Itsekin näitä työpaikan keskusradiosta joudun kuuntelemaan ja tuo yo. mainos kummaksuttaa.2) 0100 100. Hannele Lauri soheltaa joulukorteista yms. ja päättää mainoksen kamalaan tupakkanauruun.
Muutenkin nämä numeropalveluiden massiiviset mainoskampanjat radiokanavilla vituttaa melkoisesti. Fonectan 020202 ja Eniron 0100100 julistavat sitä, miten hyvin numerot ja osoitteet löytyvät heidän avullaan. Jos itse tarvitsen numeropalvelua, niin aina tulee soitettua 118, eli siihen vanhaan tuttuun palveluun joka oli jo ennen noita uudempia.2) 0100 100. Hannele Lauri soheltaa joulukorteista yms. ja päättää mainoksen kamalaan tupakkanauruun.
Jos itse tarvitsen numeropalvelua, niin aina tulee soitettua 118, eli siihen vanhaan tuttuun palveluun joka oli jo ennen noita uudempia.
020202.fi kirjoitti:maanantaista perjantaihin klo 8.00 ja 18.00 välillä 0,82 euroa puhelulta + 0,17 euroa per 10 sekuntia. Muina aikoina palvelun hinta on + 0,22 euroa per 10 sekuntia.
118 Lounais-Suomi kirjoitti:Arkisin 8-18 1,40 €/puh + 30 sekunnin jälkeen 0,16 €/10 sek + pvm tai mpm.
Muina aikoina 1,81 €/puh
Erittäin sama. Tulee aina mieleen Panteran Walk- kappale ja tulee yksinään kotona huudettua tuon lauseen perään "No way punk!"Aake Kallialan äänellä puhuva Elisan joululahjapaketti. "Aa juu tooking tu mii, aa juu tooking tu mii.."
Radiomainoksista puheenollen. Kyllähän Megalla jääkiekko-otteluiden teknisten aikalisien aikaan kuuluva Juhan auton mainos tuo niin paljon itsetuhoisia ajatuksia mieleen, että tuskin mikään voi olla ärsyttävämpää. Hyi saatana!
Tämä Elisan mainos ärsyttää minuakin. Ihmetyttää suuresti, että tuollaiset yritykset missä koko homma perustuu siihen että asiakas valitsee tietyillä perusteella juuri SEN palveluntarjoajan, käyttävät näin ärsyttävää mainontaa. Eikö luulisi, että jos asiakasta ärsyttää suuresti Elisan mainos niin ei hän tule ainakaan sitä firmaa valitsemaan. Tuollaisen firman mainokset pitäisi herättää positiivisia fiiliksiä.
Ja toisekseen, vaikka se monia ärsyttääkin, niin se jää juuri sen vuoksi mieleen, ja sehän onkin se pääasia...
On hyvinkin mielenkiintoista, jos kaupassa (jotakuinkin) ainoa tai tärkein syy tietyn tuotteen valintaan on se, muistaako kyseisen tuotteen valmistaneen firman mainoksen vai ei.En esimerkiksi muista yhtään Atrian mainosta. Muistaako joku muu?
. En esimerkiksi muista yhtään Atrian mainosta. Muistaako joku muu?
Uleåborgir,
jonka synnytti äiti.
On hyvinkin mielenkiintoista, jos kaupassa (jotakuinkin) ainoa tai tärkein syy tietyn tuotteen valintaan on se, muistaako kyseisen tuotteen valmistaneen firman mainoksen vai ei.
Itse pidän jonkinlaista linjaa siinä, että mikäli mainonta ärsyttää, muistan kaupassa mitä tai minkä valmistajan tuotetta en ainakaan kärryyni nosta. En todellakaan halua kannustaa mitään instanssia järjestämään entistä vittumoisempaa ja ärsyttävämpää mainontaa.
EDIT: En tietenkään tarkoita aidosti ainoa tai tärkein mutta pointin ymmärtänet?
On hyvinkin mielenkiintoista, jos kaupassa (jotakuinkin) ainoa tai tärkein syy tietyn tuotteen valintaan on se, muistaako kyseisen tuotteen valmistaneen firman mainoksen vai ei.
Itse pidän jonkinlaista linjaa siinä, että mikäli mainonta ärsyttää, muistan kaupassa mitä tai minkä valmistajan tuotetta en ainakaan kärryyni nosta. En todellakaan halua kannustaa mitään instanssia järjestämään entistä vittumoisempaa ja ärsyttävämpää mainontaa.
EDIT: En tietenkään tarkoita aidosti ainoa tai tärkein mutta pointin ymmärtänet?
Öh.. jos minulle tulee kaupassa vaikkapa juuri Saarioisen tuotemerkin kohdalla muistikuva hirvittävän ärsyttävästä mainoksesta, se tarkoittaa elämäni olevan köyhää?Ja jos joku oikeasti kaupassa muistelee joka tuotteen kohdalla, millainen mainos tällä nyt olikaan, niin silloin kannattaa kiireemmän vilkkaa ryhtyä hankkimaan itselleen elämään parempaa sisältöä.
Niin ja tuohon mainostoimiston vastuuseen.. Yksikään mainoskampanja ei pääse ulos ilman yhtiön vihreää valoa.
Mielenkiintoista. Tässä kuitenkin mistään mitään tietämättä tulee mieleen, että ilmeisesti yläpuolellasi oli sitten tärkeämpi herra joka homman hyväksyi? Tai olit ainoa päättävien elimien jäsen, joka oli kampanjaa vastaan?Kyllä muuten pääsee. Yritin itse taistella erään suuren organisaation kärkihankkeen mainoskampanjan julkistamista vastaan ja läpi meni ilman muuta arvostelua.
Öh.. jos minulle tulee kaupassa vaikkapa juuri Saarioisen tuotemerkin kohdalla muistikuva hirvittävän ärsyttävästä mainoksesta, se tarkoittaa elämäni olevan köyhää?
Mielenkiintoista. Tässä kuitenkin mistään mitään tietämättä tulee mieleen, että ilmeisesti yläpuolellasi oli sitten tärkeämpi herra joka homman hyväksyi? Tai olit ainoa päättävien elimien jäsen, joka oli kampanjaa vastaan?
Ei oikein mene järkeen se, että mainostoimisto päättää kampanjan julkistamisesta, vaikka asiakas ei sitä haluaisi...