Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 355 901
  • 66 888

Nick Neim

Jäsen
Kohta saa uunilohta naamariin. Ai että.

Enpä olisi uskonut noin sanovani, kun ei kala ennen ollut oikein mun juttu.
 

redpecka

Jäsen
@Czescku: Nyt on sellainen tilanne käsillä, että vasta ensi viikon maanantaina pystyn kertomaan varmaksi sen mitä aion ensi viikolla tehdä. Nyt ei ole fiilis paras mahdollinen luvata 100%:sti mitään ja kun en voi vielä olla täysin varma, niin en sano mitään. Vasta maanantaina kerron. Taas sitä on hölmöilty ja vaikeutettu elämää prkl.
Asiahan ei minulle kuulu. Hienoa kumminkin, että olette kartoitelleet mahdollisuutta tavata vaikka livenä. Jotenkin kumminkin aistin tästä Jomppiksen "elekielestä" että tämä toki pelottaa jonka Jomppa on itsekin myöntänyt, mutta myös stressaa. Osaan siis itse samaistua tilanteeseen jossa rohkaisuryypyn jälkeen olisin että totta kai, mutta arkena skitsoilisin ja miettisin miten pääsen tästä kunnialla eroon. (Liioittelua siinä mielessä, etten enää pariinkymmeneen vuoteen ole lupautunut mihinkään niin ei ole stressiä sen puolesta.)

Sanon vain Jomppa, että jos et silloin halua lähteä "ryyppäämään lappeenrantaan" niin ei ole mikään pakko mennä eikä nämä hyvät kaverit varmaan sinua petturiksi leimaa vaikket silloin lähtisikään. Jos saat aikaiseksi lähteä niin bueno ja toivotan teille kaikille hauskaa tutustumista keskenään että mukavaa iltaa Lprassa.
 

redpecka

Jäsen
Nyt alkaa tuntumaan siltä, että pitää valvoa yksi niin saa taas vuorokausirytmin kohdalleen. Illalla varmasti nukuttaa jos ei tänä yönä nuku
Olin joskus 2000-luvun alussa kasveja kastelemassa viikon sukulaisella. Mulla ei silloin juuri ollut tietsikkaa, mutta kämpässä oli. Pelasin Baldur's Gate kakkosta vuorokaudet ympäri ja välillä kävin jossain luennolla ja välillä pelaamassa jotain fyysistä pallopeliä...

Mielenkiintoista kohdata muita ihmisiä jotka sanovat että hoh hoijaa, kylläpä oli vaikea nousta tänä aamuna sängystä. Minä siihen että hohhaukotus, just just jaksoin tänne tulla ennen nukahtamista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tai ainakin makuaistia.

Oliiveja en kyllä perkele syö, enkä opettele. Ne jätän muille.
Naispuolinen ystäväni rakastaa oliiveja pizzansa päällä ja vedettiin sen kanssa sen ostamana yks pizza puokkiin viime vuonna. Kyllä mä niitä oliiveja ihan syötävinä pidin, jos ei nyt ihan lempitäytteeksikään noussut.

Kesäkurpitsan makuun en ole sen sijaan vieläkään tottunut, en paistettuna enkä grillattuna.
 

redpecka

Jäsen
Oliiveja en kyllä perkele syö, enkä opettele. Ne jätän muille.
Naispuolinen ystäväni rakastaa oliiveja pizzansa päällä ja vedettiin sen kanssa sen ostamana yks pizza puokkiin viime vuonna. Kyllä mä niitä oliiveja ihan syötävinä pidin, jos ei nyt ihan lempitäytteeksikään noussut.

On kummallista kun on näitä ehdottomia nounou-asioita (okei, BH voi syödä tarvittaessa), kun nyt puhutaan kumminkin perustuotteista mitä vaikka suomen äsmarketeista saa eikä mennä edes sinne madcook-osastolle.

Joku perkuleen oliivi? Miten joku voi vihata sitä niin paljon vaikka se ei ole edes vaarallinen ihmiskuntaa uhkaava loinen? Ymmärrän iljettävät mustekalan imukuppisysteemit, mutta oliivi! Hei!?

Toki en itekkään mustista oliiveista niin diggaa, mutta en mä nyt rupee niitä pizzan päältä neppailemaankaan. Ja himaan ostan luumun kokoisia kivellisiä oliiveja.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kun on koko ikänsä tottunut testailemaan koko ajan milloin mitäkin uusia makuja niin tavallinen kasvis jollainen oliivi on ei ollut läheskään sieltä pahimmasta päästä.

Mulla ei oo mitään kovin pitkää inhokkilistaa mauista mutta sellaiset juomat jotka sisältää kookosta tai mikä tahansa tuote jossa on vesimelonia, niin mä kierrän kaukaa.

Kesäkurpitsaan yritän ehdottomasti vielä totutella, on se sen verran traditionaalinen kesäkasvis kuitenkin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minähän olen parivuotiaana asunut Brasiliassa ja syönyt oliiveja kuin metsämansikoita täällä samanikäiset. En tiedä edes mistä inho niitä kohtaan on tullut kun ei niitä nyt 80-luvun Suomessa joka päivä pöydässä ollut.
 

redpecka

Jäsen
Olen aika nirso loppujen lopuksi kamoista mitä lärviini tungen. Tai siis se suosikkilista on suppea. Mutta kyllä olen suht avoimesti maistanut erilaisia limanuljaskoita todetakseni että, joo ei ole mun juttu tämä, saanko poistua. Ja tässä ei puhuta nyt tosiaan eksoottisesta mönjästä.

Hyönteisten että pikkuhämähäkkien syönti käsittääkseni riippuu ihan turhapuromaisesti että mikä dippi ja onko rapeta, mikä mauste... Hyvin marinoitu ja grillattu kengänpohjakin on hyvää.

Oma stop-stop menee siinä, että sellaista tennispallon kokoista hämähäkin takaruumista en ilkeisi hampailla lähestyä: puraset ja lentää naamalle jotain keltaista tahnaa.
 

redpecka

Jäsen
Kesäkurpitsaan yritän ehdottomasti vielä totutella, on se sen verran traditionaalinen kesäkasvis kuitenkin.
No tämähän se on ihan hurjan ihmeellinen tapaus. Eihän tässäkään vihannekessa ole mitään järkeä jos miettii että mistä nämäkin ovat kehittyneet, oliko tarvetta? - Tuskin! Maailma olisi pärjännyt hyvin ilman näitä mauttomia kasviksia.

Mitään haittaa en näe että näitäkin onnettomia pataani dumppaan, mutta toisaalta ymmärrän kriitikoiden näkemyksen että miksi? kun eihän nää maistu millekään.

Ehkä se on edes vähän ravinteikkaimpi vaihtoehto kun spagetti.

Viva calabacín!
 

444

Jäsen
Saa nähdä, miten käy. Ikuinen kaupunkilaistollo ja kerrostaloasuja meni ja osti omakotitalon peräböndeltä. Siis minä. Tarkoitus muuttaa parin kuukauden sisään. Pääsin yllättämään myös itseni. No, pääseehän sieltä aina pois, jos perähikiä ahdistaa. Tässä vaiheessa kuitenkin Vantaa ahdistaa vielä enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä se minäkin kauan sitten väitin, että en maista kolme päivää marinoitunutta festaripimppiä. No maistoin ja hyvää oli.
Tarjoiltiinko tuplajuustolla? Taskulämmintä Vergiä palanpainikkeeks niin avot.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitähän sitä tänään keksisi...
Vetäis pään täyteen, hajottas kämpän ja kävis vieraissa...
Tai mitä jos tyytyisi vaan katsomaan telkkaria, kitkemään kasvimaata ja lukemaan kirjaa...
Vaikea valinta??? ;-)
 

redpecka

Jäsen
Mä olen ihan shatanan tunari näitten kaupastaostettujen porkkanoitten kanssa. Muka niitä laitan keittymään ja sitten viskaan pitkiä pakastepapuja päälle... No eihän ne sinne mahdu millään enää. Ja nyt tasapainoillaan keitinveden että sen materian kanssa ja jossain siellä alla oli ne porkkanatkin kai.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mitähän sitä tänään keksisi...
Vetäis pään täyteen, hajottas kämpän ja kävis vieraissa...
Tai mitä jos tyytyisi vaan katsomaan telkkaria, kitkemään kasvimaata ja lukemaan kirjaa...
Vaikea valinta??? ;-)

Vedä pullo kossua, valele kirja bensalla, heitä se kasvimaalle ja sytytä tuleen. Sit meen riehuub naapuriin ja laitat kämpän remonttiin ja sit pistät ranttaliks kun siniasuiset kaverit on tullu paikalle.
 

redpecka

Jäsen
Mitähän sitä tänään keksisi...
Vetäis pään täyteen, hajottas kämpän ja kävis vieraissa...
Tai mitä jos tyytyisi vaan katsomaan telkkaria, kitkemään kasvimaata ja lukemaan kirjaa...
Vaikea valinta??? ;-)
Mites, voisitko arvostella mun kasviaamiaisen ennen ku äijäs herää? Olla siis porkkanaa, oota, katon kuvasta... ja näitä vihreitä papuja. Muistaakseni heitin myös puolikkaan tomaatin tonne ja punasta paprikaa mutta ne hukkunna olla tonne. Ja ideanihan on että tämä olisi vasta siis rakenteellinen pohja jota voi alkaa boostailee vaikka pizzalla tai jollain.
 

Liitteet

  • porkkana & papu vihreä.JPG
    porkkana & papu vihreä.JPG
    184,1 KB · kertaa luettu: 138
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mites, voisitko arvostella mun kasviaamiaisen ennen ku äijäs herää? Olla siis porkkanaa, oota, katon kuvasta... ja näitä vihreitä papuja. Muistaakseni heitin myös puolikkaan tomaatin tonne ja punasta paprikaa mutta ne hukkunna olla tonne. Ja ideanihan on että tämä olisi vasta siis rakenteellinen pohja jota voi alkaa boostailee vaikka pizzalla tai jollain.
Tonne litra ponanzaa joukkoon ni vittu notta tulee hyvä booli!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös