Perussuomalaiset

  • 5 445 530
  • 43 803

444

Jäsen
Ilta-Sanomat on nyt ottanut useammalla jutulla kantaa Antti Niemen tuloon Tampereen valtuuston pikkujouluun. Tätyy sanoa, että ihmeellistä jeesustelua. Jos kerran avecin saa tuoda, ja valtuuston on valittu Kiemunki varalle, eihän sitä voi mitenkään estää, että hän tuo kaltaisensa ystävän. Tarvittaessa vaikka juuri sen hetken puolison. Niin se vaan menee, että jos ääriliikkeiden kannatus lisääntyy, valtuustoissa on ainakin varalla erilaisia natseja symppaavia tai heidän kanssaan seurustelevia. Mitä tehdään?

Ei mielestäni mitään. Sillä vaihtoehto on liian vaikea. Järjestöt vaihtuvat, ihmiset vaihtuvat, tunnukset vaihtuvat. Tampereen kaupunginvaltuuston 1. varapuheenjohtaja Aila Dündar-Järvinen totesi, että hänelle ei käy. Valtuuston puheenjohtaja, kansanedustaja Anna-Kaisa Ikonen on pahoillaan tapahtuneesta. Ikosen maanantain Niemi pisti pitkälti uusiksi. Asiasta on tarve käydä keskustelua.

Keskustelu on paikallaan, minusta on hyvin vaikea rajata jotain henkilöä siviilinä ulos, jos hän on vaikka valtuutetun lähiystävä tai kumppani. Sen sijaan voi edellyttää, että propagandaa ei julisteta.

Persujen ja muiden osalta toivoisin rehellisyyttä. Jos olettaa, että @Anssi #5 naulaama lähdemateriaali pitää paikkansa, siinä tapauksessa on vaikea uskoa, että mainitut henkilöt olivat tuntemattomia toisilleen.

Ja tästä päästään mielestäni vasta itse asiaan. Miksi kieltää vapaa-ajan keskustelun natsin kanssa?
Kiinnostavampaa olisi tietää, että jos tuossa natsien kanssa kaveeraamisessa ja hengailussa ei ole mitään ihmeellistä saati tuomittavaa, niin miksi tilannetta yritetään valkopestä ja silmät kirkkaina väittää, että yhtään ei taas ketään tunneta ja ihan vahingossa oltiin samassa paikassa. Sama pätee palstan pikkupersuihin, kun ensin huudetaan suu vaahdossa, että ei ole todisteita samassa tilaisuudessa olemisesta, sen jälkeen ei ainakaan olla kuin pari minuuttia oltu samassa pöydässä, jonka jälkeen ihan pakon edessä vähän sittenkin illallistettiin kimpassa, kun pöytäjärjestys oli sellainen, mutta missään tapauksessa ei hengailtu yhdessä. Ja kun kaikki väitteet debunkataan yksitellen, niin yhtäkkiä siinä kaveeraamisessa ja hengailussa ei olekaan mitään pahaa, koska eihän se kenestäkään murhaajaa tee, että sattui istumaan samassa metrossa murhaajan kanssa. Jos tilanne jo lähtökohtaisesti on se, että natsien kanssa on ihan jees kaveerata ja hengailla, niin miksi sitä tietoa piti lähteä hädissään kumoamaan alun perinkään. Olisivat nyt ihan rohkeasti sitä mitä ovat, kun jopa sokea persu näkee näiden selittelyjen läpi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kiinnostavampaa olisi tietää, että jos tuossa natsien kanssa kaveeraamisessa ja hengailussa ei ole mitään ihmeellistä saati tuomittavaa, niin miksi tilannetta yritetään valkopestä ja silmät kirkkaina väittää, että yhtään ei taas ketään tunneta ja ihan vahingossa oltiin samassa paikassa.

Juuri tähän kysymykseen päätinkin lainaamasi tekstini. Ei tämä koske vain persuja, mutta persuketjussa lähinnä heitä.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Kiinnostavampaa olisi tietää, että jos tuossa natsien kanssa kaveeraamisessa ja hengailussa ei ole mitään ihmeellistä saati tuomittavaa, niin miksi tilannetta yritetään valkopestä ja silmät kirkkaina väittää, että yhtään ei taas ketään tunneta ja ihan vahingossa oltiin samassa paikassa. Sama pätee palstan pikkupersuihin, kun ensin huudetaan suu vaahdossa, että ei ole todisteita samassa tilaisuudessa olemisesta, sen jälkeen ei ainakaan olla kuin pari minuuttia oltu samassa pöydässä, jonka jälkeen ihan pakon edessä vähän sittenkin illallistettiin kimpassa, kun pöytäjärjestys oli sellainen, mutta missään tapauksessa ei hengailtu yhdessä. Ja kun kaikki väitteet debunkataan yksitellen, niin yhtäkkiä siinä kaveeraamisessa ja hengailussa ei olekaan mitään pahaa, koska eihän se kenestäkään murhaajaa tee, että sattui istumaan samassa metrossa murhaajan kanssa. Jos tilanne jo lähtökohtaisesti on se, että natsien kanssa on ihan jees kaveerata ja hengailla, niin miksi sitä tietoa piti lähteä hädissään kumoamaan alun perinkään. Olisivat nyt ihan rohkeasti sitä mitä ovat, kun jopa sokea persu näkee näiden selittelyjen läpi.

Itse en ole kyseenalaistanut hengaamista, kun lukemani mukaan siellä on hengattu. Sitä en ymmärrä, miksi se hengaaminen on niin pahasta ja sen toisen mielipidettä ei voi kuunnella edes mielenkiinnosta. Ennakkoluulot ja pelko?

Toinen mitä tuli asiasta mieleen, että mikä on ikäraja natsilla, joka suljetaan ulkopuolelle? Se natsismi voidaan saada nuoresta vielä pois, kun kyseenalaistetaan idioottimaisuudet keskustelun avulla.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Voihan se olla peruspersullekin hankala hahmottaa mitä saa sanoa ja kenen kanssa hengata ettei tule Jussilta sanomista tai jopa potkut puolueesta. Kuka sitten onkaan tarpeeksi natsi mutta ei liian natsi. Saako olla enemmän natsi jos kerää ääniä ja vähemmän jos on vain varavaltuutettu?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Itse en ole kyseenalaistanut hengaamista, kun lukemani mukaan siellä on hengattu. Sitä en ymmärrä, miksi se hengaaminen on niin pahasta ja sen toisen mielipidettä ei voi kuunnella edes mielenkiinnosta. Ennakkoluulot ja pelko?

Toinen mitä tuli asiasta mieleen, että mikä on ikäraja natsilla, joka suljetaan ulkopuolelle? Se natsismi voidaan saada nuoresta vielä pois, kun kyseenalaistetaan idioottimaisuudet keskustelun avulla.
Minkä takia tuo Kaleva ei voinut vaan todeta että Kiemunki toi aveccina tämän tyypin ja kyllä tietää kenestä on kyse, muttei jaa arvomaailmaa? Tuossa selittelyssä on kuitenkin niin vahva paskan katku, että se häiritsee kaikkia asiaan minkäänlaista mielenkiintoa osoittavia, paitsi toki kannattajia ketkä ostavat minkä tahansa selityksen kunhan se tulee omilta. Totta kai se natsi jonkun istumapaikan pikkujouluissa saa kun sinne on ihan luvan kanssa tullut, niin ihan idiotiaa lähteä kiertelemään ja selittelemään tuossa mustaa valkoiseksi. Ei toki persujen kannatukseen tee lovea tämmöiset touhut, mutta hölmön/taitamattoman kuvan antaa jälleen yhdestä piirisarjalaisesta.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Minkä takia tuo Kaleva ei voinut vaan todeta että Kiemunki toi aveccina tämän tyypin ja kyllä tietää kenestä on kyse, muttei jaa arvomaailmaa? Tuossa selittelyssä on kuitenkin niin vahva paskan katku, että se häiritsee kaikkia asiaan minkäänlaista mielenkiintoa osoittavia, paitsi toki kannattajia ketkä ostavat minkä tahansa selityksen kunhan se tulee omilta. Totta kai se natsi jonkun istumapaikan pikkujouluissa saa kun sinne on ihan luvan kanssa tullut, niin ihan idiotiaa lähteä kiertelemään ja selittelemään tuossa mustaa valkoiseksi. Ei toki persujen kannatukseen tee lovea tämmöiset touhut, mutta hölmön/taitamattoman kuvan antaa jälleen yhdestä piirisarjalaisesta.

Samaa mieltä tuosta idioottimaisesta valkopesusta/tyhmäksi heittäytymisestä. En tosin ottanut tuohon kantaa lainaamassasi tekstissä.

Edit: Paremmin ajatus esille.
 
En erityisesti pidä mahdottomana ettei joku tunnistanut. Minä varmaan tunnistaisin sekä maalivahti Antti Niemen että maalivahti Antti Niemen mutta tuskin olan yli vilkuilusta tunnetun Antti Niemen nykypäivänä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Samaa mieltä tuosta idioottimaisesta valkopesusta/tyhmäksi heittäytymisestä. En tosin ymmärrä miksi lainasit viestiäni tekstiisi.
Ihan jatkopohdintana tuohon että " Sitä en ymmärrä, miksi se hengaaminen on niin pahasta ja sen toisen mielipidettä ei voi kuunnella edes mielenkiinnosta." Toki tällä natsilla tuskin kovin mielenkiintoiset tai ainakaan monipuoliset jutut olisi, helppo veikata aihepiiri josta on mahdolliset pöytäkeskustelut käyty.

Ehkä oma pointtini oli sitten enemmän siinä että kun se nyt joka tapauksessa tapahtumaan sai tulla luvan kanssa, niin mitä siinä olisi pöytäseurueen sen suhteen pitänyt tehdä? Eikä pohdintani toki estä sitäkään (ihan mahdollista) vaihtoehtoa että PS piiripomo ja natsi olisivat oikeasti hyvinkin hyvää pataa keskenään ja onhan sekin ihan ok sinänsä, vaikkakin ymmärrän miksi tätä ei mainostettaisi jos näin olisikin.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Mä koen että mulla on laaja ystäväpiiri, tai ainakin tuttavia löytyy laidasta laitaan. Mutta en mä kyllä osaa kuvitella että tulisi jonkun uusnatsin kanssa vietettyä peli-iltaa, ja se hengailu on pahasta sen takia että kyseessä on uusnatsi. Myös mielipiteiden kuuleminen, vaikka ihan vaan mielenkiinnosta, kaatuisi siihen että kyseessä on uusnatsi. Aatteiltaan täysin vinksahtanut yksilö on sellainen. Ei eroa mitenkään jostain ISIS-kannattajasta, ovat saman kolikon eri puolet.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Ihan jatkopohdintana tuohon että " Sitä en ymmärrä, miksi se hengaaminen on niin pahasta ja sen toisen mielipidettä ei voi kuunnella edes mielenkiinnosta." Toki tällä natsilla tuskin kovin mielenkiintoiset tai ainakaan monipuoliset jutut olisi, helppo veikata aihepiiri josta on mahdolliset pöytäkeskustelut käyty.

Juuri tuota ajatusmallia pyrin itse välttämään. Saattaa ne olla mielenkiintoisiakin kunnes toisin todistetaan. Toisellakin äärilaidalla on ihan fiksusti ajattelevia, vaikken niidenkään touhuihin pysty samaistumaan.

Ehkä oma pointtini oli sitten enemmän siinä että kun se nyt joka tapauksessa tapahtumaan sai tulla luvan kanssa, niin mitä siinä olisi pöytäseurueen sen suhteen pitänyt tehdä? Eikä pohdintani toki estä sitäkään (ihan mahdollista) vaihtoehtoa että PS piiripomo ja natsi olisivat oikeasti hyvinkin hyvää pataa keskenään ja onhan sekin ihan ok sinänsä, vaikkakin ymmärrän miksi tätä ei mainostettaisi jos näin olisikin.

Jos natsi tulee pöytään ja käy rasittavaksi niin aina voi vaihtaa seuruetta tai jättää huomiotta. Jos liikaa häiritsee niin poistetaan tilaisuudesta? Suomela käsittääkseni juhli samassa tilassa ilman ongelmia, vaikka jälkikäteen puhuukin ahdistuneensa.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Mä koen että mulla on laaja ystäväpiiri, tai ainakin tuttavia löytyy laidasta laitaan. Mutta en mä kyllä osaa kuvitella että tulisi jonkun uusnatsin kanssa vietettyä peli-iltaa, ja se hengailu on pahasta sen takia että kyseessä on uusnatsi. Myös mielipiteiden kuuleminen, vaikka ihan vaan mielenkiinnosta, kaatuisi siihen että kyseessä on uusnatsi. Aatteiltaan täysin vinksahtanut yksilö on sellainen. Ei eroa mitenkään jostain ISIS-kannattajasta, ovat saman kolikon eri puolet.

Kommentti liittyy varmaan viestiini, jossa mainitsin natsin ja Suomelan olevan tervetullut peli-iltaan. Lähtökohtaisesti tervetuloa. Jos joku tietää henkilön olevan kusipää ja tuottavan ongelmia, niin sitten ei kiitos. Siellä pelaava mamu tuskin on ISIS-kannattaja tai ainakaan ei ole sitä mainostanut.

Minulla varmaan menee raja siinä, etten pystyisi keskustelemaan seksuaalirikollisen kanssa pedofiliasta tai muusta siihen liittyvästä.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Kommentti liittyy varmaan viestiini, jossa mainitsin natsin ja Suomelan olevan tervetullut peli-iltaan. Lähtökohtaisesti tervetuloa. Jos joku tietää henkilön olevan kusipää ja tuottavan ongelmia, niin sitten ei kiitos. Siellä pelaava mamu tuskin on ISIS-kannattaja tai ainakaan ei ole sitä mainostanut.

Minulla varmaan menee raja siinä, etten pystyisi keskustelemaan seksuaalirikollisen kanssa pedofiliasta tai muusta siihen liittyvästä.

Joo mamu ei ole lähtökohtaisesti ISIS-kannattaja, kuten kaljupää ei ole uusnatsi. Sitten jos kuitenkin on niin jäisi Kimblet väliin molemmilta. Sinäkö jakaisit sipsikulhon ihmisen kanssa joka kannattaa jihadia, tai olisiko mielenkiintoista ainakin kuulla mitä ajatuksia kaiffarilla siitä on?
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Joo mamu ei ole lähtökohtaisesti ISIS-kannattaja, kuten kaljupää ei ole uusnatsi. Sitten jos kuitenkin on niin jäisi Kimblet väliin molemmilta. Sinäkö jakaisit sipsikulhon ihmisen kanssa joka kannattaa jihadia, tai olisiko mielenkiintoista ainakin kuulla mitä ajatuksia kaiffarilla siitä on?

Lähtökohtaisesti kiinnostaa mikä saa kannattamaan tuollaista sairasta ideologiaa.

Tuli muuten mieleen. Lupaan pistää pystyyn kolmen hengen korttiringin, jos sillä saadaan samaan pöytään juhlissa ollut natsi ja Suomela. Olisihan se huikeaa.

Toki haluan yksinoikeuden tilanteesta raportointiin kuvineen ja kommentteineen :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tuo nyt on jo ilmiselvää trollailua kyseiseltä taholta.

Sopivasti kun joka kaupasta saa SS-replikan totenkopfilla niin sellainen sitten haettu ja vähän kännissä ja läpällä.

Eiks niin. Yhtä läppä kun Ruoveden jätkän liput. Ja taustakuva. Ja nurmeen leikattu hakaristi. Hyviä trollauksia
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei känniä, mutta läppää. Saat toki vetää hernepellot nenään, mutta luulen että sitä on tuolla kuvalla ja tekstillä tavoiteltukin.

Ja mitkä vitun Ruoveden jätkä, nurmikot ja taustakuvat? Mitä tekemistä niillä on tämän asian kanssa, ellei ole sama tyyppi?





Tuollaista.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
No sanotaan näin, että joukkion historia ei ainakaan puolusta näitä tempauksia.

Käy vilkaisemassa profiilia niin ihmettelen kuinka kaveri joka tuskin osaa kirjoittaa pystyisi keksimään tuollaisen provona kun tuskin tietää mitä se edes tarkoittaa.

Yleisellä tasolla muuten mietityttää miten nämä kaikki wannabe natsit on sellaisia jotka olisi aikanaan Saksassa päässeet ekojen joukossa pesulle.

Vähän kaverin tatska saattaa myös antaa ajatuksista suuntaa




Lisäedit: ukon koiran nimi on Adolf, tää on ihan pahkasikaa
 
Viimeksi muokattu:

444

Jäsen
No sanotaan näin, että joukkion historia ei ainakaan puolusta näitä tempauksia.

Käy vilkaisemassa profiilia niin ihmettelen kuinka kaveri joka tuskin osaa kirjoittaa pystyisi keksimään tuollaisen provona kun tuskin tietää mitä se edes tarkoittaa.

Yleisellä tasolla muuten mietityttää miten nämä kaikki wannabe natsit on sellaisia jotka olisi aikanaan Saksassa päässeet ekojen joukossa pesulle.

Vähän kaverin tatska saattaa myös antaa ajatuksista suuntaa




Lisäedit: ukon koiran nimi on Adolf, tää on ihan pahkasikaa

No mut hei kännissä, läpällä ja säälistä. Et sä nyt vaan voi tollain yleistää. Tossa nyt on vaan monta hassua yhteensattumaa päällekkäin. Se että näitä vahinkoja, lipsahduksia ja sattumuksia tapahtuu samalle sakille kaiken aikaa on vain epäonnista. Paitsi tietenkin jos yhtäläisyyksiä vedetään vasemmistoliiton ja antifan välille; silloin kyse ei missään tapauksessa ole sattumasta.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Lähtökohtaisesti kiinnostaa mikä saa kannattamaan tuollaista sairasta ideologiaa.

Tuli muuten mieleen. Lupaan pistää pystyyn kolmen hengen korttiringin, jos sillä saadaan samaan pöytään juhlissa ollut natsi ja Suomela. Olisihan se huikeaa.

Toki haluan yksinoikeuden tilanteesta raportointiin kuvineen ja kommentteineen :)

No joo, ehkä mä ymmärrän tuon pointin että kiinnostaa tietää missä meni ns. vituiksi kun tuollaiseen ideologiaan uskoo. Mä en ole yhtään noin avarakatseinen kyllä, ja sekä jihadistin että kiljunatsin kanssa olisi täysi rähinä päällä heti kättelystä.

Siinä missä toinen haluaa hävittää kaikki länkkärit, niin toinen haluaa hävittää kaikki muut paitsi länkkärit, hiukan kärjistäen. On vähän turhan raffia settiä tajuta.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Minulle ISIS-kannattaja on kyllä paljon natsia tai uusnatsia pahempi. Eikä tossa tatuoinnissa edes ole mitään kovinkaan natsistista, Rommel oli Wehrmachtin kenraali ja sittemmin sotamarsalkka. Jos uusnatsi osaa seurueessa käyttäytyä, ei häntä ideologisen näkemyksen takia tarvitse/voi heittää ulos tai solvata, mikäli hän ei ideologiaansa sitä haluamattomille tuputa.

Siitä tuli mieleen, että näin kerran Kreikassa antikvariaatissa aidon SS-veitsen, maksoi 1200€. Olisi tehnyt mieli ostaa ja varmaan olis tuon verran irronnutkin, mutta jahkasin koko loman ajan ja joku jenkki vierailevalta risteilijältä nappasi sen. No säästyi 1200€, mutta olis ollu aikamoinen historiamemento, eikä hinta kyllä ainakaan laske.
Ei liity mihinkään, mutta lähimenneisyydessäni ollut kosketus natsismiin tai siihen liittyneeseen esineistöön.
 
Viimeksi muokattu:

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Minulle ISIS-kannattaja on kyllä paljon natsia tai uusnatsia pahempi.

Miksi näin?

Itse taas näen että ISIS-symppaajalla (joka on kotoisin lähi-idästä) on lännen sotatoimien vuoksi edes joku löyhästi perusteltu motiivi ideologialleen, nasseilla on kyseessä pelkkä ihmisviha.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Siinä missä toinen haluaa hävittää kaikki länkkärit, niin toinen haluaa hävittää kaikki muut paitsi länkkärit, hiukan kärjistäen. On vähän turhan raffia settiä tajuta.

Sellaisesta tyypistä tuskin mitään saisi irti, joka on aivopesty pienestä pitäen johonkin ISIS-propagandaan. Lähinnä ne tapaukset, jotka on elänyt ns. normaalia elämää, mutta ajautunut/mennyt noihin ideologiin mukaan. Jossain kohtaa se on omasta näkökulmasta katsoen vituiks menny.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Älä selitä, natsi mikä natsi kun Rommelinkin tiesit.

Olen lähes täysin varma että tämä on sarkasmia. Jotenkin kuitenkin pysäytti että tuli juuri mieleeni että tunnen tämän sarkasmiksi lähinnä ainoastaan sen takia että se on kirjoitettu tälle palstalle. Jos kyseisen kommentin olisi lukenut jossain muualla niin sarkasmista ei voisi olla lainkaan varma. Hulluksi on maailma ja mielipiteet menneet.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Miksi näin?

Itse taas näen että ISIS-symppaajalla (joka on kotoisin lähi-idästä) on lännen sotatoimien vuoksi edes joku löyhästi perusteltu motiivi ideologialleen, nasseilla on kyseessä pelkkä ihmisviha.
Sama kotoisuusperiaate toiminee molemmin päin. Minä en kaiken ynnäilyn (mietitään vaikka Suomea kohtaan plussia ja miinuksia) jälkeen suomalaisena natseja vihaa. Suomalaisilla oli ehdottoman hyvä syy vihata Neuvostoliittoa ja neuvostoliittolaisia, etenkin Talvisodan jälkeen, jolloin natsien agendassa oli edes jotakin, mistä saatoimme olla samaa mieltä. Sama mikä toki ISISläisillä on jokseenkin länsimaita kohtaan. ISIS on kumminkin suoraan Suomenkin vihollinen ja räjäyttäisi puljun ilmaan, jos sillä olisi siihen mahdollisuus (toivottavasti ei koskaan ole). Kaikki tuo viha itänaapuria kohtaan on kulkenut verenperintönä aina minulle asti. Ja jos minulle ikinä jälkikasvua siunaantuu, iskostan "ryssävihan" parhaani mukaan heihinkin. Kyse on periaatteesta, niin on toki ISISläisilläkin, sitä ei voi kiistää.
Ei se minua haittaa, että toiset vihaa, mutta sitä en halua, että minulle esitetään perusteita, miksi minunkin pitäisi vihata heitä. Uusnatsit lähentelevät jotain rikollista prätkäjengiä, jos minun pitäisi kuvitella mahdollisimman natseja kunnioittava porukka, olisi se jotain muuta kuin nämä todellisuuden uusnatsit.
 
Viimeksi muokattu:

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en ole kyseenalaistanut hengaamista, kun lukemani mukaan siellä on hengattu. Sitä en ymmärrä, miksi se hengaaminen on niin pahasta ja sen toisen mielipidettä ei voi kuunnella edes mielenkiinnosta. Ennakkoluulot ja pelko?
Kyseisen henkilön edustama järjestö on syyllinen useisiin pahoinpitelyihin, tapon yrityksiin ym. Sen ohella tietysti vainoavat määrättyjä poliitikkoja, lähettävät vihapostia ja pyrkivät nakertamaan demokraattisia instituutioita. Yleensä kohteena on nimenomaan vasemmistopolitiikkoja, eikä näitä persuja, joille varmaankin sopii mikä tahansa perseily, kunhan kyse ei ole mamuista.

Voiko joku rehellisesti sanoa, että kokee yhdentekeväksi, pyöriikö em. järjestön johtaja demokraattisesti valitun valtuuston pikkujouluissa? Tämä ihan ilman sarvia ja hampaita.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Kaikki tuo viha itänaapuria kohtaan on kulkenut verenperintönä aina minulle asti. Ja jos minulle ikinä jälkikasvua siunaantuu, iskostan "ryssävihan" parhaani mukaan heihinkin. Kyse on periaatteesta, niin on toki ISISläisilläkin, sitä ei voi kiistää.

Aikamoista. Etkö oikeesti näkisi terveenä päästä tälläisistä täysin epärationaalisista antipatioista yli? Että pitää mahdollinen tuleva jälkikasvukin altistaa samanlaiseen meininkiin. Tulee mieleen lähinnä pahvihousut verikostoineen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös