Äärioikeisto ja -vasemmisto Suomessa

  • 903 497
  • 8 727

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Eiiiii helvetti. Ihme ettei asialla ole taas se tamperelainen kommari, joka viimeksi nosti haloon Lapun liikken väreissä myytävistä lastenvaatteista.
Vieläkö HIFK:n kotipeleissä seistään kantapäät yhdessä ja heilutetaan Etelävaltioiden lippua? Alkaa pikkuhiljaa mennä vati nurin 2010-luvun noitavainon kanssa.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Svidu jos JYPin CHL paita on natsismia, niin sitten olen henkeen ja vereen natsi! Olen jopa noilla väreillä liikkunut kaupungilla ja soittanut ihmisille natsi musiikkia!
Oi Oi Oi Nazi punks 4ever!!
Niin ja kleltäkää ja Natseiksi määrätkää kaikki ketkä käyttävät numeroa 88! Siinä vasta natsi on.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Svidu jos JYPin CHL paita on natsismia, niin sitten olen henkeen ja vereen natsi! Olen jopa noilla väreillä liikkunut kaupungilla ja soittanut ihmisille natsi musiikkia!
Oi Oi Oi Nazi punks 4ever!!
Niin ja kleltäkää ja Natseiksi määrätkää kaikki ketkä käyttävät numeroa 88! Siinä vasta natsi on.
Darryl Boycen on vaihdettava pelinumeronsa, 18 = A.H. = Adolf Hitler. Boyce on natsi!
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Näin lempeä ja sympaattinen mies ei voi olla natsi.

Miss Suomi 1989 (uimapukukierros) Osa 2 - YouTube

Tää on taas parasta settiä ikinä! Kohtalaisen imelä on kyllä meidän JYPin grüppenführer,,,
Ja uusittu CHL ketjumme on:

Sturmmann Tuppurainen (Vize-hauptmann) - Sturmmann Boyce - Sturmmann Pihlman (hauptmann)

Volkssturm Yonkman - Volkssturm Pulli

Ja Obergrüppenführer Tyntsä taputtaa karvaisia käsiä yhteen kun uusittu maalilaulumme "heil, heil, heil, heil-he-heil, heil-heil-heil" kajahtaa ämyreistä!
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyselin täällä taannoin, että miksi ihmeessä uusnatsit ovat näyttäytyneet Schaumanin haudalla. Arvelin, että tuskin Schaumanin sukukaan on kovin innoissaan tällaisista kytköksistä.

Nähtävästi osuin oikeaan, linkkiä HBL:n juttuun:

HBL: Släkten Schauman upprörd över uppståndelsen | Hbl.fi
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Varmaankin natsit taas asialla, kun valtionvarainministeri Stubbin kodin ikkunat on rikottu perheen ollessa kotona.

.
 
Suosikkijoukkue
VAR
Vaikea sanoa onko tuolla häiriköinnillä ollut poliittista motiivia koska lähistöllä on rikottu muidenkin talojen ja esim. päiväkodin ikkunoita. Vatipäiden perseilyä yhtä kaikkia.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kohtuu todennäköisesti kyseessä on vasemmistoliiton idiootteja. Stubb ei ole oikean laidan idiooteille kivi kengässä toisin kuin vasemmistolaisille. Samoin päiväkotien hajottaminen on enempi anarkistien kuin natsien hommia. Eiköhän nää oo niitä samoja ääliöitä jotka heiluu Guy Fawkes-naamareissa ja ACAB-paidoissa.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Tuossa muutama sivu sitten eräs nimimerkki kirjoitti, että Suomessa ei ole, eikä todennäköisesti koskaan tule olemaan poliittista väkivaltaa poliitikkoja kohtaan, joten eiköhän tämäkin tapaus ole vain yksittäistapaus.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Aivan järkyttävää, että tätä Jyp-kohua koitetaan vähätellä. Kerta voisi olla vielä vahinko, mutta mites ne edellisen vuoden punaiset hihanauhat? Ja entä tämä maalivahdin ele:
jypin chl - Google-haku
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Eiköhän nää oo niitä samoja ääliöitä jotka heiluu Guy Fawkes-naamareissa ja ACAB-paidoissa.

All cats are beautiful! ACAB!

Samoilla mietteillä näilläkin suunnin. Kun tuo ei nyt naamioitumisesta päätellen ole mikään kännisen kaksikon päähänpisto, niin olettaisin tekijöiden mielenmaiseman olevan lähempänä antifaa kuin Immosta. Toki kun näin netissä on trendikästä huudella false flageja sun muita vastaavia, niin katsellaan miten käy.

Sinänsä huolestuttavaa, että tällaista tapahtuu. Toivottavasti jääkin yksittäistapaukseksi eikä muutu maan tavaksi. Meillä on jo lautakasat. Miettikää lautakasoja!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tuossa muutama sivu sitten eräs nimimerkki kirjoitti, että Suomessa ei ole, eikä todennäköisesti koskaan tule olemaan poliittista väkivaltaa poliitikkoja kohtaan, joten eiköhän tämäkin tapaus ole vain yksittäistapaus.

Ei tämä ole ensimmäinen kerta. Menemättä hirveän pitkälle menneisyyteen niin Jyppifaneilla on tästä jo pitkä historia. Tämä tosin kohdistettiin omaisuuteen eikä henkilöihin ja se viittaa kieltämättä anarkisteihin.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Onhan tu
Ei tämä ole ensimmäinen kerta. Menemättä hirveän pitkälle menneisyyteen niin Jyppifaneilla on tästä jo pitkä historia. Tämä tosin kohdistettiin omaisuuteen eikä henkilöihin ja se viittaa kieltämättä anarkisteihin.

Tämäkin yllä oleva on kyllä allekirjoitus -materiaalia.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Kummasti ketju hiljeni, kun vasemmisto -urhojen hyökkäyksen kohteeksi joutuikin kokoomus -poliitikko.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Jokos heidät on saatu kiinni? Vai mistä tuo vasemmisto-urhot?

Ei, eikä sillä edes ole väliä keitä olivat. Näiden kansalaisaktivistien ulkoparlamentaarinen vaikuttaminenhan kohdistui valtakoneistoon, ei ihmisiin, eikä ihmisryhmiin - Täysin hyväksyttävää, erilaista väkivaltaa.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummasti ketju hiljeni, kun vasemmisto -urhojen hyökkäyksen kohteeksi joutuikin kokoomus -poliitikko.
Kokoomuslaiset käy töissä ja viettää tervettä elämää. Ei niillä ole aikaa eikä tarvetta uhriutua netissä aina kun sattuu jotain ikävää. Keskustelusta puuttuu siis sitä ylläpitävä polttoaine. Ei se näytä lähtevän käyntiin edes sillä, että muutama kaappipersu sitä omilla kyynelillään yrittää lietsoa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kokoomuslaiset käy töissä ja viettää tervettä elämää. Ei niillä ole aikaa eikä tarvetta uhriutua netissä aina kun sattuu jotain ikävää. Keskustelusta puuttuu siis sitä ylläpitävä polttoaine. Ei se näytä lähtevän käyntiin edes sillä, että muutama kaappipersu sitä omilla kyynelillään yrittää lietsoa.

Kiva, kun tulit tonteille. Aatesisaresi ei saanut puettua sanoiksi, mille ja keiden tosikkonatsien pöyristymiselle te oikein eilen naureskelitte. Yritin etsiä niitä teidän löytämiänne huumoripläjäyksiä, mutta tuloksetta. Voitko laittaa linkin, tai pari, niin pääsen itsekin hihttelemään?
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiva, kun tulit tonteille. Aatesisaresi ei saanut puettua sanoiksi, mille ja keiden tosikkonatsien pöyristymiselle te oikein eilen naureskelitte. Yritin etsiä niitä teidän löytämiänne huumoripläjäyksiä, mutta tuloksetta. Voitko laittaa linkin, tai pari, niin pääsen itsekin hihttelemään?
Sulla alkaa vissiin isopyörä heittämään pikkuhiljaa. Mitäs jos laittaisit pikkuhiljaa korkin kiinni. Mä naureskelin eilen sille peppukipeydelle, mitä muutama natsikommentti aiheutti. Eilen se vielä nauratti, mutta nyt se on muuttunut jo melko säälittäväksi. Natseista en eilen kirjoitellut riviäkään.

Voin mä sen verran jeesata tota sun natsijahtias, että muistaakseni tänään tai eilen joku kertoi äänestävänsä natsilahtareita. Kokeile hakua, eiköhän se sillä löydy.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Sulla alkaa vissiin isopyörä heittämään pikkuhiljaa. Mitäs jos laittaisit pikkuhiljaa korkin kiinni. Mä naureskelin eilen sille peppukipeydelle, mitä muutama natsikommentti aiheutti.

Ei, ei. Juuri näitä peppukipeyksiä minä olen metsästänytkin. Nyt, kun ymmärrät mille haluaisin naureskella, niin laitatko linkkejä?

Voin mä sen verran jeesata tota sun natsijahtias, että muistaakseni tänään tai eilen joku kertoi äänestävänsä natsilahtareita. Kokeile hakua, eiköhän se sillä löydy.

Jaa, sekö nauratti? Minähän vain käytin perinteistä vasemmistolaista retorikkaa oikaistessani aatesisaresi virheellistä käsitystä äänestyskäyttäytymisestäni. Muille kuin äärivasemmistolaisille olisin kertonut äänestäväni Kokoomusta, enkä suinkaan Perussuomalaisia.

Tuo heitto minun natsijahdistani on muuten omalla tavallaan aika hauska, kun lähes kaikki natsien metsästäjät ovat tunnetusti vasemman laidan ääriajattelijoita. Itseironisena sisäpiirin huumorina se toiminee loistavasti, mutta epäilen sen avautumista muille, kuin oman marginaaliryhmän jäsenille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös