Kalsarikänniketju

  • 5 208 484
  • 66 643
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Meinasin vaan että jos eivät päästä enää peleihin saatana. 35v putkeen oon joka kausi nähny ainakin yhden pelin. Pitää varmaan murtautua tj. perässä johonkin matsiin. Mestaruutta turha ootella, niin. Yleensä en kiroile mutta pitäkää tunkkinne niin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juu ja saunaan kohta.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tämän illan kalsaroinnit sai vähän synkän varjon, kun tuli tieto lappeenrantalaislähtöisen muusikon Pave Maijasen poismenosta. Paven muistoksi on tullut kumottua muutama lasillinen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Diggasin Pavea kovasti, muusikkona ja henkilönä. En niin kovasti, että mulla olisi hänen soololevyjään 80-luvulta hyllyssä. Ei kai kellään enää ole. On mulla kuitenkin Royalsia ja Nuclear Nightclub. Pave oli hieno muusikko ja luultavasti hieno ihminenkin, kunnioitan ja arvostan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Onpas ketju valahtanut pohjalle vai ootteko te kalsaroijjat valahtaneet? Vai ujosteletteko kirjoitella ketjuun, kun dokaus on kovin paheksuttua palstalla nykyään?
Itsehhän olen kalsaroinut jo useammankin päivän ja päätin nostaa ketjua ennenkun humallun niin jotten näe kirjoittaa. No ei tänään sellasta vaan ihan pienet vaan, että sais kuuden pintaan unenpäästä kiinni, jotta jaksaa sitten katella sen Super Bowlin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onpas ketju valahtanut pohjalle vai ootteko te kalsaroijjat valahtaneet? Vai ujosteletteko kirjoitella ketjuun, kun dokaus on kovin paheksuttua palstalla nykyään?
Itsehhän olen kalsaroinut jo useammankin päivän ja päätin nostaa ketjua ennenkun humallun niin jotten näe kirjoittaa. No ei tänään sellasta vaan ihan pienet vaan, että sais kuuden pintaan unenpäästä kiinni, jotta jaksaa sitten katella sen Super Bowlin.
Noh, tässä on ollut muuta tekemistä. Nyt sunnuntain ja Red Wingsin ottelun kunniaksi korkkasin oluen ja muutama muu vielä jääkaapissa viileässä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Star Trek Voyageria ja olutta kun Wingsin peli päättyi eikä vielä sovi mennä nukkumaankaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kohta pitäisi mennä nukkumaan, mutta josko vielä yksi olut.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juujuu. Millai muute?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Star Trek Voyager taas menossa. Ei näitä selvinpäin jaksa katsella niin paljoa tai koittaisi keksiä jotain fiksua tekemistä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahans, olutta menee taas ja onhan tuota Glühweinia mennyt jo pullo ja toinen työn alla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olenko minä muka ainoa joka kalsaroi lauantaina? Nyt on paksua.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä minä kalsaroin, ja myös muutama lappeenrantalaislähtöinen nimimerkki, joiden nimen jätän tilanpuutteen vuoksi mainitsematta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös