Äärioikeisto ja -vasemmisto Suomessa

• 924 672
  • 8 771

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Oletko kuullut Venäjän palkollisista nettitrolleista? Se tähän ketjuun linkattu tarina uhrin taustoista on joko natsien tarina, tai sitten tuollaisen trollitehtaan tarina. Voi olla kumpi vaan.

Siis onko tuo netissä pyörivä face profiili ja sieltä otetut lainaukset trollitehtaalta kotoisin? Tarinaan minä en ole törmännyt joten siihen en pysty ottamaan kantaa.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mediakin tekee kaverista jotain runopoikaa ja taas saadaan lisää vastakkainasettelua tähän maahan, kun pitäisi saada rauhoitettua tilannetta molemmin puolin.

Niin. Jos vertaa tätä Helsingin tapausta Kajaanin tapaukseen, niin ei ainakaan Kajaanin tapaus saanut aikaan Facessa muistotilaisuutta. Kannattaa myös verrata uutisointia itse uhrista HS/IL/YLE osastolla näissä kahdessa tapauksessa. Ämveet ja täällä miespillujen suosiossa oleva rasseryhmän juttuja en edes viitsi lukea asian tiimoilta.

Siis onko tuo netissä pyörivä face profiili ja sieltä otetut lainaukset trollitehtaalta kotoisin. Tarinaan minä en ole törmännyt joten siihen en pysty ottamaan kantaa.
Pyysit kertomaan lisää tästä "fsb-operaatiosta". Sanoin, että tänne on linkitetty. Luulisi että vilkaisisit jos niin kiinnostaisi. Minä taas en tiedä mistään faceprofiileista mitään, kun en missään teidän hompanssipaikoissa pyöri missä sellainen leviää.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oletko kuullut Venäjän palkollisista nettitrolleista? Se tähän ketjuun linkattu tarina uhrin taustoista on joko natsien tarina, tai sitten tuollaisen trollitehtaan tarina. Voi olla kumpi vaan.
Eli tarina ei sinusta voi olla totta vaan sen on pakko olla valhetta? Itse en tiedä vielä mitään mistään, paitsi sen että joku henkilö päätti mennä kertomaan näkemyksensä SVL:stä sen jäsenelle. Tuli kahakkaa. Uhri joutuu sairaalaan miltei viikoksi. Kotiutetaan ja uhri kuolee seuraavana päivänä aivoverenvuotoon. Kyseessä on joko vammasta johtuva ongelma, aneurysma tai yliannostus.

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Heität aika paskaa läppää ihmisestä joka on kuollut. Yksityiskohdat muistuvat huonosti tilanteista, joissa on saanut aivo- tai muun vakavan vamman. Kysypä lisätietoja vaikka siltä pellehyppääjältä, joka päätyi heittämään mahaplätsyn tosi tosi korkealta ja menetti tajuntansa.

Se ei ollut läppää, vaan täysin mahdollinen syy muistamattomuuteen.

Tämä herra itse heitti läppää KELAn räjäyttämisestä. Aika paskaa läppää.

Sekoitat ja liioittelet asioita, ja mikä pahinta, rinnastat sylkäisemisen kuolemantuottamukseen.

Jos räkii tai haastaa riitaa, on syytä olla valmis ottamaan fiidpäkkiä. Etenkin kun vittuilun kohde ei todennäköisesti ole penaalin terävin kynä.

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Pyysit kertomaan lisää tästä "fsb-operaatiosta". Sanoin, että tänne on linkitetty. Minä taas en tiedä mistään faceprofiileista mitään, kun en missään teidän hompanssipaikoissa pyöri missä sellainen leviää.

Mikä tarve on alkaa kiukuttelemaan? Sinä heität juttua Venäjän mustamaalaus operaatiosta joten toki olisi kiva kuulla lisää siis ihan vaikka jonkunlaisen todisteen kanssa.

Eli tarina ei sinusta voi olla totta vaan sen on pakko olla valhetta? Itse en tiedä vielä mitään mistään, paitsi sen että joku henkilö päätti mennä kertomaan näkemyksensä SVL:stä sen jäsenelle. Tuli kahakkaa. Uhri joutuu sairaalaan miltei viikoksi. Kotiutetaan ja uhri kuolee seuraavana päivänä aivoverenvuotoon. Kyseessä on joko vammasta johtuva ongelma, aneurysma tai yliannostus.
Voi olla totta, mutta ei sillä ole muuta tarkoitusperää kuin mitä todennäköisimmin tapahtuneen kuolemantuottamuksen vähättely tai suomalaisten lietsominen toisiaan vastaan. Minäkään en tiedä muuta kuin mitä sinäkin kirjoitat, mutta rohkenen olettaa, että kyseessä on listaamasi vammasta johtuva ongelma.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Väitätkö että minä olen liioitellut tai vääristellyt? Mitä?
Et välttämättä sinä, mutta törmäsin facessa Suvi Auvisen päivitykseen jossa puhuttiin poliittisesta murhasta. En itse puhuisi vielä murhasta.

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ilmeisesti uhrin oma facebook on antanut aika vahvaa taustatukea tälle.

Ne Kela ja muut jutut taisivat olla vuodelta 2011. Ehkäpä silloin on mennyt huonosti, mutta nyt oli saanut elämästä kiinni. Ihminen voi muuttua, vihervassarikin voi eheytyä kunnon porvariksi ja tolkun ihmiseksi.

Uskoisin myös, että lasten kanssa ei pääse mitään pirinistit työskentelemään.

MegaForce

Jäsen
Todella vastenmielistä, että hallituspuolueen jäsenet vähättelevät tilannetta ja toteavat: "näin siinä käy kun maahanmuuttoasioista ei saa keskustella avoimesti".

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ne Kela ja muut jutut taisivat olla vuodelta 2011. Ehkäpä silloin on mennyt huonosti, mutta nyt oli saanut elämästä kiinni. Ihminen voi muuttua, vihervassarikin voi eheytyä kunnon porvariksi ja tolkun ihmiseksi.

Uskoisin myös, että lasten kanssa ei pääse mitään pirinistit työskentelemään.

Tunsitko kyseisen ihmisen kun osaat kertoa moista?

Mikäli näin, niin hyvä homma. Toki se ei edelleenkään poista sitä tärkeintä. Eli riidan haastamista itse.

Tuamas

Jäsen
Todella vastenmielistä, että hallituspuolueen jäsenet vähättelevät tilannetta ja toteavat: "näin siinä käy kun maahanmuuttoasioista ei saa keskustella avoimesti".

Varsinkin kun huhtasaaret, immoset ja muut vatipäät ovat saaneet vetää juttujaan täysin rajoituksetta eetteriin.

Toki kun tälle porukalle se jos joku on eri mieltä on sananvapauden rajoittamista, ei Elomaan väläys ole mikään ullatus.

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Se on minun arvaukseni. Mitäs itse arvelet? Vai tiedätkö edes mistä puhutaan, vai huuteletko vaan takavasemmalta, kuten Saxon?

Eli, kyseessä onkin siis arvaus, eikä tieto. Minulla ei ole harmainta aavistusta, mistä tarina on peräsin. Jos toinen näistä tietämistäsi on jutun taustalla, niin veikkaan kuulapäitä.

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Voi olla totta, mutta ei sillä ole muuta tarkoitusperää kuin mitä todennäköisimmin tapahtuneen kuolemantuottamuksen vähättely tai suomalaisten lietsominen toisiaan vastaan. Minäkään en tiedä muuta kuin mitä sinäkin kirjoitat, mutta rohkenen olettaa, että kyseessä on listaamasi vammasta johtuva ongelma.

Ei uhrin taustalla ole mulle ainakaan mitään merkitystä. Sillä on mitä kaveri on tehnyt sillä hetkellä kun on tilanteeseen menny.. Se kuitenkin selviää kunhan poliisit suorittaa tutkintansa. Natsi on häkissä joten se ei ainakaan hetkeen kenenkään kimppuun käy. Mitä taas vastakkainasetteluun tulee niin se on hoidettu varsin hyvin ihan itse.. poteroita kaivettu ja nyt molemmat puolet on saaneet viikon sisään ihan omat marttyyrit. Toivottavasti tästä molemmat laittaa vähän jarruja pääle mutta ei vahvalta näytä.

Sen verran tuota vastakkainasettelua kummastelen että miksi noissa näkyvimmissä ääripäissä on puikoissa ulkomaalaisia heittämässä bensaa liekkeihin.

Eli, kyseessä onkin siis arvaus, eikä tieto. Minulla ei ole harmainta aavistusta, mistä tarina on peräsin. Jos toinen näistä tietämistäsi on jutun taustalla, niin veikkaan kuulapäitä.
Niin minäkin ensin ajattelin, mutta sitten muistin, kuinka Jessikka Aron 10v takaista huumeidenkäyttöä retosteltiin ryssien toimesta, ja tuumasin, etten voi tietää onko tuo muron maahanmuuttosoturi, jonka näppäimistöltä tarina mitä ilmeisemmin on, aito natsi vaiko tunti/urakkapalkallinen ryssätrolli.

Dirac

Jäsen
Elomaa tosiaan tekisi palveluksen kaikille olemalla hiljaa. Se vähättelykö tässä on ongelma kun tapauksen yhteydessä käytetään termejä kuten "katumurha"?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy