Kerro toki lisää tästä? Itse en ole mielestäni "tosiäijä" ollenkaan. Vihainenkin vain harvoista asioista.Tai BigRedBob. Vihainen & aggressiivinen tosiäijä.
Kerro toki lisää tästä? Itse en ole mielestäni "tosiäijä" ollenkaan. Vihainenkin vain harvoista asioista.Tai BigRedBob. Vihainen & aggressiivinen tosiäijä.
Kerro toki lisää tästä? Itse en ole mielestäni "tosiäijä" ollenkaan. Vihainenkin vain harvoista asioista.
No haalariopiskelijat haukuin vitutusketjussa ansiosta ja junttimaisinta... -ketjun luonne nyt on mikä on, ainakaan itse en pysty ottamaan sitä kovin vakavasti. En silti koe itseäni mitenkään "äijämäiseksi", olen enemmänkin hyvin emotionaalinen, välillä vihainen vanha mies. Ja tottahan se on, että internetin viemäreihin tulee useammin purettua sitä negaa, kuin jaettua positiivisia asioita.No on sulla ollut minusta muutamassa ketjussa aika vahvaa suorittamista tässä viime aikoina. Ainakin junttiketjussa ja taisi olla parissa muussakin täällä kierrätyskeskuksen puolella.
No haalariopiskelijat haukuin vitutusketjussa ansiosta ja junttimaisinta... -ketjun luonne nyt on mikä on, ainakaan itse en pysty ottamaan sitä kovin vakavasti. En silti koe itseäni mitenkään "äijämäiseksi", olen enemmänkin hyvin emotionaalinen, välillä vihainen vanha mies. Ja tottahan se on, että internetin viemäreihin tulee useammin purettua sitä negaa, kuin jaettua positiivisia asioita.
Kyllä kait jotkut "äijät" voivat nettiä käyttää, mutta voitteko kuvitella äijää sählymaila kädessä?Eiköhän ne äijämäisyydet ole vähän muuta kuin nettikirjoituksia, tosi äijät eivät edes tiedä mikä Jatkoaika on. Mutta heitän taas yhden äijämäisyyden minkä huomasin nyt tiistain sählyvuorossa, kun yksi mun joukkuekaveri taklasi puolivahingossa yhtä vanhempaa jätkää siten että se kaatui ja olkapää meni sijoiltaan. No se patu nousi itse ylös, sanoi vaan että prkle jatketaan ja pelasi vaihtonsa loppuun ja vasta sitten poistui pukukoppiin.
Kyllä kait jotkut "äijät" voivat nettiä käyttää, mutta voitteko kuvitella äijää sählymaila kädessä?
Pate Mustajärvi - Ukkometso
Saman voisi tosin kirjoittaa myös Junttimaisinta mitä tiedät -ketjuun.
Kyllä kait jotkut "äijät" voivat nettiä käyttää, mutta voitteko kuvitella äijää sählymaila kädessä?
Mietin mitä minulle tulee mieleen adjektiivista "äijämäinen", niin jostakin syystä ensimmäinen mieleeni tullut asia oli tämä biisi:
Johnny Cash - Highwayman (linkki: youtube)
Muutenhan monet näistä "äijämäisintä mitä tiedät" -määrittelyistä ovat synonyymejä "junttimaisinta mitä tiedät" -määrittelyille.
Kai se on tuo homous: edes seksuaalisuusjutuissa ei haluta olla naisten kanssa missään tekemisissä.
Kai se on tuo homous: edes seksuaalisuusjutuissa ei haluta olla naisten kanssa missään tekemisissä.
Mutta toisaalta verho- ja vaatekaupoilla saatetaan pyöriä fag hagien kanssa oikein mielellään.
Eivät tosihomot eli äijähomot pyöri ämmäin kanssa missään vaatekaupoilla. Hintit pyörivät.
Homoseksuaalit ja hintit ovat kaksi eri asiaa. Homoseksuaalimies on seksuaalisesti kiinnostunut saman sukupuolen edustajista eli miehistä, mutta hänessä ei ole oletusarvoisesti mitään homogeeniä, mikä saa hänet kimittämään, sössöttämään, alistumaan trendiämmien ostoskassien kantajaksi, heiluttamaan pikkurilliä tai läpsimään laivalla avokämmenellä naisia ja huorittelemaan näitä sekä hakeutumaan hiustaiteilijaksi, stylistiksi tai muuksi vastaavaksi. Tämä on hinttien puuhia. Kaiketi heteroseksuaalikin voi olla hintti tai ainakin muotihomo eli metroseksuaali, joten hinttiys ei ole orientaatiosta kiinni vaan hinttiydestä.
Kyllä vain macho-homot kuten Rob Halford ja testosteronia kuolleenakin uhkuva Freddie Mercury ovat äijämäisistä äijämäisimpiä homoja. Nahkaa ja niittejä sen olla pitää.
Epähinttimäisille homomiehille on Suomessa oma karhuyhdistyskin. Linkki vie yhdistyksen sivuille.Kyllä vain macho-homot kuten Rob Halford ja testosteronia kuolleenakin uhkuva Freddie Mercury ovat äijämäisistä äijämäisimpiä homoja. Nahkaa ja niittejä sen olla pitää.