Äijämäisintä mitä tiedät

  • 42 215
  • 210

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tai BigRedBob. Vihainen & aggressiivinen tosiäijä.
Kerro toki lisää tästä? Itse en ole mielestäni "tosiäijä" ollenkaan. Vihainenkin vain harvoista asioista.
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
Kerro toki lisää tästä? Itse en ole mielestäni "tosiäijä" ollenkaan. Vihainenkin vain harvoista asioista.

No on sulla ollut minusta muutamassa ketjussa aika vahvaa suorittamista tässä viime aikoina. Ainakin junttiketjussa ja taisi olla parissa muussakin täällä kierrätyskeskuksen puolella.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No on sulla ollut minusta muutamassa ketjussa aika vahvaa suorittamista tässä viime aikoina. Ainakin junttiketjussa ja taisi olla parissa muussakin täällä kierrätyskeskuksen puolella.
No haalariopiskelijat haukuin vitutusketjussa ansiosta ja junttimaisinta... -ketjun luonne nyt on mikä on, ainakaan itse en pysty ottamaan sitä kovin vakavasti. En silti koe itseäni mitenkään "äijämäiseksi", olen enemmänkin hyvin emotionaalinen, välillä vihainen vanha mies. Ja tottahan se on, että internetin viemäreihin tulee useammin purettua sitä negaa, kuin jaettua positiivisia asioita.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pate Mustajärvi - Ukkometso

Saman voisi tosin kirjoittaa myös Junttimaisinta mitä tiedät -ketjuun.
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
No haalariopiskelijat haukuin vitutusketjussa ansiosta ja junttimaisinta... -ketjun luonne nyt on mikä on, ainakaan itse en pysty ottamaan sitä kovin vakavasti. En silti koe itseäni mitenkään "äijämäiseksi", olen enemmänkin hyvin emotionaalinen, välillä vihainen vanha mies. Ja tottahan se on, että internetin viemäreihin tulee useammin purettua sitä negaa, kuin jaettua positiivisia asioita.

Nojoo, enpä nyt oikeasti sen syvemmin ole viesteihisi perehtynyt, mitä nyt sattumalta pari viestiä sattunut viime aikoina silmään teikäläiseltä, mikä ehkä on ruokkinut tätä kuvaa ja kun tässä ketjussa asia tuli esiin, niin aiheesta huomautin.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Eiköhän ne äijämäisyydet ole vähän muuta kuin nettikirjoituksia, tosi äijät eivät edes tiedä mikä Jatkoaika on. Mutta heitän taas yhden äijämäisyyden minkä huomasin nyt tiistain sählyvuorossa, kun yksi mun joukkuekaveri taklasi puolivahingossa yhtä vanhempaa jätkää siten että se kaatui ja olkapää meni sijoiltaan. No se patu nousi itse ylös, sanoi vaan että prkle jatketaan ja pelasi vaihtonsa loppuun ja vasta sitten poistui pukukoppiin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän ne äijämäisyydet ole vähän muuta kuin nettikirjoituksia, tosi äijät eivät edes tiedä mikä Jatkoaika on. Mutta heitän taas yhden äijämäisyyden minkä huomasin nyt tiistain sählyvuorossa, kun yksi mun joukkuekaveri taklasi puolivahingossa yhtä vanhempaa jätkää siten että se kaatui ja olkapää meni sijoiltaan. No se patu nousi itse ylös, sanoi vaan että prkle jatketaan ja pelasi vaihtonsa loppuun ja vasta sitten poistui pukukoppiin.
Kyllä kait jotkut "äijät" voivat nettiä käyttää, mutta voitteko kuvitella äijää sählymaila kädessä?
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Pate Mustajärvi - Ukkometso

Saman voisi tosin kirjoittaa myös Junttimaisinta mitä tiedät -ketjuun.

Nokitan:

Freud, Marx, Engels & Jung - Viekää Minut Baariin

Aleksander Karelin ja Juha Mieto ovat äijämäisintä mitä tiedän. Varsinkin kun hakkaavat halkoja 30 asteen pakkasessa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Mietin mitä minulle tulee mieleen adjektiivista "äijämäinen", niin jostakin syystä ensimmäinen mieleeni tullut asia oli tämä biisi:

Johnny Cash - Highwayman (linkki: youtube)

Muutenhan monet näistä "äijämäisintä mitä tiedät" -määrittelyistä ovat synonyymejä "junttimaisinta mitä tiedät" -määrittelyille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mietin mitä minulle tulee mieleen adjektiivista "äijämäinen", niin jostakin syystä ensimmäinen mieleeni tullut asia oli tämä biisi:

Johnny Cash - Highwayman (linkki: youtube)

Muutenhan monet näistä "äijämäisintä mitä tiedät" -määrittelyistä ovat synonyymejä "junttimaisinta mitä tiedät" -määrittelyille.

Tämä laulu on hyvin miehekäs. Ikävä kyllä miehekkyys on kärsinyt masentavan inflaation viime vuosikymmeninä. Velvollisuudentunto ja jämeryys ovat unohdettuja hyveitä. Nyt on hyve luistaa velvollisuudesta ja märistä, että velvollisuuksien hoitajat ovat Babylonian lampaita. Kuten sellaiset jotka suorittavat asevelvollisuuden tai sivarin ja käyvät työssä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kai se on tuo homous: edes seksuaalisuusjutuissa ei haluta olla naisten kanssa missään tekemisissä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ne miehethän ovat yleisen käsityksen mukaan neitimäisiä, jotka pissaavat istuen. Toisaalta mielestäni nekin miehet ovat neitimäisiä, jotka kakkaavat istuen. Tosimiehet paskantavat seisaaltaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kai se on tuo homous: edes seksuaalisuusjutuissa ei haluta olla naisten kanssa missään tekemisissä.

Naulan kantaan! Siinä ollaan todellisen miehisyyden äärellä, kun kaksi koppalakki-Güntheria panee ryskyttäen, niin että tanner tärisee ja paska haisee.

Samaan aikaan joku neiti sivelee vaimonsa pimpelooraa - paljaaksi ajeltua tota kai, ettei suuhun vaan pääse eksymään ällöä häpykarvaa - siinä toivossa, että pääsisi lempimään tuota voitelujärjestelmällä varustettua, herkkää rakkaudenaukkoa illan päätteeksi. Korvaan supistaan rakkauden tunnustuksia, jotka saisivat siirappisuudessaan Tommy Tabermaninkin kääntymään haudassaan, samalla kun hyväillään tuota siroa naisvartaloa hellällä otteella rakasteluun valmistautuessa. Melko homoa touhua.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mutta toisaalta verho- ja vaatekaupoilla saatetaan pyöriä fag hagien kanssa oikein mielellään.

Eivät tosihomot eli äijähomot pyöri ämmäin kanssa missään vaatekaupoilla. Hintit pyörivät.

Homoseksuaalit ja hintit ovat kaksi eri asiaa. Homoseksuaalimies on seksuaalisesti kiinnostunut saman sukupuolen edustajista eli miehistä, mutta hänessä ei ole oletusarvoisesti mitään homogeeniä, mikä saa hänet kimittämään, sössöttämään, alistumaan trendiämmien ostoskassien kantajaksi, heiluttamaan pikkurilliä tai läpsimään laivalla avokämmenellä naisia ja huorittelemaan näitä sekä hakeutumaan hiustaiteilijaksi, stylistiksi tai muuksi vastaavaksi. Tämä on hinttien puuhia. Kaiketi heteroseksuaalikin voi olla hintti tai ainakin muotihomo eli metroseksuaali, joten hinttiys ei ole orientaatiosta kiinni vaan hinttiydestä.

Kyllä vain macho-homot kuten Rob Halford ja testosteronia kuolleenakin uhkuva Freddie Mercury ovat äijämäisistä äijämäisimpiä homoja. Nahkaa ja niittejä sen olla pitää.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eivät tosihomot eli äijähomot pyöri ämmäin kanssa missään vaatekaupoilla. Hintit pyörivät.

Homoseksuaalit ja hintit ovat kaksi eri asiaa. Homoseksuaalimies on seksuaalisesti kiinnostunut saman sukupuolen edustajista eli miehistä, mutta hänessä ei ole oletusarvoisesti mitään homogeeniä, mikä saa hänet kimittämään, sössöttämään, alistumaan trendiämmien ostoskassien kantajaksi, heiluttamaan pikkurilliä tai läpsimään laivalla avokämmenellä naisia ja huorittelemaan näitä sekä hakeutumaan hiustaiteilijaksi, stylistiksi tai muuksi vastaavaksi. Tämä on hinttien puuhia. Kaiketi heteroseksuaalikin voi olla hintti tai ainakin muotihomo eli metroseksuaali, joten hinttiys ei ole orientaatiosta kiinni vaan hinttiydestä.

Kyllä vain macho-homot kuten Rob Halford ja testosteronia kuolleenakin uhkuva Freddie Mercury ovat äijämäisistä äijämäisimpiä homoja. Nahkaa ja niittejä sen olla pitää.

Tämä! Nyt on vahvaa asiaa. Minua on aina suunnattomasti vituttanut tuo hinttien kekkulointi. Ei ole mitään oikeutta yhdistää Rob Halfordia ja Freddie Mercurya samaan kategoriaan "homo"-sanan alle jonkun BB-Nikon kanssa. Homo on Tom of Finland- tyylinen karski äijä ja hintti on sitten sisustusliikkeissä pyörivä ruipelo nössö. Tunne ero.

Ketjun aiheeseen ei liittynyt muuten mitenkään, mutta onhan noissa kahdessa mainisemassani nahka/niitti homossa huomattavasti enemmän äijää kuin jossain tuhannessa Jouni Hynysessä tulee koskaan olemaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä vain macho-homot kuten Rob Halford ja testosteronia kuolleenakin uhkuva Freddie Mercury ovat äijämäisistä äijämäisimpiä homoja. Nahkaa ja niittejä sen olla pitää.
Epähinttimäisille homomiehille on Suomessa oma karhuyhdistyskin. Linkki vie yhdistyksen sivuille.

Jos olisin sellaisesti suuntautunut, niin mieluummin sitten tuollainen miehekäs karhu kuin neitihomo jos olisi mahdollisuus valita. Tai tuskin tuollaista kukaan varsinaisesti valitsee, siinä missä poikkeavuuttaankaan.
 
K

kiwipilot

Freddie Mercury - niin hieno mies kuin olikin - oli kyllä todella kaukana muutaman nimimerkin ihannoimasta äijähomon prototyypistä.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto (kaudet 1990-91, 2008-09 ja 2016-17)
Onko siinä suurta eroa loppujen lopuksi, että onko ne terskaa kutittelevat karvat Mercuryn pensseleitä vai isoäidin ylähuulikarvoja? Toki isoäiti ottaa hampaat pois, kun Fredillä puolestaan hampaita oli muutama ylimääräinenkin.

Sitähän sanotaan, että tosimies saa naisen kirkumaan kahdesti, ensin rakastellessa ja toistamiseen, kun pyyhkii vehkeen verhoihin. Ehkä hintit käyttävät sisustusliikkeissä aikaa, kun pähkäilevät, mistä materiaalista saa spekun ja kakan hyvin irti? En tiedä. Oikeasti en.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ydinvoimalat, erilaiset kaivokset, lentoliikenne, kovempien (vapaus)rangaistusten kaipuu, erilaisten vähemmistöjen potkiminen, äitienpäivän hehkuttaminen, Kiitos 1939-194x, taloushöpötys, valehtelu, uhkailu. Noi nyt tuli ekaks mieleen ja äijämäisimmäksi valitsen öööö vaikka ton kaivostoiminnan. Siinä on vähän symboliikkaakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös