Atrian suuri taikurihan on suorastaan loistava, etenkin se kohta, jossa pikku taikuri on juuri tehnyt onnistuneen liinatempun ja steppailee kohti ruokapöytää tehden samalla omituisia Mandrake-Taikuri elkeitä.
Kökkö-osastoon menee auttamattomasti Tele2-mainokset, jotka yrittävät olla tahallisen huonosti tehtyjä, mitä ne tietysti ovatkin, mutta eivät kuitenkaan onnistu saavuttamaan camp-statusta, koska ovat niin läpinäkyvän huonosti tehtyjä huonoja mainoksia.
Kaikki Kurko- ja Otto-mainokset ovat kaameaa ylhäältäpäin nuorisolle suunnattua kökköä, jossa yritetään väkisin lanseerata hokemahuumoria tyhmille teineille.
Domino-mainoksen imbesilleinä hymyilevät perheenjäsenet ja postimies luonnottomassa mainosmaailmassa, jossa tuttu postimies tuppautuu samaan pöytään vääntelemään keksejä. Ei niitä noin kuulu syödä!
Kismet-sarja, jossa ontuvan mainoslauseen ympärille on kyhätty valtavan budjetin mainostuotanto. Kun kaikki on jo sanottu. Niin mitä sitten? Syödään Kismettiä vai? Kaikesta päätellen Kismet-laiva on uponnut saaren lähelle ja Robinson ja Perjantai ovat vetäneet ainoana muonanaan suklaavohveleita vuositolkulla ja sen näkee tympääntyneistä naamoista. Robinsonin ilme kertoo kaiken: "Haista sä Perjantai pitkä xxxtu! Meitä ei hae täältä kukaan ja me vedetään näitä vxxun keksejä lopun ikäämme keripukin riivaamilla ikenillämme."
Mainoksessa ei ole pointin pointtia.
Jo useita mainintoja saanut coca-Cola -mainos menee taas sarjaan mömmöissä keksittyjä mainosideoita. Wannabe 70-lukulainen takkutukka saa epätodellisessa mainosmaailmankaikkeudessa omituisia säväreitä ja sattumalta nousee täydellisestä tuntemattomuudesta huipulle imitoiden tuulimyllyä. Mikäs viesti tässä voisi olla. Juo Coca-Colaa niin saat sätkyjä, mutta menestyt elämässä.