Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 545 403
  • 9 521

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie olen kotonani assistant management director. Se tarkoittaa, että olen mukana kakaroiden potkimisessa yöpuulle. Olen myös executive kitchen producer, eli vastuussa kala- ja liharuoista.
Executive producer, eikös se muuten suoraan suomennettuna olisi teloitustuottaja?

 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Holistinen. 2019 vuoden Business Buzz Word of the year.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Hulvaton.

Nykyään kaikki on (iltapäivälehtien mielestä) hulvatonta.

Tämä viesti on ihan hulvaton.
Katson ja korotan. Murjaisu. Joku murjaisee hulvattoman kommentin.
Joku voisi iltapäivälehdelle murjaista hulvattoman paskan, katso kuvat!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En olekaan tänne laittanut muutamia inhokkejani

Posse - juuri tätä nykyajan ärsyttävää mänttikieltä, jota myös media huutaa koko ajan
Terse - tervehdys, joka on aivan samanlaista mänttikieltä kuin edellinenkin
Pyylevä - tämä on varmaan hirvein sana, jolla hieman ylipainoista ihmistä voi kuvailla
Meikämandoliini - käsittääkseni on todellakin olemassa ihmisiä, jotka puhuvat itsestään tällä sanalla? Mistä se mandoliini tulee siihen sotkemaan?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
jämä. Taas viime päivät on ollut se aika vuodesta kun kysellään mitä teette jouluruokien, varsinkin kinkun jämistä. Tai kun vastaavasti ahkerasti ilmoitellaan että täällä tehtiin jouluruokien jämistä sitä ja tätä.

Minä en innokkaana jouluihmisenä jaksaisi muistutuksia näiden jämien muodossa siitä että sen joulunkin varsinaiset juhlapyhät ovat ohi. Siksi varsinkin ärsyttää sana jämä.
 

Glove

Jäsen
Terse - tervehdys, joka on aivan samanlaista mänttikieltä kuin edellinenkin
Menee kirjaimen verran ohi, mutta eräs opettajani käytti adjektiivia "terseä" eikä sen sisältö oikein avautunut mulle koskaan. Yleensä negatiivisessa asiayhteydessä, joten ei se varmaan tervettä tarkoita.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Parempaa seppälää.

Muistan laittaneeni kyseisen murjaisun tänne aikaisemminkin, mutta koska kyseessä on perin saatanallisen rasittava tokaisu vielä tietyllä äänenpainolla, laitan sen uudestaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mtuq

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Haha mitä helvettiä? Missä tällainen oksennus on ollut? Yksikään sana ole suomea saatana...
Kai tämä joku tubettajan napalanko on. En ole välttynyt tältä paljon kysymyksiä ilmaan jättävältä termiltä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sosiaalinen media, some, sosiaalisen median vaikuttaja, somevaikuttaja, somepersoona, Sosiaalisen median influensseri, somemedianinfluensseri, sometähti, tubettaja, tubetähti, sometubettaja, tubaaja, YouTube, tube, video, tilaaja, Arttu Lindeman, Tuure Boelius, tykkääjä, tykkäys, Facebook, face, like, GIF, Messenger, Mese, SIM, Snapchat, snäppi, streak, viesti, gm, gn, un, dm, Instagram, insta, mystory, story, hästäg, Whatsapp, kuva, ääniviesti, kuvaviesti, meemi, varjoselostus, peli, videopeli, e-sport, elektroninen urheilu, tietokone, puhelin, kännykkä, phone, känny, radio, näköradio, nettihitti, viraali, räppi, räppäri, rap, nykymusiikki ja nykynuoret.

Siinä nyt muutama.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nykyään aika monessa käytetty "jes".

Tilaat ravintola-annoksen: "jes kiitos, tuliko muuta? Ai ei, jes kiitos".
Puhelimessa kerrot jotain tietoja tms: "jes".
Työkaverin lähtiessä töistä: "jes viikonloppuja".
Annat kassahenkilölle rahaa tai tuotteen niin vastaus on "jes".
Voit myös aina korvata sanat "kiitos" tai "ole hyvä" sanalla "jes".
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joskus yhden ostoksen kanssa myyjätyttö ehti sanoa varmaan kymmenkunta kertaa jes, varmaan joka toinen sana mitä suusta tuli. Kukahan tuonkin tavan on tänne levittänyt, hokeeko teinit toisilleenkin vaan jessiä vai onko tuo pelkästään asiakaspalvelutilanteisiin pesiytynyt?
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyynel, tai vielä pahemmin qyynel.

Sanassa kyynel itsessään ei mitään pahaa, mutta käytettäessä tarkoituksessa, että on olevinaan pahoillaan tjsp. Teineilläkin tuo vielä menee, mutta kun aikuiset, kouluttautuneet henkilöt aloittavat tekstinsä "Qyynel....". Menee uskottavuus tekstistä ja minulla kiristyy pinna.

Ei minulla muuta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Corsi-lukema/tilasto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös