Ärsyttävin mainos?

  • 717 092
  • 3 386

tutzba

Jäsen
Tämä Atrian uusi mainos, missä Vilpas on jossakin ulkomaisessa paikassa ateroimassa, aiheuttaa kyllä pahaa oloa. En sitten tiedä onko se jonkun mielestä hauska, mutta itseeni ei ainakaan iske.

Lisätään vielä tuo joku ikenienkiinnitys aine, jossa ylähuuleton mummo kertoo tekohymy kasvoillaan kuinka elämänlaatu on parantunut. Kuka helvetti näitä keksii?
 
Viimeksi muokattu:

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iskihän taas pitkästä aikaa vitutus mainostauolla, tämä uusi Aspirin-mainos jossa laulellaan
"varo sydänkohtauksia..."
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis tämä Grandiosa - Pizza Perjantai. En tiedä mistä tämä perjantai on tuohon hommattu, mutta täysin naurettavalta tuntuu, se vanha ja tämä uusi versio molemmat.

Onko tässä tutkittu päiviä, jolloin ihmiset syövät pizzaa ja päädytty näin perjantaihin? Vai onko tässä haettu pelkästään PP-yhdistelmää.

Ei toimi tämä mainos kyllä yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kai sä tiedät et se vie sulta mielen ja kielen
Pizzaperjantai
Sil on Grandiosa-vaikutus niin suureen ku pieneen
Pizzaperjantai
Ilman turhaa säätöö, vääntöö, kääntöö
Pizzaperjantai
Sitä odottaes' tekee mieli kalenterista poistaa ainakin torstai

kertosäe:
Grandiosa
Multa täydet pisteet sai
Grandiosa
Oispa aina pizzaperjantai
Pian se taas jo on, ja mä irrotan sen tuloista suurimman ilon
Saa mun makuhermot henkiin, Grandiosa pizzaperjantai

kertosäe2:
Grandiosa
Mä mietin rakkaudella
Grandiosa
Tiedän saapuvan sen taas mun luo
Ja hiukoo mahasta taas, kun tiedän että pian pääsee maistamaan
Parempaa palkintoo ei ookkaan ku perjantai ja Grandiosa

Grandiosa mun uunissa taas paistumassa
Pizzaperjantai
Viime viikosta vieläkin kieli hukassa
Vaikka on jo tiistai
Luulen et takasin sen saan pikapuoliin
Maku palaa taas
Se tietää et pian Grandiosaa saa

kertosäe

kertosäe2

Grandiosa massiivi!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikö noita pizzoja saa syödä kuin perjantaina?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Maallinen vaellukseni oli päättyä tänä iltana Levolac-ulostusjauhemainoksen edessä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siis voi v***u tota Levolacin mainosta. Miten jotkut on voinu tehdä/suunnitella noin typerän ja ärsyttävän mainoksen.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Siis voi v***u tota Levolacin mainosta. Miten jotkut on voinu tehdä/suunnitella noin typerän ja ärsyttävän mainoksen.
Nyt kyllä repesin! Kerkesin juuri lukea tuon viestin varmaan alle sekunti ennen kuin tv:stä kuului "boing boing helppo on kaikkia kun käytät Levolacia!"

Panadol Zapp on kyllä myös rasittava. Siis se missä "kadunmiehet" kuvailevat erinäisillä äänitehosteilla pääsäyrkyä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
NASN-kanavan pyörivä logo + se renkutus aina ennen ja jälkeen mainostaukoa (tää sama on pyörinyt kanavalla jo "muutaman" vuoden, kaikki jotka tuon ovat nähneet, tietävät mistä kirjoitan...) sekä kanavalla näkyvät Full Tilt Poker mainokset...
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
- "Hondamies"
- "Pitäis päästä sinne mökille..."
- "Sinne missä on se jacuzzi? Pamela on siellä?"
- "Niin"
- "Minä menen"
- "EIIIIIIIII!!!!"

Voi vittusaatana että nuo RadioRockilta tulevat Hondamies mainokset saavat minulta älyn nyrjähtämään. Joka kerta kun näenkin jossain Hondan niin tekisi mieli mennä hakkaamaan se lekalla paskaksi ihan vaan sen takia että siellä ratin takana istuu "Hondamies"! Automainokset on jo yleensäkin ihan ahterista mutta Honda vetää vielä niissäkin reippaat pohjat.

Täytyy sanoa, että Nissan-"mies" alkaa tuottaa vähintään samanlaista vitutusta. Mainos ensinnäkin mielestäni selkeästi ainakin jollain tasolla kopsattu noista Hondamies-mainoksista vaikkei ne sinänsä samanlaisia olekaan. Toisekseen en ymmärrä miten näsäviisasteleva nörtti voi tuottaa kenellekään sellaisia tunteita, että ton mäkin haluan. No huumoriahan tuossa tietty yritetään peliin hakea, mutta kun ei naurata yhtään vaan pelkästään vituttaa.

Hondaa tai Nissania en olisi varmaan muutenkaan koskaan ostanut, mutta nämä alkaa sinetöidä koko keissin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vielä pahempia ovat nämä liukkaudesta varoittavat mainokset, joissa ainakin Eija Vilpas ja joku mainosääni nassuttaa. "Täytyykin soittaa äidille...ooooooooo, onpas liukasta."

Hyvällä asialla tietysti, mutta...

Piti muuten just valittaa tästä samasta asiasta.. Yks päivä kuulin ton radiosta.. Voi vit** että osaa olla ärsyttäviä..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toisekseen en ymmärrä miten näsäviisasteleva nörtti voi tuottaa kenellekään sellaisia tunteita, että ton mäkin haluan. No huumoriahan tuossa tietty yritetään peliin hakea, mutta kun ei naurata yhtään vaan pelkästään vituttaa.

Samaa minäkin mietin tuossa "Hondamies" -tapauksessa että miten se lisää Hondan haluttavuutta jos niiden kotteroiden mainoksissa tämä "Hondamies" on kavereidensa ahdinkoa hyväksikäyttävä kyrpä. Tuleeko kaikki Hondan ostavat samanlaisiksi mulkuiksi vai ostavatko ainoastaan mulkut Hondia?

Ja tosiaan, myös tuo Nissan-mainos on ihan ahterista, samaa ärsyttävää linjaa "Hondamiehen" kanssa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
"Onko autossasi ohjauskulmat vai oh-hoh-ohjauskulmat?"

Aargh.

Tuo kyllä vituttaa, mutta vielä enemmän se "Olis poikienkin kannattanu käydä Tulosella" tms. Eikä se "Mikäs se Vianorin numero olikaan?" ole myöskään kovin mieltä ylentävä. Noissa 957:n kiekkolähetyksissä ei oikeastaan taida olla yhtään mainosta joka ei olisi ärsyttävä.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt olette kyllä kuomat Tapparat tunkeneet taukomakkarat korviinne, kunnette Palmbergiä muistaneet mainita. Mikä tahansa Vilpas-Lauri-Kinnunen -ketjun aikaansaannos saa suunnatonta mieliharmia aikaan meidän pilttuussa.

Mää ihmettelin pitkään, että onkos se itse Pelikaani-Jantunen mainostamassa maaleja, mutta kyseessä taitaakin olla naapurimme VV.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Ainakin meikäläiselle tökkii SB12 suunhoitovalmisteen mainokset. Tai niistä lähinnä se, missä keski-ikäinen nainen kertoo menevänsä työpaikkahaastatteluun, ja etenkin se, missä pariskunta tanssii, ja rouva toteaa herran tuoksuvan hyvältä, johon herra: "No, niinpä tuoksunkin."

Sen sijaan SB12-mainos, missä on ne 2 tyttöä, ei ärsytä yhtään.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pari poimintaa radioaalloilta. Taitaa olla Heseburgerin mainos, jossa joku mummo äimistelee kun on "parmesaania ja kannaa hampurilaisessa". Lähes yhtä tautinen äänimainos, kuin se taannoin laulu Hesen kastikkeesta.

Toinen viime aikoina vituttanut rallatus on "Valintatalon hintahaitari, hintahaitari, hintahaitari.."
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
DNA:n väkinäinen yritys nimetä se kannettavaan tietokoneeseen liitettävä jonkunnäköinen laajakaistalähetin Mokkulaksi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
DNA:n väkinäinen yritys nimetä se kannettavaan tietokoneeseen liitettävä jonkunnäköinen laajakaistalähetin Mokkulaksi.
Yritys on ollut kaikkea muuta kuin väkinäinen. Olen tässä talven aikana törmännyt tilanteisiin, jossa laajakaistamodeemi on normi-ihmisten kielessä vakiintunut mokkulaksi.

Ärsyttää muuten vitusti.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Grandiosa Pizzaperjantai, voi vittu mitä kuraa. Tuo sinetöi sen, että pakastelättyä ostaessa se ei ainakaan ole grandiosa. Pizzaperjantai- räppi on myös saatavana soittoääneksi omaan puhelimeen.

Ei jumalauta.

Heh. Tässä on muuten totta jokainen sana. Itse en tiedä yhtään ärsyttävämpää mainosta kuin tää grandiosa. Olen myös asettanut kyseisen tuotteen henkilökohtaiseen boikottiin juuri tämän mainoksen takia.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Minustakin tuo Grandiosan mainos on kyllä niin perseestä että tekisi mieli teilata se biisintekijä. Voisi noissa mainostenkin musiikissa olla jotain häpyä eikä tunkea eetteriin kaikkea paskaa.

Itse Grandioson pizzathan ovat ihan hyvänmakuisia joten en ymmärrä miksi pitää hyvä pizza pilata tuolla mainoksella. Pitänee jättää ensi kerralla ostamatta ja syödä vaikka kalapuikkoja.
 

vehhhmanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Viesti2
Itsekin on tosiaan tullut boikotoitua muutamia elintarvikkeita, koska tuotteen mainos on saanut konttorin hajoamaan... Esimerkkinä voisin mainita vanhan snack-cracle-pop riisimuromainoksen, jossa superrasittavan (tarttuvan) biisin lisäksi ärsyttävännäköinen punapääpoika heiluu piirrosukkojen keskellä.
Toisena tulee mieleen Oltermanni-mainokset, jonka kääpiöäijä ahdistaa jostain syystä aivan mielettömästi. Mainosbiiseistä kyllä PitsaPerjantai-kipale on lyömätön, mutta pizzaa en ole boikottiin laittanut...vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös