vaivalloista kirjoittaa kokonaisia nimiä. Siinähän saattaa jopa saada reuman sormiinsa, kun paljon näpyttelee näppäimistöllä. [/sarkasmi]
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Selailin yhtä jatkoajan palstan ketjua ja siellä yhdessä viestissä oli montakin termiä, jotka pistivät ärsyttämään. Esimerkkejä: HAM, BOT, SEN, PRO, SCH/MSC.

Onhan se tietysti todella vaivalloista kirjoittaa kokonaisia nimiä. Siinähän saattaa jopa saada reuman sormiinsa, kun paljon näpyttelee näppäimistöllä. [/sarkasmi]
Nämä vituttaa täällä kanssa jonnin verran. Jenkit ovat näissä paskannuksissa tosin aivan omaa luokkaansa, mutta täällä seurataan kunnon apinan tavoin ihan kintereillä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minua ärsyttävät ne tv-meteorologit, jotka ennustavat säätä eteläosissa, itäosissa, keskiosissa jne. Jättävät siis aina sanomatta sanan "maan" tai "maamme". Tietoisesti valittu linja, jolla tarkoitus on ehkä saada ennustus mahtumaan sille varattuun tiettyyn aikaikkunaan? Vaikea uskoa, että muutamien sekuntien säästöllä olisi merkitystä.
Esimerkiksi Matti Huutonen ehtii mainiosti sanoa kaikki sanat.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nextille levelille. Mainittiin jo tovi sitten täällä mut todetaan nyt uudestaan että saadaan vitutus nextille levelille.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Bondata.

Vittu mulle on tasan yksi Bond, Sean Connery, ja hän on haudassa. Teot puhuivat puolestaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös