Täytyy sanoa, etten ymmärrä yhtään näitä mutta viestejä. Olet ilmeisesti vieraillut Kansallisen Vastarinnan facebook-sivulla tai pääset lukemaan patriootti.com sivustoa. Heidän mukaansa kyseessä on anarkisti Arto Savolainen. Näin kommentoi SKV facessa:
Kansallisen Vastarinnan facessa en ole käynyt, mutta muuten olen seuraillut tätä näiden anarkistisivujen ja vastarinnan omien julkaisujen sekä median kautta jossa molemmat värittävät tapahtumia itsensä näköisiksi. Hirveä einstein ei tarvitse olla päätelläkseen että ei ollut viimeinen yhteenotto ja seuraava hyökkäys voi tulla ihan kummasta suunnasta tahansa. En hirveästi näe näiden kumpienkaan luusereiden toiminnassa eroa jalkapallohuligaaneihin. Provosoidaan toisia ja järjestetään tappeluita. Ainoastaan joku muka-poliittisuus ja näennäinen ideologia on jalkapallon tilalla. Vaikka mediassa ja netissä jutut ovat mitä sattuu, niin onneksi poliisilla tilannekuva tuntuu olevan hallussa.
Kyseinen anarkisti on varmasti provosoinut, mutta mitä muuta SVK odotti mielenosoitukseltaan? Olkoon jäsenistö millaisia kynäniskoja tahansa, niin kyllä he tiesivät ettei heidän aatteensa kovin suurta suosiota nauti ja huutelua olisi varmasti odotettavissa. SVK:lla oli suunnitelma miten näihin provokaatiohin suhtaudutaan, vastaus olisi väkivalta, suunnitelmallinen väkivalta.
Ja Immonen on hyvä kaveri tämän ryhmän jäsenten kanssa.
Missä olen kiistänyt tai väittänyt jotain muuta kuin mitä tuosta SVK:n mielenosoituksesta kirjoitat?
Immosen kaveruudesta ei ole minulla sitä kuvaa enempää näyttöä.
Tätä enempää en tästä typerästä ja tarpeettomasta välikohtauksesta jaksa vängätä.