Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Me pyöritetään täällä monen sadan tuhannen viestin juttuu ja sä tuut tänne naureskelee!Tää palsta on ihan vitun vitsi ja te olette ihan vitsejä.
Me pyöritetään täällä monen sadan tuhannen viestin juttuu ja sä tuut tänne naureskelee!Tää palsta on ihan vitun vitsi ja te olette ihan vitsejä.
Mä oon osaomistaja jo kuudetta vuotta täällä.Me pyöritetään täällä monen sadan tuhannen viestin juttuu ja sä tuut tänne naureskelee!
>yläastetason foorumiJep ain välil kiva trollaa tätä teiän yläaste tason foorumii. Ei ku mä en kerro et sä nimenomaan etit sen. Tuli taas sellanen fiilis ettek haluu kirjotella enää tänne nii nyt on aika lopettaa ura jatkoajas.
Matt Nickersson nyt ainakin. Mahdollisesti myös KibeKuhta.Jep ain välil kiva trollaa tätä teiän yläaste tason foorumii. Ei ku mä en kerro et sä nimenomaan etit sen. Tuli taas sellanen fiilis ettek haluu kirjotella enää tänne nii nyt on aika lopettaa ura jatkoajas.
oon yläasteel sonkajousen yläasteel ja haen hankimetsän ammattikouluun puunveistoslinjalle.>yläastetason foorumi
>nimittelee kanssakirjoittajia apinoiksi
Millon viimeks katsoit peiliin?
Tarina ei kerro.Matt Nickersson nyt ainakin. Mahdollisesti myös KibeKuhta.
Porttikieltoja 11.12.2023
Nimimerkit @Matt Nickersson ja @jarkko8 saivat oman hetkensä kuuluisuudessa. Heidän suoritustensa jälkeen tuskin tulee juuri kenellekään yllätyksenä, että kummankin palstaura jatkuu porttikiellon puolella.keskustelu.jatkoaika.com
Eiiii prkl tää on siis se sama sankari joka avas ketjun "Jussi Hallaaaho HIFK:n päävalmentajaksi" :DDDMatt Nickersson nyt ainakin. Mahdollisesti myös KibeKuhta.
Porttikieltoja 11.12.2023
Nimimerkit @Matt Nickersson ja @jarkko8 saivat oman hetkensä kuuluisuudessa. Heidän suoritustensa jälkeen tuskin tulee juuri kenellekään yllätyksenä, että kummankin palstaura jatkuu porttikiellon puolella.keskustelu.jatkoaika.com
Luin ihan mielenkiinnosta sun viestihistoriaa ja on entistä vaikeampi käsittää, mikä johti tällaiseen yht'äkkiseen aivopieruun (tämän päivän kokonaisuus)?Nyt on Santerin puhelin otettu pois ja poika meni nukkumaan.
T. Santerin äiti
Luin ihan mielenkiinnosta sun viestihistoriaa ja on entistä vaikeampi käsittää, mikä johti tällaiseen yht'äkkiseen aivopieruun (tämän päivän kokonaisuus)?
Niin ehkä en ole oikeasti tyhmä. Anonyymipalsta ja niin pois päin. Kiitos ja näkemiin.Luin ihan mielenkiinnosta sun viestihistoriaa ja on entistä vaikeampi käsittää, mikä johti tällaiseen yht'äkkiseen aivopieruun (tämän päivän kokonaisuus)?
Parastahan siinä oli että ei se ainakaan paljoa huonommin menisi Jussinkaan johdolla suhteessa IFK:n materiaaliin. Että sinänsä olisi ihan rohkea siirto stadilaisilta.Eiiii prkl tää on siis se sama sankari joka avas ketjun "Jussi Hallaaaho HIFK:n päävalmentajaksi" :DDD
Legenda.
Ainakaan Keravan mittapuulla.Niin ehkä en ole oikeasti tyhmä. Anonyymipalsta ja niin pois päin. Kiitos ja näkemiin.
Kiitos.Eiiii prkl tää on siis se sama sankari joka avas ketjun "Jussi Hallaaaho HIFK:n päävalmentajaksi" :DDD
Legenda.
Joo todellakin. En todellakaan jaksa kirjoitella enää tälle palstalle mitään enää koskaan.
Intissä (Säkylässä) oli tupakaveri, joka oli omien sanojensa mukaan Hesasta. Oletin olleeni ainoa stadilainen tuolla, joten kysäisin sitten, että mistä päin. ”Järvenpäästä”. En edes osannut revetä tuolle, olin vain ällistynyt.K: Mistä oot kotoisin?
V: Stadist, Vantaalt.
Joskus tulee tällaisia tilanteita, että jälkeenpäin naurattaa, mutta itse tilanteessa hetken miettii, että tämä lienee vitsi kunnes tyrmistyneenä tajuaa, että toinen on tosissaan. Sillä hetkellä nauru on oikeasti kaukana.Intissä (Säkylässä) oli tupakaveri, joka oli omien sanojensa mukaan Hesasta. Oletin olleeni ainoa stadilainen tuolla, joten kysäisin sitten, että mistä päin. ”Järvenpäästä”. En edes osannut revetä tuolle, olin vain ällistynyt.
Mulla on tismalleen samantyylinen kokemus, kun juttelin Jyväskylässä tyypin kanssa, joka innostui kun kuuli mun asuvan Helsingissä. Syy tähän oli että hänen siskonsa asui myös siellä ja oli kanssani saman ikäinen, joten oletti mun mahdollisesti tuntevan hänet. Kävi ilmi, että hän asui aivan lähellä Vantaan rajaa. Kun sitten kyselin, oli kyseessä mahdollisesti itselleni erityisen tuttu Malminkartano tms. niin kävikin ilmi että asui Nurmijärvellä. Ei siinä oikein voinut muuta kuin kuvailla karttaa. Älypuhelimia ei tuolloin vielä oikein ollut.Intissä (Säkylässä) oli tupakaveri, joka oli omien sanojensa mukaan Hesasta. Oletin olleeni ainoa stadilainen tuolla, joten kysäisin sitten, että mistä päin. ”Järvenpäästä”. En edes osannut revetä tuolle, olin vain ällistynyt.
No siis onhan se varmaan helpompaa sanoa jyskäläisille sukulaisille, että asuu Helsingissä, niin osaavat edes auttavasti sinnepäin katsella karttaa. Nurmijärvi varmaan on aika tuntematon suuruus, vaikka nykyisellään taitaakin olla väkiluvultaan Suomen suurin sellainen kunta, joka ei ole kaupunki. Mutta en mä oikein tiedä, miksi silti sanoo olevansa jostain muualta kuin mistä on. Tai ehkä mäkin rupean kertomaan asuvani Inkoossa, niin kaikki kuvittelee mut jonain rikkaana rantaruotsalaisena. Lohja kun vaan on vähän junttia siihen verrattuna.Mulla on tismalleen samantyylinen kokemus, kun juttelin Jyväskylässä tyypin kanssa, joka innostui kun kuuli mun asuvan Helsingissä. Syy tähän oli että hänen siskonsa asui myös siellä ja oli kanssani saman ikäinen, joten oletti mun mahdollisesti tuntevan hänet. Kävi ilmi, että hän asui aivan lähellä Vantaan rajaa. Kun sitten kyselin, oli kyseessä mahdollisesti itselleni erityisen tuttu Malminkartano tms. niin kävikin ilmi että asui Nurmijärvellä. Ei siinä oikein voinut muuta kuin kuvailla karttaa. Älypuhelimia ei tuolloin vielä oikein ollut.
Sitä saa mitä tilaa. Toivottavasti viihdyt hall of shamessa.Kiitos maininnasta hall of famessa. Yritys on kova että tämä tili suljettaisiin.
Eikä tunu edes trollaavan :DKärppäosiossa joku vaatii potkuja Ari Hillille kevään Kokko- jutusta
Potkut maalivahtivalmentaja Ari Hillille
Tähän on tultu. Loistavaa työtä on Hilli tehnyt, sitä ei käy kiistäminen. Tästä kaudesta tuli valitettavasti hänen farssikautensa kokonaisuutena. EHT-maalivahti Niclas Westerholm hankittiin päivänselväksi ykkösmaalivahdiksi tänne. Vaikkei Westerholm varsinaisesti huonosti pelannut, niin ei...keskustelu.jatkoaika.com