Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 303
  • 66 849

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Poliisi soittaa myös tuntemattomasta numerosta. Tiedoksi aiempaan keskusteluun.

Juu, pari kertaa soittanut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään tosiaan se lääkäri jalkakipujen vuoksi. On hyvä että minulla on lääkäriaika sillä olihan tuo kipu aika sietämätöntä jo. Etenkin se kipu oli tosiaan kovaa siinä pikkuvarpaan seuduilla. Mutta kun otti kaikki pohjalliset pois käytöstä niin se kipu hellitti ja sitten taas alkoi tuntumaan sitä tuttua kipua niissä kantapohjien seuduilla. Etenkin loppuvuoroa kohti mentäessä.

Pakko oli kuitenkin päästävä lääkäriin sillä olihan tämä tilanne vaikea jo. Ja tuollainen kipu vaikuttaa jo työssä viihtymiseen sekä väkisin myös työssä pärjäämiseen. Kun tarvitsee tapella sitä kivun sietämistäkin vastaan.

Se vähän vaan valitettavasti huolettaa että kun meillä keittiöllä ei ole oikein minkäänlaista tuurausjärjestelmää. Vaan kun yksikin työvuorolistaan merkitty työntekijä on poissa niin se näkyy heti muiden työntekijöiden työmäärässä. Tällä hetkellä ei ainakaan ole ketään ekstraajaa jonka voisi tarvittaessa kutsua töihin.

Nytkin joudun kuitenkin olemaan noin ensimmäisen tunnin iltavuorostani poissa lääkärissä käymisen vuoksi. Puhumattakaan siitä mahdollisuudesta jos joudun jäämään sairauslomalle. No, ei työntekijän kannattaisi näitä asioita liikaakaan murehtia ja kun minullakin alkoi se kipu olemaan jo sen verran paha taas että ei tässä turhaan kuitenkaan valiteta. Ja pienestä valiteta.

Ja on meillä töissä nyt sen verran sentään joustovaraa että keittäjä-emäntä voi tarpeen vaatiessa tehdä keittiövuoroja emännän vuorojen sijaan. Silloin jää vain emäntätehtävät rästiin. Mutta tänään on tilanne jossa emäntäkin oli alunperin jo merkitty keittiöipuolen tehtäviin.

Mutta tänään tosiaan lääkäriaika. Toivottavasti saan apua jalkakipuihini. Alkaa vaan väkisinkin turhauttavalta tuntumaan kun jalkakipuja vaan on ja on. Vaikka tässä on jo käyty lääkärissä, fysioterapiassa, ostettu uudet työkengät, minua varta vasten tehdyt tukipohjalliset....

Mutta on noista esimerkiksi tukipohjallisistakin ollut kuitenkin hyötyäkin selkeästi. Ei sitä kantapohjien seudulla olevaa kipua ole ollut läheskään niin paljon noita pohjallisia kengissä pidettäessä. Se vaan että tilanne on nyt sellainen että syystä tai toisesta en voinut parin viime viikon aikana enää pitää noita pohjallisia kengissäni.

Epäilen itse että tässä on vielä lähdettävä työkenkäostoksille ja ostettava leveämpi lestiset työkengät.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Poliisi soittaa myös tuntemattomasta numerosta. Tiedoksi aiempaan keskusteluun.

Juu, pari kertaa soittanut.

Mulle on poliisi soittanut ihan normaalista numerosta kaksikin kertaa. Ja sit jos poliisi soittaa, niin puhelu varmaan hälyttää pitempään kuin neljä sekuntia? Jotenkin en vaan hahmota huijarien motiivia tässä, että eikö kannattaisi soittaa pidempään, kun takaisin ei voi soittaa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt soittivat Kymistä 05-alkuisesta numerosta. Kerkesi hälyttää 18 sekuntia, olin kusella niin en ehtinyt vastata. Googlettamalla ei löytynyt numeroa eikä myöskään Fonecta Callerista. En ajatellut soittaa takaisin.

Pieni asia joo, mutta kokolailla ärsyttäviä juttuja kuitenkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näissä miekkareissa ja muissakin ilmaistapahtumissa pitäis jollakin olla vaikka Jatkoajan lippu tai no ei nyt just Jatkoajan, mutta joku että samanhenkiset löytäisi toisensa. Tai no tietty nää sivustot sattuu olemaan netissä ja eikö se väki usein möllötä himassa. Tuleeks tää muuten telkkarista? Se on kyllä kaikkein kummallisinta miten ne jotkut katsoo jopa lätkääkin telkkarista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ilmeisesti eksyneet, kun jäsen @Turha Kaukalo ei ole raportoinut heidän läsnäoloaan.

Veljemme @Turha Kaukalo onkin siellä jo muutaman kuukauden tainnut olla. I Assume, että @Fiftie sekä @CuJo#31 ovat siellä kanssa viihtyneet


Täällähän sitä ollaan. Yhä.

Kyllähän tänne aamulla tuli jotain väsyneitä kavereita, jotka kertoivat karua tarinaa siitä, mitä se on, kun Donin suututtaa. Meillähän on pontikka tippumassa, joten kohta saavat veljet lämmikettä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minkähän näköinen se Valavuori on, joka ilmeisesti monissa kiihkeitä tunteita herättää? Elän varmaan jossain oudossa kuplassa kun en tiedä. No ehkä hyvä niin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minkähän näköinen se Valavuori on, joka ilmeisesti monissa kiihkeitä tunteita herättää? Elän varmaan jossain oudossa kuplassa kun en tiedä. No ehkä hyvä niin.

Näin joskus vuosi sitten Tampereella ravintolassa lyhyehkön kaljupäisen miehen, jolla oli päällä joku koripallopaita ja löysät shortsit. Kävi siinä mielessä, että onkohan toi se, mutta en silloin tiennyt Aleksin punkkaavan Tampereella. Oli se varmaan. Oon siitä joskus jonkun kuvan nähnyt.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voi saatana.

Meikä laitettiin taloyhtiön hallitukseen...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se on taas rallin aika. Mieheni seurueineen on saanut sovittua jutut Jyväskylässä ja ovat lähdössä sinne huomenna... Intoa puhkuen, tietenkin. Vähän hommia mutkisti tämä siirto mutta saivat asiat järjestettyä. Mukavaa matkaa!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kävin eilen tosiaan lääkärissä niiden jalkakipujen vuoksi, taas. Lääkäri tutki varsinkin vasemman jalkapohjan koska kipua on esiintynyt siinä etenkin. Tuloksena varpaasta löytyi känsä joka on myös tulehtunut. Se oli sitten aiheuttanut sitä jumalatonta särkyä työkenkien kanssa joka pisti melkein itkemään.

Lääkäri kirjoitti minulle myös antibioottikuurin ja känsän poistoa varten sain ostettua apteekista reseptivapaata "lääkettä". Lääkäri kysyi myös minulta että tarvitsenko lisäksi sairauslomaa ja kun kerroin rehellisesti tilanteeni että töissä varsinkin on kovaa kipua esiintynyt viime vuoroissa niin lääkäri kirjoitti sitä sairauslomaa koko loppuviikon.

Ja hyvä kun kirjoitti sitä saikkua koska viime vuoroissa oli kyllä jo raastava tilanne. Työkengissä en voinut enää pitää minkäänlaisia pohjallisia koska oli ihan pirunmoista kipua varpaiden seudulla. Sitten taas kun en pitänyt pohjallisia niin etenkin loppuvuoroa kohden sellaista polttavan tuntuistakin kipua alkoi taas esiintymään kantapohjissa.

On sanomattakin selvää että tämä lääkitys ja loppuviikon sairausloma on aika lyhytnäköinen ratkaisu tähän jallaongelmaan. Mutta pidempikestoisempaa ratkaisua tässä pitäisi kehitellä. Olen kuitenkin vielä suht nuori ja työvuosia pitäisi olla vielä monia edessä. Työelämä minun osaltani ei voi tietenkään jatkuvasti olla joko ramppaamista tasaisin väliajoin lääkärissä ja olemista sairauslomalla tai sitten työskentelyä noin kovien kipujen kanssa.

Minä uskon vakaasti siihen että kun löytäisi leveämpi lestiset työkengät niin se voisi tuoda ison helpotuksen. Ja niihin sitten vaikka teettäisi uudelleen tukipohjalliset jos nuo vanhat ei uusiin kenkiin sovi. Kun nuo vanhat on tosiaan suunniteltu varta vasten noita nykyisiä työkenkiä varten. Varasin kyllä myös tänään ajan ensi viikolle jalkaterapeutille, en siis jalkahoitoon. Sieltäkin voi saada hyviä neuvoja mikä on vialla ja mitä kannattaisi tehdä.

Uskallan tänne kirjoittaa että minulle tämä sairausloma on aika lailla kuin vapaapäiviä. Kun en sillä tavalla sairas ole eikä minulla kipuja ole levossa. Mutta kun liikun ja olen jalkojeni varassa pidempäänkin niin sitten niitä kipuja alkaa olemaan ja se estää työnteon. Isoin asia mikä tässä nyt erottaa tämän sairausloman tavallisesta vapaasta on se ettei tässä pahemmin voi liikkua tosiaan missään. Apteekissa ja ruokakaupassa olen käynyt pyörällä. Kun en viitsi ketään vaivata ja kun yksin asun.

Mutta kyllähän tämä tilanne näiden jalkapohjakipujenkin kanssa aika perseestä on. Kun on tässä jo yritetty kuitenkin yhtä ja toista konstia, silti kipuja yhä on. Enkä itse usko että työpaikan vaihto näiden kipujen takia olisi se ratkaisu ongelmaan. Vaikka aika moni on valitellut työpaikan lattian kovuuttakin. Menee työnteko minun osaltani vähän liian vaikeaksi jos pitää tällaisista kivuista kärsiä kaiken muun hyvän ja pahan lisäksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kävin eilen tosiaan lääkärissä niiden jalkakipujen vuoksi, taas. Lääkäri tutki varsinkin vasemman jalkapohjan koska kipua on esiintynyt siinä etenkin. Tuloksena varpaasta löytyi känsä joka on myös tulehtunut. Se oli sitten aiheuttanut sitä jumalatonta särkyä työkenkien kanssa joka pisti melkein itkemään.
Totanoin... Etkö ihan oikeasti huomannut sitä känsää? Luulisi että tuollaisen huomaa jos se noin voimakkaan kivun aiheuttaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Totanoin... Etkö ihan oikeasti huomannut sitä känsää? Luulisi että tuollaisen huomaa jos se noin voimakkaan kivun aiheuttaa.

Nyt on kyllä ihan suoraan taas tunnustettava tyhmyytensä, varmaan ansaitustikin ja vastattava että en huomannut ainakaan tarpeeksi ajoissa.

Tosin, silloin kyllä jo huomasin ja aloin epäilemään vahvasti että olisiko joku känsä siinä varpaassa taas kun varpaassa alkoi olemaan tässä hiljattain sitä ihan voimakkainta särkyä.

Mutta ennen tuota varpaissa on ollut jo jonkin verran särkyä mutta olen ihmetellyt vain asiaa ja ajatellut että kengät vähän puristaa. Mutta en sen enempää asiaan kiinnittänyt huomiota.

Tietenkin tilanteen kärjistymistä näin pahaksi olisi voinut itsekin edesauttaa olemalla tarkempi varpaiden kunnosta. Tajuan sen. Eli kai tämä tämänkertainen sairausloma on melko paljonkin itsekin aiheutettua.

Olen etenkin siviilissä sillä tavalla ainakin melko rento kaveri että en tuollaisia paljoakaan tarkkaile. Ainakaan tarpeeksi ajoissa.

Kai tämä on taas sitä mitä tästä opimme-kamaakin...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Muistakaa käyttää heijastinta!

Heijastinpäivää vietetään joka vuosi 1.10. Heijastinpäivä muistuttaa heijastimen käytön tärkeydestä ja kannustaa käynnistämään heijastinkauden – viimeistään nyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@vilperi tervetuloa kerhoon! Mulla on varpaissa useita känsiä, ja tällä hetkellä yksi vesikello vai miksi sitä kutsutaan ja vasemman koiven varpaiden kynnet joko mustina tai lähteneet irti.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tämä päivä täytyi saada pyhitettyä ja onneksi aikataulut osuivat yhteen seuralaisen kanssa. Eli se olisi uusi Bond No Time To Die alkuiltapäivän näytöksenä. Vähän parempaa seppälää päälle ja pian liikuttava.

On kyllä melkoinen tärinä päällä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Urkki näki tulevaisuuteen. Vai liekö tuo kommentti ihan aito?
 

Liitteet

  • 2F726807-8780-4835-B4A7-EC0FAD316923.jpeg
    2F726807-8780-4835-B4A7-EC0FAD316923.jpeg
    100 KB · kertaa luettu: 117

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hyvän ystävän kuopus tuli vihdoin kaapista. Olenhan mä tuon jo varmaan kymmenen vuotta tiennyt että noin tuossa käy. No, tuolla miehellä ei ole viennistä puutetta. Olisimpa 25 vuotta nuorempi niin kävisin kimppuun kun sika limppuun. Ja tuo tuntuisi vähän nyt jo instestiltä, on tuo nuori mies jo vähän kun "sukua".
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Naapurin mies vetää joka perjantai kännit. Sitten soittaa ovikelloa joskus 22-24. Aina ei tiedä, onko pahat mielessä vai mitä. Viime talvena kuristi mua, kun oli ensin kutsunut kylään. Kaveri on doupannut ja käynyt salilla. Sitten, kun saa viinaa niin sekoaa. Kykenesin kyllä hoitelemaan tuon, mutta sitten saan itse syytteen. Viikolla olen koittanut jutella äijän kanssa, mutta hän ei näe mitään ongelmaa misään.

Nyt on mennyt mulla sen verran kuppi nurin, että tekee mieli vetää kunnolla pataan. Jos vaikkapa ensi yönä rimputtaa kelloa. No, siinä sitten meikäläinen on pahoinpitelijä ja työpaikka on vaarassa. Mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos vaikkapa ensi yönä rimputtaa kelloa. No, siinä sitten meikäläinen on pahoinpitelijä ja työpaikka on vaarassa. Mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä?

Näin ulkopuolisena neuvoisin olemaan avaamatta ovea ja korkeintaan pyytäisin painumaan helvettiin oven läpi. Älä nyt omaa elämääs pilaa jonkun känniääliön takia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli mieleen eräässä ketjussa, että millaista on häviäjillä elämä, häviäjäluonteilla. Itse en tiedä, enkä oikeastaan haluaisikaan tietää, mutta jos joku tahtoo kertoa niin sopiihan se. Oletko häviäjä? Menikö jo ala-asteella kaikki vähän joten kuten? Kerro elämästäsi! Miltä tuntuu, kun valitaan viimeisenä joukkueeseen ja kokeista tulee kutosta, parhaimmillaan. Kerro. Minä en tiedä ja tuskin olen yksin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Näin ulkopuolisena neuvoisin olemaan avaamatta ovea ja korkeintaan pyytäisin painumaan helvettiin oven läpi. Älä nyt omaa elämääs pilaa jonkun känniääliön takia.
Näin itsekin ajattelen. Palaa vaan käämi tämän idiootin vuoksi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli mieleen eräässä ketjussa, että millaista on häviäjillä elämä, häviäjäluonteilla. Itse en tiedä, enkä oikeastaan haluaisikaan tietää, mutta jos joku tahtoo kertoa niin sopiihan se. Oletko häviäjä? Menikö jo ala-asteella kaikki vähän joten kuten? Kerro elämästäsi! Miltä tuntuu, kun valitaan viimeisenä joukkueeseen ja kokeista tulee kutosta, parhaimmillaan. Kerro. Minä en tiedä ja tuskin olen yksin.
Viimeisenä valittiin, mutta johtui siitä että kokeista tuli kaseja ja ysejä. Lätkäjätkät sai liikunnasta sentään kymppejä. Kuten minäkin ysin keväällä kun opettaja tajusi että olen piirinmestari golfissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös