Äijämäisintä mitä tiedät

  • 42 282
  • 210

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minäkin olen ollut töissä kirjastossa. Pari kertaa puolen vuoden pätkän 90-luvulla, niissä nuorten työllistämistöissä. Helvetin hieno työpaikka, sai kaikki parhaat kirjat ja levyt lainata ihan ekana ja uunituoreina.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Samoin minä ollut kirjastossa töissä. Lukion jälkeen ennen inttiin menoo. Tykkäsin kovasti. Löysi ihan eri tavalla aineistoa luettavaksi kun tohon aikaan ei ollut netissä hakemistoa. Ja silmiklasipäisiä bookwormtytsyjä oli kiva vokotella. Olin hyvä siinä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tokyo Hotel -yhtyeen Bill Kaulitz ehdottomasti! Vaviskaa Udo Dirkschneider ja Klaus Meine!
 

Liitteet

  • biltsu2.jpg
    biltsu2.jpg
    35,2 KB · kertaa luettu: 132
  • bill-kaulitc-tvorcheskij-put.jpg
    bill-kaulitc-tvorcheskij-put.jpg
    49,7 KB · kertaa luettu: 149

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tokyo Hotel -yhtyeen Bill Kaulitz ehdottomasti! Vaviskaa Udo Dirkschneider ja Klaus Meine!

Tuon veli on kuitenkin kaatanut Heidi Klumin. Puutarhatonttu-Udo ja nahkalippis-Klaus eivät pääse noinkaan lähelle. Potentiaalia siis on.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No ei noi vellossuhteet ny paljoo paina. Kelaa ny, Ismo Alangollakin on Ilkka niminen sis... veli.

Nyt kyllä veliseni polkaisit kovan esimerkin.

Nokitan Hynysillä: Jounilla on piiitkä tukka, veljellään Jannella taas ei ole tukkaa (tosin ilmeisesti kasvaa, ajelee pois).

Kumpi noista on nyt se ÄIÄ?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei kumpikaan.

Hyvin perusteltu. Putosivat pois tästä ÄIÄ-geimistä. Koska oikean ÄIÄN elämä on jatkuvaa pudotuspeliä, josta vain kovin ÄIÄ selviää voittajana.
 
Muistin just että kesällä tuli oltua ehta äijä: jouduin nimittäin paremman puutteessa leikkaamaan pizzaa puutarhasaksilla. Siistinä äijänä toki putsasin ne ensin. Tärpätillä.

Jos muuten joku akka tulee pyytämään äijää tanssimaan niin sille vastataan: "näytänks mä Kevin Costnerilta, mä en tanssi susien kanssa". Ja äijänauru perään tietty.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos muuten joku akka tulee pyytämään äijää tanssimaan niin sille vastataan: "näytänks mä Kevin Costnerilta, mä en tanssi susien kanssa". Ja äijänauru perään tietty.

Tony Halme oli aikoinaan linnan juhlissa ja toimittaja kysyi, miksei ole tanssilattialla pyörähtelemässä. Halme vastasi, "norsut ei tanssi."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös