Poppareita ne Bäckkärit, Nsyncit ja Roxettekin ovat. Vähän erillaisia vaan kuin mitä tähän ketjuun oikeasti haetaan.
Viimeksi muokattu:
Poppareita ne Bäckkärit, Nsyncit ja Roxettekin ovat. Vähän erillaisia vaan kuin mitä tähän ketjuun oikeasti haetaan.
Mä en ymmärrä noista poikabändeistä mitään ja mulle riittää "veljesbändin" Blitzkrieg Bop. Se auttaa kaikkiin vaivoihin.Tämmösiä twistejä vois kyl käyttää kun miettii jotain ketjua mikä ylikuumenee, heittää sinne jotain poikabändi-paskaa niin kaikki on ainaskin viisi minsaa hiljaa hoomoilasena.
Tai kun seuraavassa täysistunnossa oppisitiossa vihreät kitisee leikkauksista, niin Kokoomuksen Benkku huutaa et soittakaa Paranoid!Tämmösiä twistejä vois kyl käyttää kun miettii jotain ketjua mikä ylikuumenee, heittää sinne jotain poikabändi-paskaa niin kaikki on ainaskin viisi minsaa hiljaa hoomoilasena.
Leijonan hännässä on muista kissaeläimistä poiketen tupsu, jota se käyttää esimerkiksi johdattaakseen muita leijonia korkeassa ruohikossa.Tämmösiä twistejä vois kyl käyttää kun miettii jotain ketjua mikä ylikuumenee, heittää sinne jotain poikabändi-paskaa niin kaikki on ainaskin viisi minsaa hiljaa hoomoilasena.
Oletko sä se Ruokolahden leijona?Leijonan hännässä on muista kissaeläimistä poiketen tupsu, jota se käyttää esimerkiksi johdattaakseen muita leijonia korkeassa ruohikossa.
Nyt tarkkana ettei tule bannia.Oletko sä se Ruokolahden leijona?
Se oli kuvitteelinen leijona, joten ei pitäisi olla henkilön arvuuttelua eikä käsittääkseni eläimen arvuuttelu koske kymppipykälää. kai... :DNyt tarkkana ettei tule bannia.
Voihan Ruokolahdella asua joku "Leijona"-lempinimeä yleisesti paikkakuntalaisten keskuudessa totteleva kaveri jonka täälläkin joku tuntee ja tietää heti kenestä on kyse, ja raportoi jo äskeisen viestin henkilöllisyyden arvuutteluna.Se oli kuvitteelinen leijona, joten ei pitäisi olla henkilön arvuuttelua eikä käsittääkseni eläimen arvuuttelu koske kymppipykälää. kai... :D
Mä olen hallitseva ja ensimmäinen Ruutuysi-voittaja, eine uskalla mulle!! NIH.Voihan Ruokolahdella asua joku "Leijona"-lempinimeä yleisesti paikkakuntalaisten keskuudessa totteleva kaveri jonka täälläkin joku tuntee ja tietää heti kenestä on kyse, ja raportoi jo äskeisen viestin henkilöllisyyden arvuutteluna.
Nyt ollaan vaarallisilla vesillä :DVornasen Onlyfans-tiliä odotellessa!
Ne on onneksi nukkumassa jo viisujen alkaessa, joten se ketju ja liveseuranta pysyvät toivottavasti auki illalla.Modet pilaamassa hyvän viihteen Euroviisu-ketjussa. Ilonpilaajat.
Huhujen mukaan jatkiksen modet on palkattu pitämään jöötä Malmössa. Yksityiskone hakee modet paikalle ihan näillä näppäimillä.Ne on onneksi nukkumassa jo viisujen alkaessa, joten se ketju ja liveseuranta pysyvät toivottavasti auki illalla.
On se jännä, miten vaikeaa joillekin on olla puhumatta politiikasta, vaikka se on erikseen tuossa ketjussa kielletty.Tasaisin väliajoin joku käy Euroviisuketjussa tekemässä täsmähyökkäyksen ja taas mennään.
Vihervassari! Siionisti! Taistolainen! Natsi! No rules!
Vähän erikoista sinänsä, kun ei kai lätkäseurantojakaan lukkoon laiteta heti matsin loputtua, jos koskaan.Viisuketjuissa ollut menoa ja meininkiä. Joku modekin tekee ylitöitä tähän aikaan yöstä ja laittoi liveseurannan lukkoon.