Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 374
  • 68 238
Pitäisikö opetella semmoinen vittuileva ja höyryävä keskustelutapa, jota täälläkin välillä näkee.

Ei. Ole vain oma itsesi. Äläkä välitä jos joku hölmö tyyppi ei halua lukea kirjoituksiasi tai on kanssasi eri mieltä. Jatkat vaan samaan malliin. Ehkäpä tuollainen mainitsemasi vittuileva sekä höyryävä tyyli on myös sitä omana itsenään kirjoittelua eikä mitään surkeaa esittämistä.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei. Ole vain oma itsesi. Äläkä välitä jos joku hölmö tyyppi ei halua lukea kirjoituksiasi tai on kanssasi eri mieltä. Jatkat vaan samaan malliin. Ehkäpä tuollainen mainitsemasi vittuileva sekä höyryävä tyyli on myös sitä omana itsenään kirjoittelua eikä mitään surkeaa esittämistä.

Joko se on sitä, että on vaan sellainen vähän kusipää, tai sitten se on epävarmuutta ja pelkoa, jota on helppo purkaa netissä. Oma viestini oli humoristinen.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen nuoruusvuosien jälkeen ollu erittäin huono leffojenkattelija ylipäätään, eikä ne hirveesti enää ees kiinnostakaan. Joskus käytiin vaimon kanssa aina kattoos uudet Bondit kimpassa leffateatterissa, mutta ei niitäkään enää vuosiin. Ei kiinnosta tää Daniel Graig yhtään, saatika joku nais-Bond.
Asiaan: Telkusta tulee maailman parhaaksi leffaksi monessa yhteydessä mainittu Citizen Kane. Olen joskus aiemminkin yrittäny tota leffaa kattoa, mutta aina on tainnu jäädä kesken. Nytkin tossa pyörii ja kovin pitkälle alkua pidemmälle en jaksanu, kun ei vaan kiinnosta. Lähinnä yleissivistyksen vuoksi taas yritin, mutta pakko se kait on myöntää, että en oo mikään leffojen ystävä ja se on oikein fine by me. Elämä menee aika mukavasti ilman leffojen kattelua, esim. kirjoja lukemalla.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Olen nuoruusvuosien jälkeen ollu erittäin huono leffojenkattelija ylipäätään, eikä ne hirveesti enää ees kiinnostakaan. Joskus käytiin vaimon kanssa aina kattoos uudet Bondit kimpassa leffateatterissa, mutta ei niitäkään enää vuosiin. Ei kiinnosta tää Daniel Graig yhtään, saatika joku nais-Bond.
Asiaan: Telkusta tulee maailman parhaaksi leffaksi monessa yhteydessä mainittu Citizen Kane. Olen joskus aiemminkin yrittäny tota leffaa kattoa, mutta aina on tainnu jäädä kesken. Nytkin tossa pyörii ja kovin pitkälle alkua pidemmälle en jaksanu, kun ei vaan kiinnosta. Lähinnä yleissivistyksen vuoksi taas yritin, mutta pakko se kait on myöntää, että en oo mikään leffojen ystävä ja se on oikein fine by me. Elämä menee aika mukavasti ilman leffojen kattelua, esim. kirjoja lukemalla.
Itsehhän katselen paljonkin leffoja. Niistä sittemmin välttämättä mieleen painu ei enempi tekijät, kuin näyttelijätkään. Eli "friikki" ole en.
Tää Citizen Kane tuli itekkin bongattua Yleltä. Olihan se VHS aikana itselle se unilääke. Valehtelematta jonkun kymmentä kertaa tuo tuli laitettua nauhuriin pyörimään, eikä koskaan lähellekkään loppua päässyt koska, unilääke.

Onneks löytyy Areenasta tovin, jos unen kaipuu iskee.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pan... eikun en sano. Hyvää yötä.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kauniisti kukkii tuo Rhododendron Smirnowii. Muissa on vasta nuput mutta tuo on aikainen lajike.

Pysyykö tuo Smirnovilainen koko elämänsä noin matalana?

Siinä voisi kai olla järkevä pelityyli, ei tarvitse alppiruusun välttämättä kurottaa kukkiaan taivahalle, kasvattaa varsia.
Minä tykkäisin tuosta, tarvitsee ehkä vähemmän vettä.

lisäys: näyttää hyvinvoivilta tuon viereisenkin rhodon lehdet. Hyvä paikka on niiden elää teillä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas, muut meni nukkumaan, minulla on vielä olutta ja ei nukuta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo, luin pari tuntia putkeen TPS-osion vitutusketjua. Elinikä piteni taas parilla kuukaudella.
Kysyisin miksi, mutta luin joskus 300 sivua ircquoteja. Oli vähän tylsää tms. Nojuubelaaneria ja sitten katsellaan interwebsistä hauskoja videoita. Jos keksin jotain tilastoitavaa voisi jatkaa excelillä leikkimistä myös.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miksikö? Ajattelin että olisi hauskaa. Ja voi veljet että olikin. Ehkä hieman ilkeää toimintaa, mutta mitäs pienistä.
Kunhan oli hauskaa niin tuskin mitään herneenpalkoja on neniin vedetty. Vähän eri asia jos menee sinne viikottain vittuilemaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Päätäni en rupea aukomaan, mutta hyvät naurut kelpaavat aina. Onhan tuo ketju kaikessa negatiivisuudessaan ja silmienpyörittelyssään upeaa settiä.
Joo olihan tämän kauden aikana Red Wingsin fanina aika raakaa hommaa, ellei siitä huumoria pysty repimään irti. Onneksi on yhden mestaruuden seurannut niin ei ihan hulluksi tule.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Suomen tasavaltaisuus on sijoittunut boreaaliselle vyöhykkeelle Boreaalinen vyöhyke – Wikipedia
ja siten suomalaisten luonnonvaraisten nisäkkäiden porukka koostuu useimmiten näistä tyypeistä Luettelo Suomen nisäkkäistä – Wikipedia
ja sitten tuohon päälle tietysti lemmut ja lampaat, kotisiat, koirut ja kissut.

Boreaalisella vyöhykkeellä ainoat kädelliset nisäkäsvaikuttajat ovat ihmisiä, homo sapiensis-heimolaisia.
Aika jännä tajuntaani iskimus oli tämä, muita kädellisiä ei ole kiinnostanut näillä leveysasteilla eläminen.

Ja ihminen taitaa olla niitä harvoja nisäkkäitä, jolla on useita sukupuolia, niinku silleen merkittävän tuntuvasti.
Toisaalta pirun hankalaa eli kallista on tuota tutkia, esim. lepakoiden tunteilua ja roolimalleja.

Mutta olisiko tämä sukupuolien jonkin sorttinen liukuvuus sittenkin tietysti voimavara, jolla ihmiskädellinen on valloittanut nämä pohjoisemmat, yleisesti hedelmättömämmät maaperät? Ei kasva ananas, viikuna, ei hindu ja banaani täällä helposti.

Vink vink tutkijoille.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pysyykö tuo Smirnovilainen koko elämänsä noin matalana?
Kyllä, se on kasvutavaltaan lamoava. Ja on kovin kukkimaan täällä olevista alppiruusuista. Kunhan vaan muistaa kastella keväällä. On jostain syystä herkkä kuivuudelle ja ruskistaa nuppunsa (ne siis "kuolevat") eivätkä ne aukea.

Miten muuten @Iisoppi Iisoppisi voi?
Hengissä on. Näen sen tuosta ikkunasta pienenä vihreänä typsynä mustalla pellolla. Haluatko kuvan todisteeksi ? ;-)

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Harkitsin terassilla käyntiä tänä viikonloppuna, mutta eikö ne kelit tietenkin muuttuneet juuri viikonlopuksi. Eilen oli koko päivän harmaata ja vettä satoi iltapäivästä alkaen ja tänään tuulee ihan perkeleesti ja tuollainen puolipilvinen keli, ei kovin lämmin. Noh, vielä toki huominen vapaalla ja tiistaina vasta 14.30 töihin joten ehkäpä vielä huomenna olisi mahdollisuus...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis vaikuttaaks se korona noinkin paljon. Eilen poke tuntui odottavan että meidänkin pitäis maksaa sisään. Tai ei mun vaan frendin. No ei se kyllä onneks maksanut. Eiks ne hinnastot oo turisteille.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen paljon hehkuttanut bebejen makua mutta ei tuo punaherukoista tehty mamman marjapiiraskaan pahan makuista ole vaan on kyllä herkullista ja kivan makeaa. Yksi lempparileivonnaiseni onkin tenavasta lähtien ollut mamman marjapiiras ja nimenomaan punaherukoista tehtynä. Oli mukava juttu että eilen sain aikaiseksi pitkästä aikaa leipoa tuota kyseistä piirakkaa.

Oli minulla jotain muutakin asiaa mutta olen nyt ikävä kyllä ehtinyt jo unohtamaan sen mitä muuta minun piti tänne kirjoittaa. Tuleeko teillekin tällaisia unohduksia joskus? Kun olette saaneet viestin julkaistua niin muistatte että ei perhana, minunhan piti tuostakin tänne vielä kirjoittaa!

Sain tänä viikonloppuna sekä lauantaina että sunnuntaina nukuttua jo vähän yli seitsemään aamulla. Menin vapaa-iltoinakin aikaisin maate niin kyllä sitä unta ehti saamaan sellaiset noin 9-10 tuntia. Silti on väsyttänyt melko paljon sekä lauantaina että sunnuntaina päivällä. Mutta onhan tuo jo edistystä että sain nukuttua seiskaan asti, yleensä herännyt varsinkin lauantaisinkin jo siinä 5-6 maissa.

Sieltä se sitten tuli. Ja nyt sitä saa miettiä, olisiko tullut ilman minua. Ehkä olisi, ehkä ei. Toisen pelastin vain muutamaa päivää aiemmin, toista työnsin entistä syvemmälle suohon. Hyvä jätkä.

Huomenta. Aurinkoista vihdoin, mutta onpa kova tuuli. Ei haittaa, tärkeintä että aurinko paistaa. Tänään on jo käytävä 2km lenkillä, että pää saa vähän tuuletusta. Jaksaa sitten sen jälkeen päivystää täällä loppupäivän. Sitähän se minun elämäni on. Puuhommia odotellessa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy