m & t
Olen tässä pohtinut matin&tepon tilannetta ja tunnelma on aika kaksinainen. Toisaalta m&t on mainio sanan säilän käyttäjä ja yleisesti ottaen meidän miehiä. Kaverihan/kaverithan hyväksyy mm. Nielikäisen mukanaolon. Lieventävä asianhaara, ilman muuta.
Toisaalta. Draperin solvaaminen sinänsä ei ole kiellettyä, mutta pitääkö siihen yhdistää Pentti? Klubin säännöissä sanotaan, että Pentin tekemiä valintoja voidaan kritisoida, mutta ei itse Penttiä. Nyt m&t on kiistatta kritisoinut Penttiäkin siinä yhteydessä.
Mutta olen tänään perjantaina oikeudenmukaisella tuulella. Annan m&t:lle yhden mahdollisuuden tulla takaisin. Erohan on myönnetty Johanneksen toimesta, sitä en ota takaisin.
Mutta tässä tulee mahdollisuus. Annan faktisen tiedon, joka saattaa vaikuttaa m&t:n mielipiteeseen. Se on tämä: Pentti ei olisi ottanut Draperia, vaan kotimaisen maalivahdin. Draperin halusi Ape ja sai tahtonsa läpi laajemminkin. Pena äänesti yksin Draperia vastaan.
m&t. Mieti/miettikään vielä kerran. Vaikuttaako tämä fakta siten, että voit ottaa takaisin Penan tönimisesi syynä tiedon puute? Jos, niin pääset erikoisluvalla takaisin. Mutta älä hyvä mies ota tavaksesi Pentin mollaamista silloinkaan, kun Pentti itse on toiminut scouttina. Uskon, että olet jurripäissäsi tai kankkusessa mömmömkisojen jännän rankkarikisan vuoksi, jossa valitettavasti missasimme Norrenan rankkarin, joka olisi ollut vuorossa seuraavana.
Tämä tarjous on voimassa klo 24 asti tässä ketjussa. Odotamme vastausta. Tällainen tarjous ei olisi mitenkään mahdollinen, ellen olisi tarkkaillut m&t:n kirjoituksia jo pitemmän aikaa. Tämä ei siis ole klubin tapa, vaan yksittäistapaus.