"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 475
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
JHag & Korak:

En missään nimessä halua väittää, että Elvis olisi Pentin veroinen. Elviksen nimeäminen I-Olueksi kuulostaa vaan ihan samalta kuin meikäläisen nimeäminen raittiustyöntekijäksi.

Jos Elvis on keppanaa, niin Pentti on vähintään mustatölkkistä Koffia.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: JHag & Korak:

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
En missään nimessä halua väittää, että Elvis olisi Pentin veroinen. Elviksen nimeäminen I-Olueksi kuulostaa vaan ihan samalta kuin meikäläisen nimeäminen raittiustyöntekijäksi.

Jos Elvis on keppanaa, niin Pentti on vähintään mustatölkkistä Koffia.

Mutta, minähän kohotin heti Elviksen päihdyttäviin olueihin;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Haluaako Harkimo klubin ulkojäseneksi? Tässä miehen sanaa eilisestä tiedotustilaisuudesta:

"Brändiä on kohennettava"

Aika vakuuttavaa vai pyöritteleekö vain veistä haavassa...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Olen kadonnut...........

Viestin lähetti JanJ
Suomi24 sanoo näin:

reds1897 - Maailmalta löytyi 0 sivua

JanJ:

-No voi helvetti.Ensin minä kirjoittelen kirjoja,joista en muista mitään.Tämän jälkeen minut on laitettu hakuun,mutta olen kadonnut.Taitaapi olla Pentti-oluen aika,tämä menee yli ymmärryksen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Annemari Sandell: 993 sivua!
 

catkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ikävää keskeyttää näinkin tärkeä debatti,
mutta mitähän hakemukselleni mahtaa kuulua?

kyselee nimim. "eiks mua huomata?"
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Googlella 40.600 osumaa, eli ei lähellekään Penan veroinen, mutta ote sivustolta Tinde.com:

"name draws upon to Norwegian heritage. Tinde means "the peak".."

Eli huipulla ollaan!!! :D
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti catkin
Ikävää keskeyttää näinkin tärkeä debatti,
mutta mitähän hakemukselleni mahtaa kuulua?

kyselee nimim. "eiks mua huomata?"

Sorry catkin, hyväksytään anomus. Olet mukana kerhossamme. Tervetuloa.
 

kohottaja

Jäsen
penttiä en siedä kuin juotuani korillisen karjalaa

Ehkä eksyin väärälle palstalle, mutta penttiä en siedä kuin korkeintaan juotuani koppa karjalaa. Ja sitähän mun kroppa ei kestä. Kohvi on sitä paitsi k-sta, joten jos sitä paljompi juopi, näkyy keltaisuus kauas jo silmistä!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: penttiä en siedä kuin juotuani korillisen karjalaa

Viestin lähetti kohottaja
Ehkä eksyin väärälle palstalle, mutta penttiä en siedä kuin korkeintaan juotuani koppa karjalaa. Ja sitähän mun kroppa ei kestä. Kohvi on sitä paitsi k-sta, joten jos sitä paljompi juopi, näkyy keltaisuus kauas jo silmistä!

fiksu ukko?
vai huomionkipeä?
 

catkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Viestin lähetti Johannes


Sorry catkin, hyväksytään anomus. Olet mukana kerhossamme. Tervetuloa.

Hienoa.
Ei ollut tarkoitus vaikuttaa epätoivoiselta :D

Kummallista miten sitä on pakko kehittää kaikenlaista
edes etäisesti IFK- aiheista näin kesätauolla...
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Re: penttiä en siedä kuin juotuani korillisen karjalaa

Viestin lähetti kohotttaja
penttiä en siedä kuin juotuani korillisen karjalaa Ehkä eksyin väärälle palstalle, mutta penttiä en siedä kuin korkeintaan juotuani koppa karjalaa. Ja sitähän mun kroppa ei kestä. Kohvi on sitä paitsi k-sta, joten jos sitä paljompi juopi, näkyy keltaisuus kauas jo silmistä!


Viestin lähetti Senior
fiksu ukko?
vai huomionkipeä?

Eiks toi nyt oo jo aika sälittävää, kun jaksaa tulla tänne hakee huomioo aina vaan uudestaan ja uudestaan... melkein tekis mieli ihan säälistä vähän tönästä, kun on niin huomion kipee! Ei oo näköjään äiti pienenä töniny, kun pitää tänne tulla kerjämään. *TÖKS* Oliko hyvä nyt? Riittikö?
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Huuhaa
Ei sunkka mikä tää tämmöine klupi oikein totanoi o?....

Tää klupi on totanoi sellattii, et tääl ei muute tönitä totanoi! Jos sul o tönimise miäles ni tuollon porugoit vahis toises ketjus, jote älä ala!

Mut josset sä ala Penaa, ja hengelläs oot valmis kuitengi sitä puollustaa jos joku muu kehtaa, ni ainaha sä voit itekki tähän...

Ei oo nääs mitään huuhaata, ei :mad:
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Tinde


Tää klupi on totanoi sellattii, et tääl ei muute tönitä totanoi! Jos sul o tönimise miäles ni tuollon porugoit vahis toises ketjus, jote älä ala!

Mut josset sä ala Penaa, ja hengelläs oot valmis kuitengi sitä puollustaa jos joku muu kehtaa, ni ainaha sä voit itekki tähän...

Ei oo nääs mitään huuhaata, ei :mad:

Tiätty samal mital kui mun nysse tarttis sano takasin :D

Em mää oikein mut kumminki ymmärrä täsä ny tän klupin täsä ny tarkotust. ... :confused:

Mää ja nii om mone muukki sanonu en ei mar ymmärrä turun murret, ku asun ihan kotimaas....
 

Egwood

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töölöön patsas

Juu, tulee hieman myöhässä tämä klubi-anomuksen lähetys, mutta kuitenkin.

Minussa ei nyt ulkoisesti ole mitään Penttimäistä, enkä ole koskaan edes tavannut häntä, mutta panostukseni ÄTPPOMK-klubille olisi suunnitella se Töölööseen tuleva Pentti patsas.

Minulla on jo pari vaihtoehtoa, jotka haluaisin esitellä.
1) Penttiyden-patsas: Pentti seisoo uljaana pitäen hiustenkuivaajaa oikeassa kädessään käsi sojottaen taivaaseen, ja vasemmassa kädessään hänellä tulisi olla kannettava faxi. Vasen käsi olisi koukussa painaen faxaus-kojetta rintaan.

2) Hieman samanlainen kuin Washingtonissa (DC) oleva Abraham Lincolnin patsas, jossa Abbe istuu tuolissaan. Töölön versiossa Pentillä vain olisi faxi sylissään. Pentin katseen pitäisi myös olla suunnattuna koneeseen samallalailla, kuin lapsella joka olisi saamassa lahjoja. Faxista pitäisi myös olla tulossa paperi, ja patsaan alla lukisi:"Pentti Matikainen, kun hän on saamassa HIFK:n kulta-kauden, xxxx-xxxx, huippu vahvistukset selville. Tuosta hetkestä lähtien, HIFK ei hävinnyt ainuttakaan ottelua, kunnes Pentti Matikainen, aikamme suurin jääkiekkomies, jäi eläkkeelle vuonna xxxxx."

Muitakin ideita on, ne ovat vain vielä kehittely vaiheessa. Hope nämä riittävät saamaan jäsenyyden.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin perjantaina soittamassa levyjä erään Suomen suurimman tanssilavan discopuolella. Ohitse kulki illan aikana satamäärin perussuomalaista lavakansaa, joita katsellessa muuttui täysin käsitykseni takatukka-hiusmallin katoavuudesta. Arvelen nähneeni illan aikana noin 10-20 takatukkaa, joista osa komeili pukuun pukeutuneen mieshenkilön päässä - tällöin kyseessä olivat luultavasti illan esiintyjät, tanssimuusikoiltahan tämä hiusmalli ei edelleenkään ole katoamassa. Muuhun mulletjoukkoon mahtui paitsi normaalisti pukeutuneita takatukkia myös rokkaritakatukkia, joilla oli bootsit ja farkut. Jälkimmäisiltä löytyivät kaikista komeimmat kampaukset.

Suosittelen kaikille käyntiä kesäisessä Suomessa lavalla, sillä vaikka ei musiikista pidäkään, voi aikaa aina käyttää takatukkien bongaamiseen. Lisäksi erityisen hauskaa huvia on tiedossa silloin, jos tanssipaikka on kerännyt siellä vierailleiden artistien julisteita, postikortteja ym. jonnekin seinälle - viimeksi joulukuussa tällaiseen paikkaan eksyttyäni keikalle nauroin katketakseni tanssibändien yhteiskuville, ja pöllin sieltä pari parasta postikorttia mukaani. Parhaissa kvarteteissa oli kolme takatukkaa ja muutenkin soittajien ilmeet ja asennot olivat näkemisen arvoisia.

Mitenkö tämä liittyy sitten tähän ketjuun? No, muutama takatukka oli kovasti P. Matikaisen näköinen. Tietääköhän klubin johto, kuunteleeko Pentti kotimaista iskelmämusiikkia, vai onko hän rokkaritakatukka? Tiedä vaikka seuraavana keikkailtana näkyisi tuttu hahmo lavan väentungoksessa, ja voisin aivan fyysisesti valvoa ettei kukaan töni Penttiä...
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti Senior


Jäsenluettelon ylläpitoon sitten vaan tiedoksi, että olkoon kaverin nimi

Bill *jam* Wallet:cool:

ja tittelinä: Chief of American ÄTPPOMK-Penailu

Ylläpito kuittaa 24h-ketjusta!

Käykääpäs kaikki arvoisat ÄTPPOMKlaiset tsekkaamaassa kirjanpidon paikkansa pitävyys tämän ketjun sivulta no.9. Jos epätäsmällisyyksiä esiintyy niin kuittia perään tai sitten yv:tä.

Kiitos!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Elvis oli kieltämättä pelkästään tulkitsija, eikä lauluntekijä. Mutta mielestäni hän oli tulkitsija vailla vertaa. Ketään toista vastaavaa ei ole ollut, ja tuskin tuleekaan. Oli biisi sitten minkälainen tahansa, niin Elvis osasi tulkita sen todella osuvalla tavalla...
Oli kerran kesäinen yö etelähämäläisellä paikkakunnalla. Hyvällä porukalla oli saunottu savusaunassa useampikin tunti, siinä ohessa grillaillen ja nestetasapainosta huolta pitäen. Joskus pikkutunneilla joku esitti loistavan Elvis-tulkinnan kitapurjeet levällään lattiaharjaa mikrofonina käyttäen laiturilla niin, että koko järvi raikui. Et satu muistamaan, Seeyou@jäähalli, kuka se oli? ;)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tähän ketjuun kaikki anomukset ym. vastaavat. Nyt on mielipiteiden aika.

Penttiys on pysyvää, muistakaa. HH:n sössiminen kerhoon on osa Penttiyttä. Kun moka tulee, sekin on megaluokkaa. Me ei kaveria kuitenkaan tönitä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Johannes
HH:n sössiminen kerhoon on osa Penttiyttä. Kun moka tulee, sekin on megaluokkaa.

Olet, Johannes, päässyt taas asian ytimeen.

Go, Pena, go!
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Hähää!

HPK teki sopimuksen Hannes Hyvösen kanssa!

*pokki osoittaa penaa sormella ja nauraa, sekä harrastaa barbaarista tönimistä*

Ettepäs kerennyt estämään!

Vetäydyn punomaan uusia juonia penan takatukan menoksi.

:D
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se nyt on niin että Hjallis Harkimo on pakko saada ÄTPPOMK-klubin jäseneksi. Mies puhuu kokoajan "brändistä", ja omasta mielestäni vieläpä erittäin vakuuttavasti.

Kyseistä sanaa Harry on esittänyt viimeisen viikon sisällä jo 20-30 kertaa, ja se on mielestäni klubin jäsenyyden arvoinen suoritus.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Oli kerran kesäinen yö etelähämäläisellä paikkakunnalla. Hyvällä porukalla oli saunottu savusaunassa useampikin tunti, siinä ohessa grillaillen ja nestetasapainosta huolta pitäen. Joskus pikkutunneilla joku esitti loistavan Elvis-tulkinnan kitapurjeet levällään lattiaharjaa mikrofonina käyttäen laiturilla niin, että koko järvi raikui. Et satu muistamaan, Seeyou@jäähalli, kuka se oli? ;)

Sinä siis kysyt minulta: "Et satu muistamaan, Seeyou@jäähalli, kuka se oli?"

...vaikka olet itse jo vastannut kysymykseesi: "...oli saunottu savusaunassa useampikin tunti, siinä ohessa grillaillen ja nestetasapainosta huolta pitäen. "

Eli mitään en muista. Tosin kyllä luulen tietäväni, missä ympäristössä tämä performanssi tapahtui. Tiedätkö, onko meillä suunnitelmissa mennä sinne tänä kesänä?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Eli mitään en muista. Tosin kyllä luulen tietäväni, missä ympäristössä tämä performanssi tapahtui. Tiedätkö, onko meillä suunnitelmissa mennä sinne tänä kesänä?
No lisätään vihjeitä: Se oli toinen meistä, ja minä se en ollut :cool:
Kyllä sinne varmaan on suunnitelmissa mennä tänäkin kesänä, kun vain tietäisi milloin ehtii. Mutta jospa vaikka siirretään tämä keskustelu pois tästä ketjusta muita kiusaamasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös