Ärsyttävimmät laulajat

  • 50 967
  • 231

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Haloo Helsingin nais"laulaja" (Kas tässä oiva esimerkki siitä ettei kaikkia saisi päästää mikrofonin ääreen. Uskomatonta paskaa)

Erin (Ällöttävä ja vastenmielinen lässyttäjä).

Cheek (ei saatana)

Maija Vilkkumaa (suu auki, kuin seitsemän leivän uuni ja sen kyllä kuulee)

Sanni (Samaa lässytystä kuin Erinillä)

Nämä nyt heti päällimmäisenä mielessä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Puhtaasti laulu, en ota kantaa sisältöön. Mitään sanneja en tunne enkä tunnista, olen kyllä varmaan kuullut.

Erin, Olli Lindholm, Arttu Wiskari, Cheek, Kaija Koo tuli kotimaisista mieleen.

Ulkomaisia on niin perkeleesti, no pahin varmaankin joku Nicki Minaj.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Aiempia viestejä lukiessa tuli heti mieleen, että pakko käydä avautumassa näistä kahdesta, mutta siellä sivun alalaidassahan he sievästi odottivatkin. Vartiaisessa ärsyttää eniten ylimielisyys, joka on läikkynyt yli lähes aina haastatteluissa ym. mutta nyt paistaa myös oksettavasti läpi itse tuotannosta. Laulaa se toki osaa, eikä äänikään ole huono, mutta kusi alkaa tuoksahtaa aina, kun avaa suunsa.

Lisätään listaan vielä Sanni, joka kyllä osaa laulaa, mutta jostain syystä yrittää huomattavan usein vinkua mitä ihmeellisimmillä tyyleillä. Ja hänen biisien sanoitukset ovat kenties vuosikymmenen huonoimpia.

Hyvä huomata etten sittenkään ole yksin :)

Ja kyllä todellakin, Sanni yrittää olla ihan jotain muuta kuin mitä aidosti on. Sanoituksista olen täysin yksimielinen kanssasi. Tuskin tuolla kaavalla voi ura olla pitkä tai ainakaan menestyksekäs.

Loorz15 muuten mainitsikin tuossa jo saman mikä itseänikin ihmetytti. Kyllähän Mercury on todella loistava laulaja vaikka makuasioitahan nämä ovat.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänä suvena kohtalaisesti radiosoitantaa saanut Siru on ehdottomasti tämän ketjun kamaa. Raskauttavana todisteena on hänen ns. hittisinkkunsa -> Lempi-ihminen - YouTube . Kiinnittäkää erityistä huomiota kertosäkeeseen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Maija Vilkkumaa. Vilkkumaan rääkyminen on suorastaan kauheaa, jostain syystä Maija on suosittukin laulaja. Oli muutaman vuoden ajan piilossa julkisuudelta, nyt osallistuu Vain elämää -ohjelmaan eli Vilkkumaa palaa listoille ryminällä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Katy Perry, Madonna ja Britney Spears. Perusteluja ei tarvita, kukin ymmärtää, kun kuulee näiden määintää.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pharrell Williams.

Tuli vaan taas mieleen, kun joutui äsken kuuntelemaan tätä vitun Happy renkutusta,

Oikeasti, maailmassa on paljon paskaa musiikkia, mutta tää Happy on ainoa biisi jonka kuunteleminen saa mut aidosti ja oikeasti, välittömästi etsimään köyttä tai parveketta.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Se madafakin darra -biisin kertosäkeen naislaulaja. Maijavilkkumaat, ollilindholmit ja arttuwiskarit ovat täysin rautaisia huippulaulajia siihen verrattuna.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua Maija Vilkkumaa ei ärsytä, mutta osaan hyvin kuvitella honotuksen ärsyttävän monia. Se tosin ihmetyttää, että missä vaiheessa Maija päätti, että hänen äänensä on kauneimmillaan nenän kautta? Tarharyhmän aikoina laulutyyli ei vielä ollut sellainen ja etenkin jälkimmäisellä levyllä Hysteerinen Harmonia Maija laulaa teknisesti erittäinkin hyvin. Ja jos oikein muistan, Tarharyhmän 2009-10 comeback-keikoillakin laulaminen onnistui vanhaan malliin, niin ei se pelkästä vanhemisesta voi olla kiinni.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Katy Perry, Madonna ja Britney Spears. Perusteluja ei tarvita, kukin ymmärtää, kun kuulee näiden määintää.
Lisäisin vielä Nicki Minaj'n listaan, surkea räppäri ja ja muutenkin erittäin yliarvostettu artisti. Pharrell Williams on myös ärsyttävä mutta vain ja ainoastaan kautta aikain ylisoitetuimman kappaleen eli Happyn takia.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Arttu Wiskari, Tero Vaara, Samuli Putro ja Juha Tapio menevät kaikki kategoriaan aivan kammottavaa laulamista ja hirvittävää paskaa sanotuksistakin. Erityyppisiä, mutta järkyttävää paskaa.

Sanni ja Saara, kyllä huomaa molemmista, että musiikki tullut tunnetuksi hieman muilla avuilla, kuin laadulla. Jonnet ja yli-ikäiset Jonnet toki hehkuttaa.

Elastinen ja Cheek. Eivät laula, tai nykyään laulaakin, mutta aivan sama. Kamalaa paskaa niin sanotuksilta kuin määkimiseltä. Suomi rap on mainettaan parempaa musiikkia, jos etsii pintaa syvemmältä. Toki maine johtunee siitä, että n. 95% siitä on paskaa.

Tiisu, ei helvetti mitä määkimistä. Sanat hirvittävän vastenmielisiä, itse hölmöillään ja vika muissa.

Kashmir, hirvittävä ulisia. Vähän kuin Teemu Brunila.

Ulkomaalaisista ensin tulee mieleen Nicki Minaj, Robin Thicke, Pharrell Williams, Kanye West ja Usher.

Hyviä esimerkkejä monet siitä, miten hyvällä markkinoinnilla ja brändäyksellä paskakin saadaan muutettua positiiviseksi rahavirraksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En jaksa ymmärtää, miten Kanye on saanut luotua niin huonoilla lahjoilla ja olemattomalla karismalla niin suuren omaisuuden. Ilmeisesti jenkkinuoriso on vaan niin saatanan helppoa pitää tyytyväisenä, että heille riittää, että Kanye tai vaikkapa Justin Bieber ölisee jotain levyllä, biisiä höystetään yliannoksella dubsteppia sekä jollain epämääräisellä konemusiikilla. En ole koskaan katsonut yhtäkään amerikkalaista musiikkigaalaa, koska heillä on niin outo maku (poislukien Norah Jonesin valinta Grammyn voittajaksi) musiikissa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Chisu. Sitä ininää pikkutytön äänellä ei vaan pysty kuuntelemaan.

Nillin-nillin-byää-nillin. Nillin-nillin-byää-nillin. Mä tarvitsen mun (vapisevalla äänellä) ha-ha-ha-haavoja. Lisäks se vitun schäschä-vika, millä ilmeisesti yritetään olla jotenkin niin retroo. No, voipahan ainakin teinipissikset ja muu aikuistumista välttelevä twentysomething-väki rivissä huokaista, että "tää on jotenkin niin mun elämääni".

"Teimme tien päähän talon niin sievän ja ny mä en saa henkee, mä haluun pois". Eämänfilosofiahan tuokin....
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
No, voipahan ainakin teinipissikset ja muu aikuistumista välttelevä twentysomething-väki rivissä huokaista, että "tää on jotenkin niin mun elämääni".

Ja surullisinta on se, että tuota aikuistumista välttelevää, elämän "kolhimaa" väkeä löytyy vielä thrity ja fourtysomething luokista.. Varmaan hautaan saakka. Suomessahan tuo on helppoa, kun "saat" rahaa ja sairauslomaa nelikymppisenäkin, vaikka lääkkeenä voisi toimia parhaiten vanha kunnon persesauna.

Mutta Chisu on erittäin ärsyttävä. Sanoitukset ärsyttää tosiaan eniten. Kamalin biisi on tää "hei kuule viktoRRR frankenstainn" jne. "pöllin siltä deeänaa aa an." ei helvetti.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Music Awardseista bongattu YUP antoi aiheen osallistua tähän ketjuun. Ilmeisesti jo hommista pääosin luopunut Jarkko Martikainen on omassa kastissaan tuntemistani laulajista. Itse ketjun artisteista suurin osa ei sano mitään.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minua on yhä enemmän ärsyttänyt Sanni. Hype on mennyt todella pahasti yli ja kyllähän se naisen laulutapa (a-kirjaimista tulee ä-kirjaimia, u-kirjaimista y-kirjaimia ja o-kirjaimista ö-kirjaimia) on pidemmän päälle hyvin rasittavaa kuunneltavaa.

Erityisesti biisi "2010-luvulla" aiheuttaa välittömän inhoreaktion.

Myös Jonne Aaron ärsyttää. VE-esiintymisensä jälkeen Aaronista on kadonnut ihan kaikki särmä ja tilalle on tullut tylsä ja herkkä pitkätukka.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Musen uliseva laulaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös