Hämmentävää, kun melko liuta isoja miehiä tälläkin palstalla asettuu oletusarvoisesti tapauksesta puhuessaan näiden natsien puolelle; etsien ja keksien oikean tutkinnassa esiin tulevan luotettavan tiedon vielä toistaiseksi puuttuessa erilaisia oletuksia ja spekulaatioita, joiden johtavana ajatuksena on aivan selvästi saada natsijärjestöön kuuluva pahoinpitelijä näyttämään mahdollisimman hyvältä ja kyseisen pahoinpitelyn kohteen mahdollisimman huonolta. Häpeäisitte. Vaikka eihän tämä nyt sikäli mikään ylläri ole nykysuomessa.
Niin. Vihaan natseja. Mun mielestä kyseinen kioski on sellaista matskua, että rikollisjärjestöksi pitäisi julistaa ja sen mukaan heitä pitää kohdella.
Mutta mua vituttaa tämä, että justiinsa turvapaikanhakijat tappanu yhden kajaanissa ja ekana siitä kertoi facebookissa jotkut jätkät. Yle kertoi että kajaanissa on vain joltain henki mennyt. Menikö puolipäivää, niin ilmestyi lehtiin minimaalisesti juttua.
Nyt sitten taas helsingissä lehtien mukaan natsit hakannut paskaksi jonkun ja poliittinen uhri, kadut täynnä kirjoituksia ja kynttilöitä. Hiukan on eri sävy.
Netissä kirjoitellaan, mutta mistä kertoo että nettikirjoittelu on tässä maassa totuudenmukaisempaa, kuin nykymedia jonka pääasiallinen tapa kalastella katselijoita on klikkihuoraaminen, joka on
tarkoituksellista harhaanjohtamista. Tähän vielä vasemmiston poliittinen uhri huutelu, mikä on erittäin vakava syytös.
Oma vaari kuoli samalla tavalla. Nistin kanssa väänsi, itse hän oli alkoholisti. Kompastui pöytään kun työnnettiin ja löi päänsä. Päivää myöhemmin kuoli aivoverenvuotoon. Aluksi olin helvetin vihainen nistille ja ajattelin että hän tappoi vaarin. Lisäksi ajattelin, että vaari on huumeidenkäyttäjien väkivallan uhri. Ne oli tunnekuohuja ja myöhemmin asiat selkeytyi. Vaarini oli alkkis, saanut puukosta ja antanutkin. Tämä oli se tapa joilla alkkikset lähtee. Alkkikset ja nistit kuolevat väkivaltaan paljon useammin kuin perus kaduntallaajat. Yleensä alkaa joku riita. Toinen juonut toisen viinat, tai vetänyt toisen huumeet. Toi toinen ei tykkää maahanmuuttajista ja toinen juu ja siitä syntynyt kina. Riippuen riidan aiheesta hän onkin yhtäkkiä suuri asian puolustaja, joka kuoli aatteensa vuoksi. Muun asian takia olisi ollut vaan yksi nistin kuolema.
Suomessa on oikeita mielipiteitä ja vääriä. Voi kun olisi kiva vaikka erimieltä olisikin niin taistella natseja vastaan yhdessä. Samalla, myös laittaisivat anarkistit järjestykseen, mutta se on vasemmiston suojelemuksessa. Ajatelkaa, aika usein on mediassa tämä Auvinen, eli anarkisti äänessä. Miksi äärijärjestön edustajia päästetään mediaan, sehän ruokkii niitä?