Samaisen Karjalaisen ääntä tullaan todennäköisesti kuulemaan taas syksyn Big Brotherissa, kuten aiempinakin tuotantokausina.Tarkoitatkohan tällä toisella äänellä Mr. Dressmania eli Hausmyllyn ex-laulaja Jari Karjalaista? Jossain ohjelmassa ko. heppua haastateltiin ja jutussa tuli ilmi, että hänen äänensä on todella monessa radio- ja tv-mainoksessa.
Niinpä.
Niinkuin se, missä ne kaksi muijaa ihmettelee siinä jääkaapilla jotain: "Nyt näissä on enemmän hedelmiä ja vitamiinia. Mites ne sinne on mahtunut? Näistä on otettu rasva ja lisätty sokeri pois."
Voi vittu. Kuka sinne sitä sokeria lisää, jos se sitten otetaan pois. Idiootit!
Radio Novan tv-mainos on yhtä ärsyttävä kuin itse kanavakin. Siis se, jossa meidän Ristolle pitäisi saada uusi ääni. Tarjolla on Enskaa ja Aku Ankkaa, mutta lopulta Risto saa Kimmo Vehviläisen äänen.
Paras sekoitus klassikoita.. ja paskat!
Nyt on tullut tämä Saarioisten joku uusi mainos, jossa lauletaan jotenkin: "tässä on curry, joka maustaa broilerin, jonka paistoi äiti" ja noin edespäin. Voehan helavata ku alkaa ärsyttää ku näkee tuon mainoksen.
Nyt on tullut tämä Saarioisten joku uusi mainos, jossa lauletaan jotenkin: "tässä on curry, joka maustaa broilerin, jonka paistoi äiti" ja noin edespäin. Voehan helavata ku alkaa ärsyttää ku näkee tuon mainoksen.
Varoitus. Hiiren painallus voi aiheuttaa psykoosin.
Kyseessä on yllämainittu Saarioisten broileri- ja kastikemainos.
Maksimaalisen vitutuksen nostattaa tämä Elisan mainos jossa "aina edes suomalaiset eivät ymmärrä suomalaisia". En sitten tiedä mikä siinä niin pahasti ottaa päähän, mutta kaikki on surkeata jo biisivalinnasta lähtien.
McDonaldsin uusi "Hei ota must kuva. Se lähtee ulos mun kans ku näkee kui hyvännäköne mä oon."
Vittu mitä pintakiiltoa. Muutenkin nää mäkkärin mainokset hyvännäköisine ihmisineen ja teennäisyyksineen ovat ihan perseestä.
Juu tuo Saarioisten uusin on kiistatta ihan vitunmoista paskaa. Harvemmin mainokset nyt mua hermostumaan saa, mutta tuo on jotenkin aivan uskomattoman ärsyttävä!
Juu tuo Saarioisten uusin on kiistatta ihan vitunmoista paskaa. Harvemmin mainokset nyt mua hermostumaan saa, mutta tuo on jotenkin aivan uskomattoman ärsyttävä!
Veikon Koneen radiomainonta on kyllä niin ärsyttävää kuin vain olla saattaa.
Se saakelin Grandiosa pizzaperjantai-mainos on palannut! Meinaa verisuonet poksahdella ohimosta aina kun tuo kaupallinen tiedote telkusta tulee.