Pekka Virta – Lukon päävalmentaja

  • 653 370
  • 3 414

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Mitä helvettiä Virran olisi pitänyt penkin takana tehdä? Jotain ristinmerkkejä? Ihan norminaamalla oli liikkeellä. Koutsasi joukkueensa suvereeniin voittoon ja sitten kuunteli häviäjän vinkumiset siihen päälle.

Ei todellakaan ollut norminaamalla. Kyllä sen verran pitää Virrankin peliä seurata, että ymmärsi tilanteen vakavuuden. Kaikki muutkin ymmärsi. Parempi olisi vaan olla normaalisti, jos ei osaa käyttäytyä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulle on ihan sama tuomitsee tai ei. Lopputulos 1-7 ja fokus jossain yksittäisessä taklauksessa, johon Neme ei olis voinut puhtaammin tulla, vaikka kai sitten ois pitänyt jättää tulematta kokonaan. Antaa muitten parkua ja mennään eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hyvä Peksi. Enää ei kannata sanoa mitään. Jos ei vastapuoli ymmärrä, niin kannattaa nousta vaan reilusti yläpuolelle. Suipot ja muut jeesustelijat voivat jäädä rypemään omaan lastiinsa.

Pekka on rautaa.
 

Holkkipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kamera sattui näyttämään Virran loukkaantumisen jälkeen. Näytti siltä, että hän naureskeli tilanteessa. Selin kommentoi hetken päästä aika tiukasti jotain Lukon aition suuntaan.

Ilmeisesti Selin hermostui Virran reaktioon ja pitää hän pelin jälkeisiä kommentteja kaksinaamaisina. Itse olen taipuvainen olemaan samaa mieltä Selinin kanssa, Virta tuomitsi Nemecekin taklauksen, koska jäi itse kiinni käytöksestään.

-Kamera sattui näyttämään
-Näytti siltä
-Itse olen taipuvainen

Hienoa, tämähän tuli täysin selväksi.
 

theZ

Jäsen
Näkeekö täällä useampikin nuo Virran kommentit jotenkin fiksuina? Tuonne taklausketjuun ei uskalla edes mennä mielipidettä kirjoittamaan kun en jaksa vääntää kaikkien kanssa. Nemecek pyrkii pelaamaan pitkällä mailalla kiekkoa. Tämä näkyy hänen peliasennostaankin ja aika kyyryssä on Nemecek itsekin. Kivenmäki hukkaa kiekon ja pelaa pää munissa ja huonosti kiinnitetty kypärä teki tilanteesta dramaattisemman kuin mitä se tekona oli. Nemecek olisi voinut tietysti alunperinkin pelaamaan tilannetta niin ettei mitään kontaktia runkoon tule missään tapauksessa, mutta ei tuo mikään törkeä sikailu ollut. Kädet alhaalla maila pitkälle kurotettuna ja osuu nyt päähän ja tietysti siitä ansaitusti rankkua tulee.

Mitä tekee Pekka Virta? Heittää taas pelaajansa bussin alle koko kiekkoa seuraavan Suomen nenän edessä. Arvostan paljon vähemmän kuin Nemecekin suoritusta. Mut kai täältä Peksille puolustelijoita löytyy.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielestäni myös Pekka Virta oikeasti räjäytti WTC-tornit vuonna 1999.

Oikeasti, joku raja näihin salaliittoihin. Virta on tuominnut taklauksen jokaisessa mediassa, mutta sekään ei riitä.

Kyse on miltä asiat näyttävät ulospäin. En usko, että Virta naureskeli Kivenmäen loukkaantumiselle, sattui vaan ikävästi kuvaan väärällä hetkellä. Ilmeisesti Selin huomasi tämän kuutiolta, kun reagoi pian tämän jälkeen Lukon penkin suuntaan.

Virta vissiin tajusi tämän ja keskittyi tämän jälkeen sekä Liiga360 haastattelussa että lehdistötilaisuudessa Nemecekin taklaukseen. Tämä näyttäytyy ainakin minulle selittelynä.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä tekee Pekka Virta? Heittää taas pelaajansa bussin alle koko kiekkoa seuraavan Suomen nenän edessä. Arvostan paljon vähemmän kuin Nemecekin suoritusta. Mut kai täältä Peksille puolustelijoita löytyy.
Tekee mitä vaan, niin näköjään aina menee väärin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyse on miltä asiat näyttävät ulospäin. En usko, että Virta naureskeli Kivenmäen loukkaantumiselle, sattui vaan ikävästi kuvaan väärällä hetkellä. Ilmeisesti Selin huomasi tämän kuutiolta, kun reagoi pian tämän jälkeen Lukon penkin suuntaan.

Virta vissiin tajusi tämän ja keskittyi tämän jälkeen sekä Liiga360 haastattelussa että lehdistötilaisuudessa Nemecekin taklaukseen. Tämä näyttäytyy ainakin minulle selittelynä.
Nyt TF otat pienen konjakin ja pistät maate, huomenna kaikki näyttää paljon kirkkaammalta! Kyllä se päivä vielä risukasaankin paistaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt TF otat pienen konjakin ja pistät maate, huomenna kaikki näyttää paljon kirkkaammalta! Kyllä se päivä vielä risukasaankin paistaa.

Ei voi töissä konjakkia ottaa, muutaman tunnin päästä sitten.

Edit: Yritin vaan pohtia mistä valmentajien käytös johtuu. Ässien tilanne näyttää tällä hetkellä sarjatilanteen suhteen ok:lta, pelaajarosterin suhteen huominen tuskin tilannetta parantaa.
E
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sen verran ymmärtää Selinin turhautumista, 1-7 turpiin ja omasta joukkueesta 2 tärkeää pelaajaa saikulle ja kauden tärkeimmät pelit lähellä.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Jos mua Lukon menestyminen yhtään kiinnostaisi niin enemmän olisin kiinnostunut siitä miten oman joukkueen pelaajat hänestä ajattelevat kuin se mitä Jatkoajan ässäfanit hänestä ovat mieltä.

Jos vihaavat Pekkaa niin luoja paratkoon millaista tulosta tulisi jos eivät vihaisi. Kumminkin varmaan nyt ymmärtääkseni 20 pistepeliä viimeisestä 21 ottelusta.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyse on miltä asiat näyttävät ulospäin. En usko, että Virta naureskeli Kivenmäen loukkaantumiselle, sattui vaan ikävästi kuvaan väärällä hetkellä.
Näin ne asiat koetaan.

Tämän on pakko olla naurettavin keskustelu koko kauden aikana. Vai että oikein naureskeli.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei todellakaan ollut norminaamalla. Kyllä sen verran pitää Virrankin peliä seurata, että ymmärsi tilanteen vakavuuden. Kaikki muutkin ymmärsi. Parempi olisi vaan olla normaalisti, jos ei osaa käyttäytyä.
No kato nyt itekin tuosta tweetistä.
Jumalauta joku tolkku tähän touhuun.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
No Modet...eikös Ässien osiossa ole Pekka Virralle oma ketju, sen kun vaan nostaa ylös.

Ei Virta minunkaan suosikki aina ole, mutta onhan tämä nyt ihan naurettavaa Pekkaa tuosta yrittää syyttää.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Muutamia kymmeniä kertoja nyt tuon Nemecekin taklauksen katsoneeni ei oikein hyvällä enkä pahallakaan tahdolla saa siitä mitenkään törkeää ja/tai rikollista. Ja taas se vanha totuus: "Olis voinut jättää taklaamatta." Tai : "Pidä mies katse ylhäällä." No toki.

Koko tilannehan sai alkunsa Reunasen kampituksesta naapurin siniviivalla, mitä ei vihelletty. Kivenmäki suhaa vauhdilla ylös, eikä huomaa yhtään - toistan yhtään - Nemecekin tilanteeseen tuloa. Ja kun äijillä on vielä jonninlainen kokoerokin, niin tulos oli valitettava. Päähän Nemecekin taklaus ei mielestäni osunut. Kovasta taklausvauhdista johtuen (siis fysiikan lakien mukaan molempien vauhdilla oli tietty osansa törmäyksessä) Kivenmäki pysähtyi kuin seinään, kypärän nauha aukesi ja kypärä putosi päästä siten, että nuppi kolahti ikävästi suoraan ja kovaa jäähän.

Perin porilaista oli puolestaan A-P Selinin suoranaisen törkeä kommentti Virran suuntaan "lehdistötilaiisuudessa". "Vastapuolen lässytystä...jne." Vaikka Virta oli juuri pari minuuttia aiemmin pahoitellut tilannetta.

Käykää ihmeessä katsomassa Liigavahdista se "lehdistötilaisuus", niin saatte paremman kuvan asiasta. Hölmöä, noloa ja säälittävää - ai niin, mutta kyseessä olivatkin porilaiset.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
No kato nyt itekin tuosta tweetistä.
Jumalauta joku tolkku tähän touhuun.

Yritän itse ymmärtää Selinin avautumisen ja turhautumisen. Se ei tapahtunut tuon muutaman sekunnin vuoksi.

Tunteet kuohuu ja Selin näki tilanteen niin, että näki aihetta antaa tuon kommentin. Mutta se on totta, että tämä keskustelu ei nyt vie asiaa yhtään mihinkään suuntaan.

Virta hoiti pressin hyvin, Selin katsoi kokonaisuutta omasta näkökulmasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös