Mikähän vittu on natsien tai trollitehtaan levittämä mustamaalaus toiseen suuntaan? Ilmeisesti joku Suomen edun mukaisen faktan julistaminen. Joo, olen syyllinen.
No ainakin omasta mielestäni olet kyllä kaukana Suomen edun julistamisesta.
Mikähän vittu on natsien tai trollitehtaan levittämä mustamaalaus toiseen suuntaan? Ilmeisesti joku Suomen edun mukaisen faktan julistaminen. Joo, olen syyllinen.
Oletko kuullut Venäjän palkollisista nettitrolleista? Se tähän ketjuun linkattu tarina uhrin taustoista on joko natsien tarina, tai sitten tuollaisen trollitehtaan tarina. Voi olla kumpi vaan.
Mitä sillä "sama toiseen suuntaan" sitten tarkoitat?No ainakin omasta mielestäni olet kyllä kaukana Suomen edun julistamisesta.
Onko tästä huumeiden käytöstä ja muusta mitään muuta totuutta kun jossain keskustelupalstalla ollut nimetön kirjoitus? Aika kritiikittömästi se on ainakin ostettu tietyn porukan toimesta.
Mediakin tekee kaverista jotain runopoikaa ja taas saadaan lisää vastakkainasettelua tähän maahan, kun pitäisi saada rauhoitettua tilannetta molemmin puolin.
Pyysit kertomaan lisää tästä "fsb-operaatiosta". Sanoin, että tänne on linkitetty. Luulisi että vilkaisisit jos niin kiinnostaisi. Minä taas en tiedä mistään faceprofiileista mitään, kun en missään teidän hompanssipaikoissa pyöri missä sellainen leviää.Siis onko tuo netissä pyörivä face profiili ja sieltä otetut lainaukset trollitehtaalta kotoisin. Tarinaan minä en ole törmännyt joten siihen en pysty ottamaan kantaa.
Mitä sillä "sama toiseen suuntaan" sitten tarkoitat?
Ilmeisesti uhrin oma facebook on antanut aika vahvaa taustatukea tälle.
Väitätkö että minä olen liioitellut tai vääristellyt? Mitä?Omasta mielestäni toiseen suuntaan on takkutukkien ja suvakkien suorittama liioittelu ja asioiden vääristely. Tapahtuu molemmissa leireissä valitettavasti. Median tuen takia toki enemmissä määrin juuri tuolla puolen.
Eli tarina ei sinusta voi olla totta vaan sen on pakko olla valhetta? Itse en tiedä vielä mitään mistään, paitsi sen että joku henkilö päätti mennä kertomaan näkemyksensä SVL:stä sen jäsenelle. Tuli kahakkaa. Uhri joutuu sairaalaan miltei viikoksi. Kotiutetaan ja uhri kuolee seuraavana päivänä aivoverenvuotoon. Kyseessä on joko vammasta johtuva ongelma, aneurysma tai yliannostus.Oletko kuullut Venäjän palkollisista nettitrolleista? Se tähän ketjuun linkattu tarina uhrin taustoista on joko natsien tarina, tai sitten tuollaisen trollitehtaan tarina. Voi olla kumpi vaan.
Heität aika paskaa läppää ihmisestä joka on kuollut. Yksityiskohdat muistuvat huonosti tilanteista, joissa on saanut aivo- tai muun vakavan vamman. Kysypä lisätietoja vaikka siltä pellehyppääjältä, joka päätyi heittämään mahaplätsyn tosi tosi korkealta ja menetti tajuntansa.
Sekoitat ja liioittelet asioita, ja mikä pahinta, rinnastat sylkäisemisen kuolemantuottamukseen.
Pyysit kertomaan lisää tästä "fsb-operaatiosta". Sanoin, että tänne on linkitetty. Minä taas en tiedä mistään faceprofiileista mitään, kun en missään teidän hompanssipaikoissa pyöri missä sellainen leviää.
Voi olla totta, mutta ei sillä ole muuta tarkoitusperää kuin mitä todennäköisimmin tapahtuneen kuolemantuottamuksen vähättely tai suomalaisten lietsominen toisiaan vastaan. Minäkään en tiedä muuta kuin mitä sinäkin kirjoitat, mutta rohkenen olettaa, että kyseessä on listaamasi vammasta johtuva ongelma.Eli tarina ei sinusta voi olla totta vaan sen on pakko olla valhetta? Itse en tiedä vielä mitään mistään, paitsi sen että joku henkilö päätti mennä kertomaan näkemyksensä SVL:stä sen jäsenelle. Tuli kahakkaa. Uhri joutuu sairaalaan miltei viikoksi. Kotiutetaan ja uhri kuolee seuraavana päivänä aivoverenvuotoon. Kyseessä on joko vammasta johtuva ongelma, aneurysma tai yliannostus.
Et välttämättä sinä, mutta törmäsin facessa Suvi Auvisen päivitykseen jossa puhuttiin poliittisesta murhasta. En itse puhuisi vielä murhasta.Väitätkö että minä olen liioitellut tai vääristellyt? Mitä?
Jos olisi todisteita, ei tietenkään tarvitsisi arvella onko natsien vai ryssien.Mikä tarve on alkaa kiukuttelemaan? Sinä heität juttua Venäjän mustamaalaus operaatiosta joten toki olisi kiva kuulla lisää siis ihan vaikka jonkunlaisen todisteen kanssa.
Ilmeisesti uhrin oma facebook on antanut aika vahvaa taustatukea tälle.
Jos olisi todisteita, ei tietenkään tarvitsisi arvella onko natsien vai ryssien.
Se on minun arvaukseni. Mitäs itse arvelet? Vai tiedätkö edes mistä puhutaan, vai huuteletko vaan takavasemmalta, kuten Saxon?Ilman todisteita voi kuitenkin olla varma, että toinen näistä on jutun takana?
Ne Kela ja muut jutut taisivat olla vuodelta 2011. Ehkäpä silloin on mennyt huonosti, mutta nyt oli saanut elämästä kiinni. Ihminen voi muuttua, vihervassarikin voi eheytyä kunnon porvariksi ja tolkun ihmiseksi.
Uskoisin myös, että lasten kanssa ei pääse mitään pirinistit työskentelemään.
Todella vastenmielistä, että hallituspuolueen jäsenet vähättelevät tilannetta ja toteavat: "näin siinä käy kun maahanmuuttoasioista ei saa keskustella avoimesti".
Se on minun arvaukseni. Mitäs itse arvelet? Vai tiedätkö edes mistä puhutaan, vai huuteletko vaan takavasemmalta, kuten Saxon?
Voi olla totta, mutta ei sillä ole muuta tarkoitusperää kuin mitä todennäköisimmin tapahtuneen kuolemantuottamuksen vähättely tai suomalaisten lietsominen toisiaan vastaan. Minäkään en tiedä muuta kuin mitä sinäkin kirjoitat, mutta rohkenen olettaa, että kyseessä on listaamasi vammasta johtuva ongelma.
Niin minäkin ensin ajattelin, mutta sitten muistin, kuinka Jessikka Aron 10v takaista huumeidenkäyttöä retosteltiin ryssien toimesta, ja tuumasin, etten voi tietää onko tuo muron maahanmuuttosoturi, jonka näppäimistöltä tarina mitä ilmeisemmin on, aito natsi vaiko tunti/urakkapalkallinen ryssätrolli.Eli, kyseessä onkin siis arvaus, eikä tieto. Minulla ei ole harmainta aavistusta, mistä tarina on peräsin. Jos toinen näistä tietämistäsi on jutun taustalla, niin veikkaan kuulapäitä.
Elomaa tosiaan tekisi palveluksen kaikille olemalla hiljaa. Se vähättelykö tässä on ongelma kun tapauksen yhteydessä käytetään termejä kuten "katumurha"?Todella vastenmielistä, että hallituspuolueen jäsenet vähättelevät tilannetta ja toteavat: "näin siinä käy kun maahanmuuttoasioista ei saa keskustella avoimesti".