Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 732
  • 1 234

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pussattiinko siellä pippeliä?
Juttuhan meni niin, että olin nuorena miehenä Alibissa. Setämiehet pk-seudulta tietää tai muistaa, oli sellainen rokahtavampi räkälä.
Sieltä bongasin komean ikäluokkani "heteron" miehen ja lopputuloksena olimmekin sitten Kaivarin rannassa siinä merenkulkijoiden muistomerkillä. Siinä muistomerkillähän palaa ikuinen tuli ja liekkiin sytyimme mekin.

Siellä sitten haureutta harrastettiin. Poliisit tuli paikalle kun kuulemma siinä naapurissa oli murtauduttu veneeseen ja yrittivät sitten tekijöitä saada kiinni. Meiltäkin kyseltiin vähän kaikenlaista ja tsekattiin millaiset kengät oli jalassa. Ei kuulemma sopinut jälkiin.

Ja Janne, jos satut tätä lukemaan ja muistat vielä tapahtuneen, niin homma hoitui tyydyttävästi. Ensikertalaisen arvosanaksi (siis sinun, ei mun) voisin antaa jopa tyydyttävä plus.

Eli pussattiin pippeleitäkin. Sitähän sä kysyit.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen vahingoniloinen siitä, että Putin on nyt tehty naurunalaiseksi, vaikka samalla tiedostan, että varmaan aika moni joutuu tämänkin takia kärsimään ja varmaan hengellään maksamaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täytyy tunnustaa että en minä jouluksi osta, leivo ja valmista ja kata jouluruokaa vain tarkasti vaa'an avulla. Että se mitä jaksan syödä niin sen valmistan. Vaan arvostan myös sitä miltä se näyttää pöydässä ja mielessä. Mielestäni se näyttää nimittäin paremmalta kun pöytään saa sitten kattaa sen seitsemää eri sorttia. Vaikka niitä kaikkea ei jaksaisi edes lopulta syödä. Mutta kun on kivaa välillä panostaa myös siihen ruoankin ulkonäköön.

Tämä tunnustus ei kyllä varmasti tunnu kivalta köyhempien ihmisten mielestä ja niiden mielestä jotka vastustaa ylikulutusta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä en ole jouluihminen. Vaikka jotain jouluksi leivonkin, laitan koristeita, pidän kiinni perinteistä (esim. haudalla käynti ja sauna) ja hankin jouluruokia ja -lahjoja niin en pidä joulua minään ihmeellisenä juhlana. Monet asiat vaan tehdään kun on tapana. Minua ei yhtään haitannut etten voinut viettää sitä lähisuvun kanssa (koronan takia). Minä en ala puuhaamaan joulua jo marraskuussa kuten jotkut joulu-fanit. En kuorruta kotia joulukrääsällä, leivo ja puunaa hulluna, stressaa ennen joulua ja "masennu" joulun jälkeen. Joulu oli ja meni... Mitäpä tuosta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Et @Iisoppi ole ainut. Jos mukulavuosia ei lasketa, niin parhaat joulut ovat olleet kun olen ollut exän kanssa tai yksin kaukana lämpöisessä. Ei mua joulu vitita, mutta se kaikki hössötys ja tuputus ottaa päähän. Nyt oli ihan jees, kun olimme mutsin kanssa kaksistaan mökillä ja jouluun viittasi vain safkat (ne on kieltämättä hyviä kerran vuoteen), peri lahjaa ja mutsin vaatimuksesta joulumusaa jonkun verran.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tunnustan, että olen kärsinyt vakavasta joulustressistä takavuosina. Ex:äni oli/on armoton jouluihminen ja tapana vielä jättää kaikki viime tippaan, jolloin minä aloin pikkuhiljaa kerätä painetta kaikesta tekemättömästä osaamatta kuitenkaan juuri tekemisen kautta helpottaa oloani. Ja kuitenkin, halusin minäkin kovasti järjestää lapsilleni Joulun aina uudestaan ja uudestaan.
Nykyään kaikki on toisin. Joulu merkitsee meille, vaimolleni ja minulle, aikaa olla yhdessä, syödä itse tehtyjä jouluruokia, tavata lastemme perheitä täällä kotonamma, levätä ja rentoutua - stressi ja hillitön hössötys on loistanut poissaolollaan ja antanut tilaa paljon rauhallisemmille jouluvalmisteluille...
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Tämmöinen asia tuli eilen yhtäkkiä mieleen eilen. Aikoinaan kun itse Don Tami valmensi Vaasan Sporttia lähestyin häntä eräässä kuppilassa. Tiedän että Tami on nähnyt maailman ja ajattelin että puhun hänelle ruotsia, joten olen varmasti sitten hänen silmissä samanlainen kosmopoliitti kuten hän. Menin siinä sitten keskikalja kädessä Donin puheille. Tarkkaan en enää muista mitä sanoin, mutta vastaukseksi taisin saada "jaaha", ja Tami jatkoi omaa juttuaan niinkuin minua ei olisi ollut olemassakaan.

Tunnustan siis että Tami on saanut täysin nollattua minua baarissa. Ja tämä tarina on tosi. Take my Word!!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Puhuttelen välillä veljeni lapsia (järjestys)numeroilla. Ykkönen, Kakkonen ja Kolmonen ymmärtää jo ketä tarkoitan jos käytän numeroita heidän sisaruksistaaan. Jos kysyn ykköseltä missä vaikka kakkonen on niin hän tietää ketä lapsista tarkoitan. Onhan noilla nimet ja tietty osaan mutta välillä ihan huvikseen puhuttelen heitä numeroilla. Lähinnä silloin kun vanhemmat eivät ole kuulemassa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tunnustan, että oien tänään ollut hyvin laiska etätyöntekijä. Olen työpäivän aikana muun muassa
– juonut runsaasti kahvia
– masturboinut
– tuijotellut ikkunasta ulos (huom.! kahvia juodessani, en masturboidessani)
– katsellut kiinnostavia videoita YouTubesta.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tunnustan, että oien tänään ollut hyvin laiska etätyöntekijä. Olen työpäivän aikana muun muassa
– juonut runsaasti kahvia
– masturboinut
– tuijotellut ikkunasta ulos (huom.! kahvia juodessani, en masturboidessani)
– katsellut kiinnostavia videoita YouTubesta.
Olitko se sinä jonka kahvit kaatu nahkasohvalle, kun säikähdit ikkunasta hekumointiasi juutuubbiin stiimannutta henkilöä, joka tunnustan olevani?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Olitko se sinä jonka kahvit kaatu nahkasohvalle, kun säikähdit ikkunasta hekumointiasi juutuubbiin stiimannutta henkilöä, joka tunnustan olevani?

Tunnustan, etten myönnä kieltäväni.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ollut koulukiusaaja. Häpeän asiaa ihan saatanasti. En voi ymmärtää, miten sydämetön, ajattelematon ja idiootti pystyinkin olemaan joskus juniorina. Oon ottanut asianomaisiin yhteyttä aikuisiällä ja pyytänyt anteeksi. Vastaanotto on ollut hyvä, vaikka en ole sitä ansainnutkaan.

Nykyisin olen aina heikoimman puolella. Oksettaa edelleen oma käytös sillon, ja tekisi edelleen mieli tehdä jotain, millä sen saisi peruttua. Eipä sitä saa, kun tehty mikä tehty. Anteeksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juon liikaa. Olen aina juonut liikaa, jo yläasteelta eli 80-luvulta saakka. Nyt viina alkaa jo vituttaa. Viina pilaa jo vähän perhe-elämää ja terveyttä se on pilannut jo kotvan aikaa. 35 vuotta olen dokannut nyt, ja välillä selkää vähän juilii herätessä. Uskomattoman hyvin olen kondiksessa näin kauan juoneeksi, mutta ehkä nyt pitäisi ottaa iisimmin jo. Olen 47, ja dokaan ihan samalla innolla kuin 30 vuotta sitten. Minä nyt vaan tykkään viinasta ja humalassa olemisesta, raittius olisi jotain mikä ei ole minua. Humalassa asiat tuntuvat sujuvan. Lopetanko viinan juomisen vai enkö?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paitsi että olinhan minä juomatta marraskuusta 1994 helmikuuhun 1995. Eli on sitä maksaa lepuutettu välillä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen välillä ihan tosissani miettinyt luostariin menemistä. Elämä olisi siellä ylhäältä ohjattua ja turvallista. Ei tarvitsisi miettiä mitä tekisi. Ikävä kyllä luostarit Suomessa ovat lähinnä ortotoksisia ja minä olen luterilainen. Enonkosken Ihamaniemessä on luterilainen luostariyhteisö mutta minun ymmärtääkseni sinne ei oteta nunnia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Halusin aìkoinani sirkukseen ilma-akrobaatiksi. Vaarallisia köysi - ja trapetsiesityksiä. Ois vaan pitänyt reissata paljon, niin en sitten viitsinyt lähteä alalle. Nykyään tyydytän kyseistä viettiäni flengailemalla pihan puissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen välillä ihan tosissani miettinyt luostariin menemistä. Elämä olisi siellä ylhäältä ohjattua ja turvallista. Ei tarvitsisi miettiä mitä tekisi. Ikävä kyllä luostarit Suomessa ovat lähinnä ortotoksisia ja minä olen luterilainen. Enonkosken Ihamaniemessä on luterilainen luostariyhteisö mutta minun ymmärtääkseni sinne ei oteta nunnia.
En tiedä tuosta ortotoksisuudesta, oikeaoppisen myrkyllisiä luostareita on harvassa kuitenkin. OrtoDoksinen nunnaluostari löytyy tosta Heinävedeltä, sinne vaan. Kahvia sieltä ei saa, rupeaisi vielä tekemään munkkia mieli.
 

Glove

Jäsen
Olen välillä ihan tosissani miettinyt luostariin menemistä. Elämä olisi siellä ylhäältä ohjattua ja turvallista. Ei tarvitsisi miettiä mitä tekisi. Ikävä kyllä luostarit Suomessa ovat lähinnä ortotoksisia ja minä olen luterilainen. Enonkosken Ihamaniemessä on luterilainen luostariyhteisö mutta minun ymmärtääkseni sinne ei oteta nunnia.
Etkä taida enää päästä puolustusvoimiinkaan vapaaehtoisena. Sielläkin kaikki on mietitty puolestasi valmiiksi ja saat ulkoilla reipashenkisessä seurassa ihan tarpeeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juon liikaa. Olen aina juonut liikaa, jo yläasteelta eli 80-luvulta saakka. Nyt viina alkaa jo vituttaa. Viina pilaa jo vähän perhe-elämää
Sama täällä. Mutta oon onneksi onnistunu pikkusen vähentään. Lisäksi vituttaa välillä se, että vaikka mulla on aivan huippu vaimo, niin flirttailen miltei jokaisen naisen kanssa jonka kanssa oon jutulla ja riisun ne miälessäni ja kuvittelen millasta olis peuhata niitten kanssa. Nuorempi tai vanhempi, vaalee tai tumma, lyhyttukkanen tai pitkätukkanen... Ei väliä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
En tiedä tuosta ortotoksisuudesta, oikeaoppisen myrkyllisiä luostareita on harvassa kuitenkin. OrtoDoksinen nunnaluostari löytyy tosta Heinävedeltä, sinne vaan. Kahvia sieltä ei saa, rupeaisi vielä tekemään munkkia mieli.
Löytyyhän sitä munkkia melkeimpä heti siitä naapurista. Eikä taida hirveen montaa vuotta edes olla kun viimeksi nunna munkkinsa sai ja päättyi heidän luostari taipaleensa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös