Tunnista bullshit-leikki

  • 34 123
  • 289

Gemondo

Jäsen
Väärin meni. Nevö föget 2002

No siinä tapauksessa sen on oltava..
B) Olen tavannut ja jutellut pitkään James Hetfieldin kanssa
..koska englannin kielen taitotasosi on jessepuljujärvi, et ole kyennyt pitkään keskusteluun Jamesin kanssa.

Tämä ei voi pitää paikkaansa, koska kiertopokaali on kopio aidosta.

No joo, totta tuokin. Joten eihän siellä ole sitten kuin yksi totuus.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
A) Minut on valittu kolme kertaa putkeen Vuoden Jatkoaikalaiseksi.

B) Olen Mensa-kerhossa

C) En ole maailman hauskin mies
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
B) Olen Mensa-kerhossa
Eipäs onnistu. Toisaalta, samalla kirjaimella alkavat myös hyvin arvostetut The Clubit nimeltään: Mustanaamio, Mikki-hiiri sekä Mamma-seura.
Siis; sukupuolesi ei ole vieläkään kaikille jatkislaisille selvinnyt. Onko sinulla rekkakortti, sänkinen pää, kuohittu villakoira nimeltään ilkimys sekä älysöde kihlasormus molemmissa peukaloissa?

Mutta, olenko:
- Vetänyt aamungrabbiskaljat istuesani hotellin 13. kerroksen parvekkeen kaiteella somaa aamuaurinkoa ihmetellen.
- Nukkunut rinkkareppureissulla lumikiepissä viehkossa -30 asteessa kuusen alla.
- Nussinut vahingossa anoppia?

Kieltämättä viehättävän extremeä kaikissa eri muodoissaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Et, ei ollut vahinko.
Parahin, The Ralph! Kirjoitit ihan oikein, koska niinhän siinä kävikin. Sieni/marjareissuja tapahtui.
Mutta, ole hyvä, omasi sopiva höynäyteksteksi:
a )
b )
c )
Ex-anoppi oli/on huumorintajuinen, ikäeroa 19-vuotta. Kaivan takaisin esille?
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
A) Useampikin jääkiekon maailmanmestari on lähestynyt allekirjoittanutta seuraamispyynnöllä Instagramissa ja olen ne armeliaasti hyväksynyt.
B) Olen ollut dalai-laman kanssa samassa hississä.
C) Olen voittanut 100 000€ suomalaisesta tv-visasta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
A) Useampikin jääkiekon maailmanmestari on lähestynyt allekirjoittanutta seuraamispyynnöllä Instagramissa ja olen ne armeliaasti hyväksynyt.
B) Olen ollut dalai-laman kanssa samassa hississä.
C) Olen voittanut 100 000€ suomalaisesta tv-visasta.

A on totta, vaikka en tiedäkään mitä räppipaskaa tuotat, mutta tuon ikäiset tykkää mistä vaan mitä instassa näkyy. Suomessa on aika vähän noinkin isoja telkkaripotteja, mutta tuskin herra laamakaan missään tavallisessa hississä liikkuu. Vaan B on totta, koska kuten niin monella muullakin, se on ollut joku työjuttu.

C on bullshittia.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
C on bullshittia.

Oikein.

Ei tullut kuin kymppi, siitä verot pois, opiskeluaikana vielä alkuvuoden tuet takaisin ja loppuvuodelle ei voinut ottaa, kun tulorahat paukkuivat Jäi siitä kai joku plus viisi tonnia. Tenzin Gyatson kanssa olen ollut Delhissä samassa hotellin hississä, ja joo, oli työmatka. A-kohtakin oli oikein, mutta kieltämättä tuo räppipaskan tuottaminen naurahdutti, millaistahan sekin allekirjoittaneen tuottamana olisi. Ihan hyvää varmaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
A) Olen tavannut pääministeri Matti Vanhasen Pekingissa
B) Olen vieraillut paikallisen kodissa Manilan suurimmassa slummissa
C) Olen juossut onnistuneesti kolumbialaista konstaapelia karkuun hänen antaessaan feikkisakkoa
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
A) Olen tavannut pääministeri Matti Vanhasen Pekingissa
B) Olen vieraillut paikallisen kodissa Manilan suurimmassa slummissa
C) Olen juossut onnistuneesti kolumbialaista konstaapelia karkuun hänen antaessaan feikkisakkoa

C ei pidä paikkaansa, sinäkään et juoksisi aseistettua ja liipaisinherkkää kolumbialaisviranomaista karkuun. Nehän saattavat vaikka ampua.

Vanhasen tapasit työtehtävissä tai vastaavissa, ja kovana matkailijana olet päässyt jonkun paikallisen kotiin visiitille jonkun futisreissun yms. yhteydessä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nyt ihan viime päiviä miettii niin:

A) Baarin kulmalla yks tyyppi heilutti hampaat irvessä nyrkkiä ja uhkasi hakata mut. Myöhemmin nähtiin sisällä ja uhkasin tappaa.

B) Tarvittiin kaks poliisia repimään yks toinen jätkä musta irti.

C) Edelleen samassa baarissa loppuillasta naispuolinen työntekijä suuteli yllättäen ja ehdotti että mennään meille, mutta en viitsinyt suostua kun himassa olin paskonut keskelle lattiaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos nyt ihan viime päiviä miettii niin:

A) Baarin kulmalla yks tyyppi heilutti hampaat irvessä nyrkkiä ja uhkasi hakata mut. Myöhemmin nähtiin sisällä ja uhkasin tappaa.

B) Tarvittiin kaks poliisia repimään yks toinen jätkä musta irti.

C) Edelleen samassa baarissa loppuillasta naispuolinen työntekijä suuteli yllättäen ja ehdotti että mennään meille, mutta en viitsinyt suostua kun himassa olin paskonut keskelle lattiaa.


C ei pidä paikkaansa. Ei kukaan itseään kunnioittava herrasmies anna paskakasan keskellä lattiaa estää naisen kotiin viemistä. Ja mitä olen lukenut, niin olet itseäsi kunnioittava herrasmies, joten bullshit puhetta.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Tunnistan valepaskahousun bullshit-leikiksi, vaikka teknisesti ottaen se taitaakin olla peli.

Linkki johtaa wikihow-sivuston englanninkielisiin valepaskan sääntöihin,
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
C ei pidä paikkaansa, sinäkään et juoksisi aseistettua ja liipaisinherkkää kolumbialaisviranomaista karkuun. Nehän saattavat vaikka ampua.

Vanhasen tapasit työtehtävissä tai vastaavissa, ja kovana matkailijana olet päässyt jonkun paikallisen kotiin visiitille jonkun futisreissun yms. yhteydessä.

A ei pidä paikkansa. Ihmettelin miksi Taivaallisen rauhan aukiolla on Suomen lippuja ja uutisistahan se selvisi Masan olevan kylässä. En edes nähnyt koko ukkoa, mutta siellä se jossain sitten oli. Hienoja lippuja.

Niin, en saa koskaan tietää mitä olisi käynyt, jos karkumatkasta olisi jäänyt kiinni. Pakko oli kokeilla, koska nuori jamppa lähti yksinään viemään pankkiautomaatille tyhjennysoperaatioon. Hän liikkui polkupyörällä ja suhasi välillä parinkymmenen metrin päässä. Hetken asiaa pohdittuani päätin pinkoa seuraavasta kadunkulmasta eri suuntaan.

Jos nyt ihan viime päiviä miettii niin:

A) Baarin kulmalla yks tyyppi heilutti hampaat irvessä nyrkkiä ja uhkasi hakata mut. Myöhemmin nähtiin sisällä ja uhkasin tappaa.

Jotenkin pettterista ei saa sellaista mielikuvaa, että hän tappaisi ketään. Eli pitää tarkistaa onko tuossa siis kirjoitusvirhe. Onko todella "minä uhkasin tappaa" vai olisiko kuitenkin "hän uhkasi tappaa". Joskus suomessa merkitys muuttuu melkoisesti yhdestä kirjaimesta.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
A: Laitoin hakemuksen moderaattoriksi
B: Tekeydyin kipeäksi tänä aamuna, koska vitutti lähteä töihin
C: Aion nuohota lämpökattilan hormin tänään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oma bullshit:
A) Olen ollut kansallisen tason sanomalehden uutisessa ilman paitaa.
B) Olen ollut samassa lehdessä uutisessa vaatteet päällä.
C) Olen vahingossa polttanut isovanhempieni kesämökillä savusaunan.
C on bullshittiä. Tahallas sen poltit, kurja. Sua rupes vituttaan kun vaari yllätti sut taas kopeloimasta systeriä ja vei sut isosetä-Sulevin kanssa jälleen perunakellariin katumusharjotuksiin. Sulevi suoritti, vaari kuvasi ja kannusti.
 

Nick Neim

Jäsen
Oma bullshit:
A) Olen ollut kansallisen tason sanomalehden uutisessa ilman paitaa.
B) Olen ollut samassa lehdessä uutisessa vaatteet päällä.
C) Olen vahingossa polttanut isovanhempieni kesämökillä savusaunan.
Olet kieltämättä niin tylsän oloinen jätkä, että A) on puhdasta bullshittiä. Hämäyksen vuoksi pistit sen siihen, mutta kyllähän me se totuus tiedetään. Paita oli päällä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
A) Olen ollut Martti Ahtisaaren kanssa saunassa.
B) Olen ollut samassa poreammeessa kuin Vladimir Putin.
C) Olen saunonut Linda Lampeniuksen kanssa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
A) Olen ollut Martti Ahtisaaren kanssa saunassa.
B) Olen ollut samassa poreammeessa kuin Vladimir Putin.
C) Olen saunonut Linda Lampeniuksen kanssa.

Tekisi mieli väittää, että nämä kaikki sauna&spa-osaston väitteet ovat silkkaa mielikuvitusta, eli ketjun otsikon mukaisesti bullshittiä.

Ekana tulee mieleen, että Maran kanssa ei samaan saunaan montaa ihmistä mahdu. Mutta ehkäpä jäsen C:stä paljastuu varttilappeenrantalaisen lisäksi myös puolikapiainen ja olet ollut esimerkiksi kadettikoulun massiivisessa saunassa yhtä aikaa herra presidentin kanssa. Tämä on siis mahdollisesti totta.

Kaikkeista keksityimmältä vaikuttaa väite Putinista, joka ei tule edes hajuetäisyydelle tavallisen pulliaisen kanssa. Paitsi jos on luullut sinua Ville Haapasaloksi, kuten kuulemma on joskus käynyt. Mutta tässä taitaa olla se twisti, että et väitäkään olleesi Putinin kanssa samaan aikaan poreammeessa. Olet siis käynyt jossain kylpylässä tai hotellissa, jossa Botox-Putin on vieraillut aiemmin. Olisin kyllä arvellut, että FSB:n agentit olisivat tuhonneet poreammeen Putinin kylpemisen jälkeen varmuuden vuoksi, jotta alfamiehen supergeenit eivät vahingossakaan leviäisi epätoivotuille tahoille, mutta ehkäpä tämäkin on totta.

Sen sijaan Lampenius on pötyä. Ellei Linda-siideripullon kanssa saunomista lasketa. Perusteluni ovat vakuuttavat: mikäli tämä skenaario olisi totta, niin joko Linda olisi räjähtänyt tai Cottonmouth menettänyt järkensä. Kumpaakaan näistä ei ole ainakaan tiettävästi tapahtunut.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tekisi mieli väittää, että nämä kaikki sauna&spa-osaston väitteet ovat silkkaa mielikuvitusta, eli ketjun otsikon mukaisesti bullshittiä.

Ekana tulee mieleen, että Maran kanssa ei samaan saunaan montaa ihmistä mahdu. Mutta ehkäpä jäsen C:stä paljastuu varttilappeenrantalaisen lisäksi myös puolikapiainen ja olet ollut esimerkiksi kadettikoulun massiivisessa saunassa yhtä aikaa herra presidentin kanssa. Tämä on siis mahdollisesti totta.

Kaikkeista keksityimmältä vaikuttaa väite Putinista, joka ei tule edes hajuetäisyydelle tavallisen pulliaisen kanssa. Paitsi jos on luullut sinua Ville Haapasaloksi, kuten kuulemma on joskus käynyt. Mutta tässä taitaa olla se twisti, että et väitäkään olleesi Putinin kanssa samaan aikaan poreammeessa. Olet siis käynyt jossain kylpylässä tai hotellissa, jossa Botox-Putin on vieraillut aiemmin. Olisin kyllä arvellut, että FSB:n agentit olisivat tuhonneet poreammeen Putinin kylpemisen jälkeen varmuuden vuoksi, jotta alfamiehen supergeenit eivät vahingossakaan leviäisi epätoivotuille tahoille, mutta ehkäpä tämäkin on totta.

Sen sijaan Lampenius on pötyä. Ellei Linda-siideripullon kanssa saunomista lasketa. Perusteluni ovat vakuuttavat: mikäli tämä skenaario olisi totta, niin joko Linda olisi räjähtänyt tai Cottonmouth menettänyt järkensä. Kumpaakaan näistä ei ole ainakaan tiettävästi tapahtunut.
Erinomaisesti haisteltu!

Väittämä A pitää siis paikkansa eli olen ollut Martti Ahtisaaren kanssa samaan aikaan Mäntyniemen saunassa. Tämä tosin tapahtui vuonna 1994 ja alakouluikäisenä.

Kuulostaa hippasen pahalta, varsinkin kun mukana oli isompikin porukka lapsia, mutta no worries. En enää muista miksi myös minä olin siskoni musiikkiluokan mukana vierailemassa Maran ja Eevan luona, mutta joka tapauksessa matkaan olin päätynyt. Martti sitten esitteli uunituoretta Mäntyniemeä koululaisille ja kyllähän siinä myös saunaosastolla pyörähdettiin eli faktisesti olen ollut herra presidentin kanssa samaan aikaan löylyhuoneessa.

Väite B on myös totta ja tässä oli hienosti havaittu tuo aika-aspekti eli olemme kyllä saunoneet samassa saunassa ja köllötelleet saman poreammeen liemissä, mutta eri aikaan.


Eroa tapahtumilla on noin kaksi vuotta eli samalla mökillä tuli omia polttareita aikanaan vietettyä missä Vanhanen ja Putin 2010 saunoivat. Kovasti tätä tuli omistajan toimesta vielä parin vuoden jälkeenkin muisteltua.

Kohta C on sitten höpöhöpöä. Linda on kyllä vieraillut kesämökillämme, kun seurusteli pikkuserkkuni Göran Porvalin kanssa 2000-luvun alussa. Valitettavasti tapaaminen ei sitten kuitenkaan johtanut yhteiseen löylyhetkeen ja nuori parikin ajautui erilleen melko pian tämän jälkeen.

 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässä omat vaihtoehtoni.

A) Olen keskustellut Ässien silloisen urheilujohtajan Jari Korpisalon kanssa Ässien liigajoukkueen peliesityksistä.

B) Olen ollut kirjoittamassa kolmea kirjaa.

C) Olen seurustellut erään suomalaisen huippu-urheilijan kanssa. Siis naisurheilijan kanssa.

Joku näistä väitteistä on siis epätosi. Mutta mikä?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tässä omat vaihtoehtoni.

A) Olen keskustellut Ässien silloisen urheilujohtajan Jari Korpisalon kanssa Ässien liigajoukkueen peliesityksistä.

B) Olen ollut kirjoittamassa kolmea kirjaa.

C) Olen seurustellut erään suomalaisen huippu-urheilijan kanssa. Siis naisurheilijan kanssa.

Joku näistä väitteistä on siis epätosi. Mutta mikä?
A) Vale. Koska muut totta.

B) Hyvin mahdollista. Ovatko olleet urheiluaiheisia?

C) Hyvin mahdollista. Nykyään varmaan et enää seurustele hänen kanssaan, vaan olet naimisissa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Koitetaas. Tässä tarjonta:

A) Juhani Tamminen on lausunut ikonisen sanansa minulle.

B) Luokallani on ollut ala-asteella pelaaja, jonka Liigaura kattoi peräti 3 ottelua, joista kaksi Ässissä ja yksi toisessa liigaseurassa.

C) Nykyisen NHL-vahdin isä oli liikunnanopettajani koulussa hetken aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös