Sir von Aulis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jääkiekko
karmein mainos, hyi v-ttu
jees, menkkarättimainokset kyllä ylittää kaikki hyvän maun rajat, surkeimpana näistä tulee mieleen muutaman vuoden takainen, meni jotakuinkin näin:
"Moi! Kirjoitan sinulle paratiisisaarelta, painajaissaarelta... Täällä ihmiset pitävät blaablaa."
Hyi Helevetti!
nyt kyl rikon ketjun periaatetta, eli paras mainos minkä oon nähny, eli olikohan Rautian tms. liikkeen mainos;
kuva lammen/järven rannalta, taustalta kuuluu kesämökkiraksan ääniä, yht'äkkistä miehen kiroilua ja samantien vasara molskahtaa iloisesti jorpakkoon. Ja hetken päästä kuuluu sanat:
"Jaatinen, se oli muuten minun vasara..."
olen pahoillani, näinhän ei sais tehdä... :/
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Kyllä se Iltalehden aivolohkoja esittelevä mainos on aivan hirveä. Mainoksessa ei ole mitään ideaa. Sitä IL:n kotisivuilla olevaa testiäkin kävin vilkaisemassa mutta sekin oli tylsä. Ja mainos on ihan liian pitkä.
Dressmann on ollut meikäläisen boikotissa aina siitä lähtien kun puljun ensimmäisen mainoksen satuin näkemään. Fight Clubissa esitetty "Tuoltako miehen pitää näyttää?" -lausahdus tulee joka kerta välittömästi mieleen kun jonkun Pukumiehenn järkyttävistä mainostekeleistä näen.
Vaippa- ja kuukautissidemainokset. Hammastahnamainokset. Hiusgeeli/-suihke/-lakkamainokset. Enempää ei tarvinne sanoa. Miksi moisia tuotteita muuten edes enää parannellaan? Luulisi vuosikausien tuotekehittelyn saavuttaneen jo sen pisteen, että hiustöhnät ja kaikennäköiset vaipat olisivat jo tarpeeksi hyviä.
Lopuksi pitää vielä mainita kaikki mainokset, joissa käytetään tehokeinona ironiaa, sarkasmia tai satiiria. Ei jaksa enää, keksikää jotain uutta.
jees, menkkarättimainokset kyllä ylittää kaikki hyvän maun rajat, surkeimpana näistä tulee mieleen muutaman vuoden takainen, meni jotakuinkin näin:
"Moi! Kirjoitan sinulle paratiisisaarelta, painajaissaarelta... Täällä ihmiset pitävät blaablaa."
Hyi Helevetti!
nyt kyl rikon ketjun periaatetta, eli paras mainos minkä oon nähny, eli olikohan Rautian tms. liikkeen mainos;
kuva lammen/järven rannalta, taustalta kuuluu kesämökkiraksan ääniä, yht'äkkistä miehen kiroilua ja samantien vasara molskahtaa iloisesti jorpakkoon. Ja hetken päästä kuuluu sanat:
"Jaatinen, se oli muuten minun vasara..."
olen pahoillani, näinhän ei sais tehdä... :/