Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 467 380
  • 2 974

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Megaluokan uhriutumista mode-ketjussa ja NHL-osion rikosketjussa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Romaniketjussa alkoi kakskakkoset jo paukkumaan, moderaattorit tuli paikalle ja esitteli 88 millin rasistintorjuntatykin tehoa.
 
K

Kiekkokatsoja

Romaniketjussa alkoi kakskakkoset jo paukkumaan, moderaattorit tuli paikalle ja esitteli 88 millin rasistintorjuntatykin tehoa.
Tai että siellä heilui puukot ja nyrkit. Virkavalta tuli paikalle, ja otti tilanteen haltuun.
Hyvähän se on että modet rauhoittelee. Peli seis, koska pallo on hukassa.
Itse en viitsi paljoakaan lukea näitä "kiihkeitä" väittelyjä. Mulla jää siis popparit syömättä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kierrätyskeskuksessa taas paskamyrskyn ensimmäiset ripulinhiutaleet alkaa leijua ilmassa.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihan niinkuin tuo koronaketjun viimeisin vääntö olis nähty jo noin kymmeneen kertaan viimeisen vuoden aikana. En taida kaivaa poppareita esiin tuon takia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan niinkuin tuo koronaketjun viimeisin vääntö olis nähty jo noin kymmeneen kertaan viimeisen vuoden aikana. En taida kaivaa poppareita esiin tuon takia.
Naamapalmu-ketjun kamaa ennemmin. Ei noita koronaketjuja oikein jaksa enää, kun samaa vääntöä käyty vuoden ajan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Parasta pysyä kaukana. Mutta monesti olen ihmetellyt miten ihmiset saa monen sivun väittelyn jostain ihan mitättömästä aiheesta.
No eihän kyllä mitättömästä asiasta. Autoilun vuoksi kuolee miljoonia ihmisiä. Jo muinaiset kreikkalaiset pitivät paljon puheita ja puheet muuttavat maailmaa ja pelastavat ihmishenkiä. Lapsiakin kuolee autoilun takia. Vihaatko lapsia. Jaahas, lapsivihaaja täällä. Kuulkaas mikä ukko täällä on. HÄLYYYYYTYS.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Huomenna alkaa erittäin todennäköisesti eräässä ketjussa säpinä joka päättää yhden saagan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös