Kyllä Selin oli vain ja ainoastaan nolo ei siitä nyt mihinkään pääse.Kyllä se oli kuitti siihen, että tilanteen tapahtumisen aikana Virta oli hyvin välinpitämätön ja huoleton vaihtoaitiossa. Ja siitä Selin huusi jo silloin Virran suuntaan. En mäkään sellaisen jälkeen haluaisi kuulla jotain lässytystä, kun selkeästi jo näytti oman kantansa. Hyvähän se on tulla sitten pressiin keräämään pisteet "rehellisestä ulostulosta."
Kamera sattui näyttämään Virran loukkaantumisen jälkeen. Näytti siltä, että hän naureskeli tilanteessa. Selin kommentoi hetken päästä aika tiukasti jotain Lukon aition suuntaan.
Ilmeisesti Selin hermostui Virran reaktioon ja pitää hän pelin jälkeisiä kommentteja kaksinaamaisina. Itse olen taipuvainen olemaan samaa mieltä Selinin kanssa, Virta tuomitsi Nemecekin taklauksen, koska jäi itse kiinni käytöksestään.
Pistepörssin voitto on se tärkein? Oon ymmärtäny et Lukko pelaa mestaruudesta. Sen verran kuumana kävi kaikki puolin ja toisin että joku olisi voinut Danforthin teloa niin tuskin täällä viisasteltaisiin vaan oltaisiin mun kanssa samaa mieltä.Totta kai siinä yritettiin pelata Danille vielä lisää pisteitä, koska pistepörssin voitosta taistelee.
Sekö ässillä oli agendana kolmannessa erässä? Ettekö tekin koita jotain säälipleijareita pelata ja saada sinne edes rosteria täyteen?Pistepörssin voitto on se tärkein? Oon ymmärtäny et Lukko pelaa mestaruudesta. Sen verran kuumana kävi kaikki puolin ja toisin että joku olisi voinut Danforthin teloa niin tuskin täällä viisasteltaisiin vaan oltaisiin mun kanssa samaa mieltä.
En ollut vaihtoaitiossa en osaa sanoa agendasta.Sekö ässillä oli agendana kolmannessa erässä? Ettekö tekin koita jotain säälipleijareita pelata ja saada sinne edes rosteria täyteen?
Tai no,,,,onhan siellä jotkut Mäkisen pojat rosterissa jota en ollenkaan ymmärrä. Köyhän miehen Lamberg.
Kapteeni Heikkinen ei ollut tarpeeksi huolestuneen näköinen, kun Kivenmäki makasi jäässä.Noniin, eli koontina kommentit Porin suunnalta:
- Virta kannustaa pelaajiaan telomisyrityksiin
- Virta naureskelee verilammikossa makaavalle pelaajalle
- Virta tuomitsee pressissä taklauksen, eli jeesustelee
- Heikkinen naureskelee verilammikossa makaavalle pelaajalle
- JD telottava
- Kivenmäen tilanne kostettava; "silmä silmästä"
- Lukko on röyhkeä, koska kehtaa hakea ylivoimalla maalia
- Lukko on röyhkä, koska kehtaa peluuttaa ykköspelaajaansa ylivoimalla
- Repo on röyhkeä, koska kehtaa tuulettaa maalia
Näinköhän se arvostelukyky säilyi loppuun asti?
Kapteeni Heikkinen ei ollut tarpeeksi huolestuneen näköinen, kun Kivenmäki makasi jäässä.
Siitä propsit Danforthille, todella hieno pelaaja. Liigan parhaimmistoaVaikka koko Lukon joukkue onkin ilmeisesti käyttäytynyt röyhkeästi, niin silti siellä taitaa Setänen ja Danforth olla etunenässä viittomassa apua kentälle.
Tämä on siinä tosi, että tilanne lähti siitä Reunasen ”kammituksesta” mistä Lukko vaati jäähyä kädet pystyssä. Seuraava tilanne on se, että Nemecekki kostaa sen Kivenmäelle. Miettikää ihmisen käyttäyttämistä niin jon tuntee epäoikeudenmukaisuutta on ensimmäinen ajatus kosto. Tämä oli selvä kosto, eli harkittu teko. Nyrkkeily on siitä fiksu laji, että jos siellä tehdään tämän tasoinen kosto niin siitä seuraa diskaus eli häviää ottelun.
+Lukkonimimerkit kehtaavat hehkuttaa murskavoittoa vaikka porilaislapsia on sairaalassa. #oksettavaa
Muutamia kymmeniä kertoja nyt tuon Nemecekin taklauksen katsoneeni ei oikein hyvällä enkä pahallakaan tahdolla saa siitä mitenkään törkeää ja/tai rikollista. Ja taas se vanha totuus: "Olis voinut jättää taklaamatta." Tai : "Pidä mies katse ylhäällä." No toki.
Olen täsmälleen samaa mieltä: todella ryhdikäs, asiallinen puheenvuoro Virralta - totesi rehdisti tapahtuneen, ei lausunut "en nähnyt tilannetta"-liirumlaarumia eikä puolustellut tekoa mitenkään, päinvastoin. Johtajan ulostulo.Virta oli todella asiallinen ja rehti. Ei puolustellut puolirikollista pelaajaansa Ahokkaan tapaan.
Elämä jatkuu.. tsempit Kivenmäen suuntaan !
Hauska tilanne siinä mielessä että Kivenmäelle tosiaan pikaista paranemista mutta muuten poriin voitais ampua ohjuksia ihan kalibrointimielessä kun kaupunki näytti tänään mitä osaa= ei oikeastaan mitään muuta kuin perseillä. Ässäpalstalla terve järki on harvinaisempi kuin porilainen lätkäpelaaja ratkaisevassa roolissa mestaruusjoukkueessa ja katsomossa juntit halusi vaan tapella.
.....