Irinalla nyt varsinaisesti ei taida mitään maneereja olla
Melkein voisi laskea maneeriksi tämän ihmeellisen tiettyjen tavujen painottamisen jota Irina harrastaa, tyyliin "puu-KOT-taa sel-KÄÄN".
Irinalla nyt varsinaisesti ei taida mitään maneereja olla
Melkein voisi laskea maneeriksi tämän ihmeellisen tiettyjen tavujen painottamisen jota Irina harrastaa, tyyliin "puu-KOT-taa sel-KÄÄN".
Ei G'N'R:n musiikista tarvitse pitää, eikä varsinkin Axlin laulamisesta mutta sen väittäminen persoonattomaksi on kyllä pahemman luokan munaus keneltä tahansa.-Axl Rose. Gunssarit menee muutenkin yliarvostetuimpien bändien top vitoseen ja Axlin kirkuminen on todella persoonatonta rääkymistä.
Olet ihan oikeassa. Axlin ääntä ei voi sekoittaa keneenkään muuhun.Ei G'N'R:n musiikista tarvitse pitää, eikä varsinkin Axlin laulamisesta mutta sen väittäminen persoonattomaksi on kyllä pahemman luokan munaus keneltä tahansa.
Minä en ainakaan edes tunnistaisi koko tyyppiä. Tunnistan sellaisia jotka levyttivät jo 80-luvulla, en niitä jotka syntyivät silloin.Olen shokissa. Kaksi sivua ketjua ja kuukaan ei ole vielä maininnut Ari Koivusta. Vai eikö Idols-Aria lasketa laulajaksi? :)
Pitkähkö kääpiö on enemmän kuin oikeassa. Mitä menitte U2:n pojat tekemään kun otitte sen yhden kiekujan versioimaan sinänsä hienoa One kappaletta. Siinä tulkitaan varmasti maailmanhistorian pisin Jesus-sana laulaen, Jeeeehheeeeehhsssshhhsssuuuuuuuss! Voi vittujen kevät soikoon!Englanniksi laulavat naispuoliset r&B-neekerit tai wannabe-r&b-neekerit, jotka eivät saatanat laula juuri ensimmäistäkään vokaalia kiekumatta mukataiteellisesti. Turha mainita mitään nimiä, kaikki ovatten samasta suolenmutkasta.
Olen shokissa. Kaksi sivua ketjua ja kuukaan ei ole vielä maininnut Ari Koivusta. Vai eikö Idols-Aria lasketa laulajaksi? :)
Olen shokissa. Kaksi sivua ketjua ja kuukaan ei ole vielä maininnut Ari Koivusta. Vai eikö Idols-Aria lasketa laulajaksi? :)