Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Maalinteon tukitoimet.
Ihan palvelutalon terminologiaa.
Ihan palvelutalon terminologiaa.
Lahtelaiset tietää että se on Möysän Esso. No ei sellaista ei enää ole ja kyllä se oli/on mielestäni hölmö lempinimi huoltsikalle. Nykään Möysän musaklubista käytetään nimeä mössö... Ja se taas jokseenkin liittyy siihen konseptiin mikä viritettiin Möysän Essolle bensan myynnin loputtua (huoltsikka oli pohjavesialuuella). Joku osaa tämän selittää paremmin, en edes yritä eikä sillä väliä... Ketä kiinnostaa jotkin lahtelaisten puuhastelut?Mössö~ mitattava saari?
Psykologian opiskelijoita?Ketä kiinnostaa jotkin lahtelaisten puuhastelut?
Viasatin mukaan "Aleksander Barkovin rankkarista täysi tussu"
Siis yritys jäi pilluksi? Mitä vitun suomen kieltä tuokin on olevinaan. Ikään ku pillu olis joskus ollu huono asia.
Näköjään. Ärsyttävä sana silti tuossa yhteydessä, koska itse en ole tottunut ensisijaisesti rinnastamaan tussua esim. tyhjään.Kyllä se tussu muutakin tarkoittaa.
"Mopon renkaasta tuli pikku hiljaa tussu."Kyllä se tussu muutakin tarkoittaa.
Niin oli Ed Geinilläkin."Autotallini seinät olivat täynnä niissä riippuvia rempattavia ja käyttökuntoon saatavia tussuja."
Voe Helevettiläene!Niin oli Ed Geinilläkin.
Asennemuija.
Kiitos YLE.
Kyllä minä pidän hyvin tehdyistä mutakakuista. Hiekkakakkuja vältän syömästä vaikka sukulaislapset on niitä välillä on yrittänyt suuhuni tunkea. Enkä ole antanut lasten tunkea hiekkaa omaan suuhunsakaan.Oletko sinä se The Lady, joka tykkäsi niistä mutakakuista? Aurinkoisella piitsillä ollessasi... et kai syö siellä hiekkakakkuja?
Minun äiti tarkoittaa tussulla lattiamoppia. Minulle se kyllä merkitsee sitä samaa kuin @Smitty#41 :lle.Kyllä se tussu muutakin tarkoittaa.
Samalla ovenavauksella myös tämän syksyn toinen "muotisana" eli Introvertti.Voimaannuttava.
Samalla ovenavauksella myös tämän syksyn toinen "muotisana" eli Introvertti.
Voimaannuttava.
Itellä on ainakin tullut tänäsyksynä tuo sana aika usein somekanavissa vastaan.Ei tuo mikään tämän syksyn muotisana ole, perustermi luonteenpiirteitä kuvatessa jo vuodesta miekka ja kilpi
Itellä on ainakin tullut tänäsyksynä tuo sana aika usein somekanavissa vastaan.
Jotenkin tuolla sanalla ujouden tai muun kiusallisuuden perustelu pistää omaan korvaan.