Juon Kouvolassa puistossa olutta. @nummenkallio olisi kateellinen.
Juon Kouvolassa puistossa olutta. @nummenkallio olisi kateellinen.
Asun Kouvolassa ja silti olen kateellinen. Itse juon terassilla. Omalla. No ei omalla. Kaverin. Musiikkia kuuntelen ja katselen komeata jenkkiautoa. El Camino kyseessä.Juon Kouvolassa puistossa olutta. @nummenkallio olisi kateellinen.
Missä puistossa? Kateellinen olen silti. Pakko hinuttaa täällä Stadissa.
Mene juomaan olutta Kenkäkukkulalle. Se on Kouvolan siistein paikka juoda olutta.
Tässä jossain kaupungintalon ja ton laatikkokirkon vieressä.
Voiko siellä mitään muuta tehdä pysyäkseen järjissään?Kirkon puistolta haiskahtaa. Menkää sinne DDR-hallille, niin siellä näette kauniin puiston ja kauniin kukkulan. Siellä on kiva juoda olutta.
Toki Kouvolassa on missä tahansa kiva juoda olutta.
Johnny, Johnny, Johnny. Kyllähän tiedät itsekin, ettei Jumala tällaisessa tilanteessa tee muuta, kuin vinkkaa silmää. Eiköhän syy löydy jostain muualta.Tai sit mua rankastaan pyllyjen tsiigailusta...
Voiko siellä mitään muuta tehdä pysyäkseen järjissään?
Itse laitoin jäätelöön vadelmaa ja mustikkaa eli siitä tuli kuningatarjäätelö... No sopii ehkä arvolleni ;-)Omatekoinen mustikkajäätelö muistaakseni oli hyvää ja eksooattista.
Voiko siellä mitään muuta tehdä pysyäkseen järjissään?
Kuningatarjäätelö on ehottomasti top-3 jäätelömaku. Minttusuklaa on mun lemppari. En edes tiedä missä kunnossa meidän kone on, tod näk. rikki :(Itse laitoin jäätelöön vadelmaa ja mustikkaa eli siitä tuli kuningatarjäätelö... No sopii ehkä arvolleni ;-)
Minusta minttu ja suklaa ei sovi jäätelöön. Tai siis minttusta en pidä missään makeassa. Teessä menee mutta muuten vierastan. Sinänsä jännä että olen aikanani pyytänyt after eightejä joululahjaksi... ja niissähän on minttua ja tummaa suklaata joita molempia nykyään karsastan.Minttusuklaa on mun lemppari.
Oho, Helsingissä kopioidaan Mikkelin tunnettua mainoslaulua.Kisahalli, kisahalli, siinä on kesäloman tahti. Ota suunnaksi kisahalli!
Rinki aloitteli. Näin veikkaan. Mutta siten voittaa.Oho, Helsingissä kopioidaan Mikkelin tunnettua mainoslaulua.
Mitä siellä kisahallissa on tänään?
Varmaankin mainoslaulupaikan vahakabinetin näyttelyesineiden näköisiä asukkaita.Oho, Helsingissä kopioidaan Mikkelin tunnettua mainoslaulua.
Mitä siellä kisahallissa on tänään?