Itse en muistele. Ärsyttävimmät muistuu mieleen muutenkin.No, en minä nyt ihan noin sanonut. Sanoin, että "..jos joka tuotteen kohdalla muistelee kunkin tuotteeen mainontaa jne."
En boikotoi tuotteita sen vuoksi, että kyseisten tuotteiden valmistajat menisivät konkurssiin. En myöskään ymmärrä, kuinka tämä hiljainen protestini paskojen mainoksien firmoja vastaan kirvoitti sinut lainauksen jälkimmäisen kappaleen purkaukseen.Voin kertoa, että kaltaisiasi "valveutuneita kuluttajia", joille joku tuotteen mainoksen ärsyttävyys vaikuttaa ostopäätökseen on mikroskooppisen pieni osuus väestöstä. Suurin osa ostaa sitä mitä tarvitsee, eikä jaksa nähdä vaivaa sen suhteen, pitikö kyseisen tuotteen mainoksesta vai ei. Jos esimerkiksi satun pitämään Saarioisten roiskeläppäpizzasta, ostan sellaisen, vaikken Saarioisten mainonnasta erityisemmin pidäkään.
Jos haluat, että ostoboikotillasi ärsyttävää mainontaa vastaan olisi jotain vaikutusta, niin laajenna toki ristiretkeäsi ja tekstaa esimerkiksi näkyviä bannereita ja masinoi vaikkapa mielenosoitus. Kerää nimiä adressiin ja kokoa karvalakkilähetystö eduskunnan portaille.
Kyllä minäkin ostan mitä minä tarvitsen. Useimmiten löydän kuitenkin ihan yhtä hyvän tuotteen toiselta valmistajalta, jos tuotemerkki sattuu muistumaan mieleen todella ärsyttävästä mainoksesta.