Tällä hetkellä televisiossa tuntuu pyörivän tavallista enemmän kammottavan kökköjä mainoksia. Lapin Kullan ne-ne-na-na-na-na-nu-nu -spotti on tämän kategorian kärkipäästä. Tele Finlandin "supersankari" on euron budjetilla tehty ja todella korkealle nousee tietenkin Sotkan Aiiiiii duliguuma darjous Sotkalta aiiiiii caramba!
Olen alkanut vähän miettiä tätä Sotkan mainoskonseptia, enkä löydä oikein mitään järkevää syytä, miksi niitä kahta ilmaisutaidon kerhosta poispotkittua hönöä pitää enää roikottaa mukana. Tuntuu vähän siltä, että homma on jo aikoja sitten karannut tekijöidensä hanskasta. Enää ei tehdä niinkään tuotteiden mainontaa vaan tuotteet luovat taustan näiden kaverusten uusille "ideoille". Sotka voisi ihan hyvin mainostaa tuotteitaan jo ilman niitä kahta debiiliäkin. Kohderyhmää kiinnostaa edullinen hinta ja kohtuulliset tuotteet. Veikkaan, että joku sohva tai hylly pääsisi paremmin esille ilman, että sen edessä keikistelee joku pyykkiseipään niellyt amatööri.
Olen alkanut vähän miettiä tätä Sotkan mainoskonseptia, enkä löydä oikein mitään järkevää syytä, miksi niitä kahta ilmaisutaidon kerhosta poispotkittua hönöä pitää enää roikottaa mukana. Tuntuu vähän siltä, että homma on jo aikoja sitten karannut tekijöidensä hanskasta. Enää ei tehdä niinkään tuotteiden mainontaa vaan tuotteet luovat taustan näiden kaverusten uusille "ideoille". Sotka voisi ihan hyvin mainostaa tuotteitaan jo ilman niitä kahta debiiliäkin. Kohderyhmää kiinnostaa edullinen hinta ja kohtuulliset tuotteet. Veikkaan, että joku sohva tai hylly pääsisi paremmin esille ilman, että sen edessä keikistelee joku pyykkiseipään niellyt amatööri.