Viestin lähetti axe
Ärsyttää SubTV:llä jokaisen ohjelmankin aikana vasemmassa yläkulmassa näkyvä "24 finaali ti 8.6. klo 22". Viikonko ne aikoo tuota nyt tuossa pitää? Kun on ärsyttävyytensä ja lievän häiritsemisensä lisäksi vielä täysin turha infopätkä, sillä taatusti jokainen aiemmat jaksot ohjelmasta nähnyt muistaa katsoa ratkaisujaksonkin. Ja ne taas, jotka tähänkään mennessä eivät ole sarjasta välittäneet, eivät innostu finaaliakaan seuraamaan ja arvuuttelemaan mitä helvettiä aiemmin on tapahtunut ja kuka toikin tyyppi on.
Viestin lähetti Designer
Miksikö tuo mainos on niin ärsyttävä? Sen iskulause kuuluu kutakuinkin näin: "ei vain puhdasta, vaan yllättävän puhdasta". Ärsyttävän tuosta tekee se, että ennen se ei ollut yllättävän puhdasta, vaan yllätyspuhdasta. Kyllä, yllätyspuhdasta! Tuo mainoslause oli käsittämättömässä kömpelyydessään niin huono, että sen korjaaminen oli rike mainoskulttuuria kohtaan. Ärsyttävää.
Viestin lähetti Ted Raikas
Seppälän uudet mainokset.
Viestin lähetti Designer
Pojan vihreä jalkapallon pelipaita on likainen, joten se pestään. Sitten tuleekin kiire, koska peli alkaa ihan kohta. Eipä hätää, poika ehtii mukaan ja tekee maalinkin. Isi näyttää tuuletuksen mallia ja heittää paitansa nurmikolle. Poika tietysti seuraa esimerkkiä. Mutta voi hitsi, paita on niin puhdas, ettei se erotu vihreästä nurmikosta ollenkaan. Ja porukalla etsimään.
Viestin lähetti Designer
Tuo pesuainemainos on mitä ilmeisimmin onnistunut tarkoituksessaa, koska se on jäänyt ihmisten mieliin. Siinä mielessä se tekee kohdallani poikkeuksen, että muistan, mitä tuotetta ja minkämerkkistä sellaista siinä mainostetaan. Yleensä kun muistan kyllä mieleenpainuvat mainokset - niin hyvät kuin ärsyttävätkin - mutta hyvin usein unohdan, mitä tuotetta siinä oikeastaan mainostettiinkaan.
Viestin lähetti flintstone
Jos huonoja mainoksia listaisi niin melkeinpä kaikki pesuaine- ja naisten kuukautissuoja-mainokset vaikuttavat aivan pässeiltä. En sitten tiedä onko tuollaisen mainonnan tutkittu nimenomaan osuvan kohderyhmäänsä?
Tietääkö joku muuten miksi se kuukautissuoja mainosten neste on sinistä eikä punaista?
Ahh, se siis ei ollutkaan "Fear Factor"?Viestin lähetti girlzilla
Jossain mainoksessa ne joskus joi sen nesteen. Hyi.
Koska punainen väri muistuttaa liikaa oikeaa kuukautisverta, joka saatetaan mieltää likaiseksi, saastaiseksi ym.Viestin lähetti flintstone
Tietääkö joku muuten miksi se kuukautissuoja mainosten neste on sinistä eikä punaista?
Viestin lähetti hege
Viivin eu-vaalimainos radiossa, jossa "nuoret yrittäjät voittavat byrokratian 4-3?" myöskin niin järkyttävän huono että kanavaa on pakko vaihtaa välittömästi.
Eurosportilla on Ranskan avoimien lomassa tullut JOKA IKISELLÄ mainoskatkolla sama mainos, jossa joku tyttö laulaa jotain "radionova" -biisiä. En ole niin tarkasti seurannut että olisin onnistunut näkemään minkä mainos tuo on.
Sama Täällä. Ne todellakin näyttävät ja kuulostavat hyvältä.Viestin lähetti Murmeli
Liityn Seppälän mainosten osalta niihin, jotka saavat positiivisia viiliksiä. Kolahtaa niin tanssi kuin piisikin!